آموزش فوق سریع 3ds Max در 31 فصل (فصل 1 تا 10)

در تاریخ پنجشنبه, 05 مرداد 1396 در بخش انتشار آموزش توسط مهدی افراسیابی (نویسنده میهمان)

آموزش مقدماتی نرم افزار تری دی مکس فصل اول تا دهم

آموزش فوق سریع 3ds Max در 31 فصل (فصل 1 تا 10)
باسلام. مهدی افراسیابی هستم و قصد دارم تا آموزش مقدماتی نرم افزار 3ds Max تحت عنوان "آموزش فوق سریع مکس در ۳۱ فصل" رو بصورت واقعا سریع در اختیار شما دوستان خوب در سایت Mostafa3D قرار بدم. چیزی که این مجموعه رو از دیگر مجموعه های موجود متفاوت و برجسته می کنه، لحن دوستانه، صمیمی، همراه با نکات ریز بسیار ابتدایی هست که باعث میشه شما مکس رو با بیانی ساده و البته بصورت کامل و دقیق یاد بگیرید ...

رندر همزمان با CPU و GPU ! (نگاهی به V-Ray 3.6)

در تاریخ دوشنبه, 02 مرداد 1396 در بخش اخبار دنیای CG - ویدئو بلاگ توسط سعید حدادیان (نویسنده میهمان)

بررسی ویژگی های جدید انجین V-Ray نسخه 3.6

رندر همزمان با CPU و GPU ! (نگاهی به V-Ray 3.6)
شرکت Chaos Group اخیرا نسخه‌ی جدید موتور رندر قدرتمند خود یعنی V-Ray 3.6 را برای 3ds Max منتشر کرد. یکی از مهمترین قابلیت‌های این نسخه، V-Ray Hybrid می‌باشد. واژه‌ی Hybrid به معنای "دو رگه" است و همان طور که حدس می‌زنید با این قابلیت می‌توان به طور همزمان از توان سی‌پی‌یو و کارت گرافیک برای رندر استفاده کرد.از دیگر امکانات این نسخه می‌توان به پشتیبانی از قابلیت NVLink شرکت Nvidia و همین طور سیستم Cryptomatte اشاره کرد که در ادامه در مورد آنها ...

نقد و بررسی 3ds Max 2018

در تاریخ شنبه, 24 تیر 1396 در بخش نقد و بررسی توسط احسان سراهیان (نویسنده میهمان)

مروری بر ویژگی های جدید تری دی مکس 2018

نقد و بررسی 3ds Max 2018
با سلام خدمت دوستان عزیز در این مقاله قصد داریم مروری داشته باشیم بر به روز رسانی و تغییرات انجام شده در3ds Max در بازه زمانی حدود یک سال گذشته به همراه نیم نگاهی بر حواشی و پیش بینی احتمالی آینده این نرم افزار پرطرفدار. رونمایی امسال 3ds Max 2018 با حواشی بسیار زیادی همراه بود، در ابتدا چند ماه قبل از انتشار نسخه جدید Max خبری از میزان درآمد و وضعیت شرکت Autodesk در خبرگزاری ها درج شد که حاکی از افت فروش و از دست دادن حجم نسبتا زیادی ...

ساخت طناب پروسیجرال در 3ds Max

در تاریخ جمعه, 02 تیر 1396 در بخش انتشار آموزش توسط احسان شمسی

آموزش ساخت طناب در نرم افزار تری دی مکس

ساخت طناب پروسیجرال در 3ds Max
آموزش امروز ما مربوط میشه به مدل سازی، تکسچر و ریگ یک طناب به صورت کاملا پارمتریک و پروسیجرال؛ به گونه ای که هیچ مورد بیک شده ای در این مراحل وجود نخواهد داشت و همه ی اجزای این طناب در هر لحظه قابلیت تنظیم و تغییر به صورت ریل تایم رو دارن. روند کلی کار هم به این ترتیب که در قسمت اول آموزش با استفاده از یک مادیفایر displace مدل کلی طناب رو به دست میاریم و بعد در ادامه با استفاده از یک spline مراحل ریگ رو خواهیم داشت و در انتها به تکسچر این طناب میپردازیم ...

آموزش شبیه سازی آب در 3ds Max

در تاریخ سه شنبه, 05 اردیبهشت 1396 در بخش انتشار آموزش توسط احسان شمسی

آموزش شبیه سازی آب در نرم افزار 3ds Max

آموزش شبیه سازی آب در 3ds Max
امروز می خواهیم بحث شیرین و جذاب شبیه سازی رو داشته باشیم. یک شبیه سازی ساده و در عین حال زیبا. اکثرا کاربران برای شبیه سازی سیالات، دود و غیره از نرم افزارها و پلاگین ها مختلفی استفاده میکنن در حالی که اگر با ابزار های یک نرم افزار آشنایی خوبی داشته باشیم و به شکلی خلاقانه از اونها استفاده کنیم شاید در 70 درصد موارد نیازی به ابزارهای اضافه نداشته باشیم. هدف از آموزش امروز در وهله اول شبیه سازی سطح آب و در ادامه ایجاد کف بر روی اون هستش ...

جدیدترین نظرات ثبت شده در بخش بلاگ

سلام خیلی خوب بود واقعا فقط بقیه فیلما رو واسه چی نمیزارین ؟

سجاد فیروزمند سجاد فیروزمند 26. مرداد, 1396 |

به روی چشم، تمام تلاشم رو میکنم

مهدی افراسیابی مهدی افراسیابی 24. مرداد, 1396 |

امیدوارم آموزش ها ادامه داشته باشه همین سبکی که دارید ادامه بدید عالیه

عارف عارف 19. مرداد, 1396 |

سلام خیلی ممنونم از اموزشاتون من خیلی یاد گرفتم و پای اموزشاتون خسته هم نشدم
میشه بفرمایید کی بقیه ی اموزش هارو لطف میکنید و میزارید ؟

حسن حسن 17. مرداد, 1396 |