آموزشی برای کار با SpeedTree

در تاریخ چهارشنبه, 26 مهر 1391 در بخش آموزش های فارسی - آموزشها توسط مصطفی رضایی

انتشار آموزش جدید در بخش آموزشها

آموزشی برای کار با SpeedTree
یه آموزش جدید براتون آماده کردم .
این آموزش مربوط میشه به یکی از همین ابزار هایی که به تازگی معرفیش کردیم . یعنی مطلب ( درختانی به سبزی آواتار ) که در این مطلب به معرفی نرم افزار SpeedTree نسخه 6 پرداختیم . توی نت که جستجو کردم دیدم آموزش جامعی در اینباره وجود نداره و به همین دلیل تصمیم گرفتم آموزشی رو به زبان فارسی براتون آماده کنم ...

پیچک ها در 3ds Max

در تاریخ پنجشنبه, 20 مهر 1391 در بخش معرفی ابزار توسط مصطفی رضایی

معرفی پلاگین gwIvy ابزاری برای ساخت پیچک در 3ds Max

پیچک ها در 3ds Max
امروز قصد دارم پلاگینی رو بهتون معرفی کنم که کارش در زمینه ساخت پیچکه .
نام این پلاگین هست gwIvy و کاری از گروه Guruware میباشد . بیس و پایه این پلاگین برگرفته از ابزار Thomas Luft's Ivy Generator هستش که البته دیگه اون ابزار یعنی Thomas Luft's Ivy Generator پشنیبانی نمیشه و درحال حاضر این پلاگین قدرتمند در نرم افزار تری دی مکس این کار رو برای ما انجام میده ...

درختانی به سبزی آواتار

در تاریخ سه شنبه, 04 مهر 1391 در بخش معرفی ابزار توسط مصطفی رضایی

معرفی نرم افزار SpeedTree ابزاری جهت ساخت درختان سه بعدی

درختانی به سبزی آواتار
امروز بامعرفی یه نرم افزار جدید و خیلی پرطرفدار اومدم خدمتتون و خبر خوب اینکه لینک دانلود این نرم افزار رو هم براتون قرار میدم . خب ابتدا بپردازیم به معرفی این نرم افزار . نام این برنامه Speed Tree هستش و نام دقیق برنامه ای که قرار لینک دانلود قرار داده بشه SpeedTree Cinema نسخه 6.2.2 میباشد و به احتمال خیلی خیلی قوی تا حالا نام اسپید تری رو شنیده باشید و خب معمولا با شنیدن این نام یاد ساخت درخت، سبزه ، بوته و ...

افکت آتش با FumeFX

در تاریخ چهارشنبه, 29 شهریور 1391 در بخش آموزش های فارسی - آموزشها توسط مصطفی رضایی

انتشار آموزش جدید در بخش آموزشها

افکت آتش با FumeFX
امروز براتون یه آموزش جدید رو آماده کردم تا ببینید . امیدوارم که خوشتون بیاد .
آموزش امروز یعنی شبیه سازی آتش با نرم افزار 3ds Max و به کمک پلاگین FumeFX انجام میشه ...

شهرها در کد های مکس اسکریپت

در تاریخ پنجشنبه, 09 شهریور 1391 در بخش معرفی ابزار توسط مصطفی رضایی

معرفی ghostTown اسکریپت کاربردی جهت ساخت شهر در 3ds Max

شهرها در کد های مکس اسکریپت
به احتمال زیاد تا حالا بازی هایی رو دیدید که دارای یک شهر وسیع با تمام ساختمانها و جزئیات هستن و یا انیمیشن هایی رو دیدید که داستانش در یک شهر بسیار بزرگ اتفاق می افته . برای کسانی که در کار سه بعدی سازی هستن شاید اولین سوالی که پیش بیاد اینه که چطور میشه یه چنین شهری رو ساخت ...

جدیدترین نظرات ثبت شده در بخش بلاگ

درود.من برای شما لینک گذاشتم ولی مثل اینکه مدیریت برداشت.ولی می خواستم بگم...

کابر کابر 04. اردیبهشت, 1398 |

دوستان عزیزی که مشکلات عجیب دارن با این برنامه کرک ها مشکل دار هستن شما نسخه اصلی بخرید مشکلی نداره

مهدی ناجی مهدی ناجی 04. اردیبهشت, 1398 |

ممنون دوست عزیز

می تونم منبع صحبت هاتون رو بدونم؟ چون هر چی گشتم و سرچ کردم...

حامد حامد 03. اردیبهشت, 1398 |

بله آقا سعید،کاملا باهاتون موافقم تمام اینها ابزار هستند برای بهتر عمل...

بهزاد بهزاد 03. اردیبهشت, 1398 |