میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
4years
چهارشنبه 18 آذر 1394
در
اخبار سایت

4 سال گذشت ...

چهارشنبه 18 آذر 1394
سرانجام چهارمین سررسید سایت هم تکمیل و بسته شد. دقیقا 4 سال پیش درست در همین روز (19 آذر 1390) فعالیت سایت آغاز شد و اولین کلام رو با نام خدا آغاز کردیم. 4 سال کامل سعادت این رو داشتیم در خدمت شما باشیم. در خدمت خانواده بزرگ هنرمندان عرصه CG کشورمون ایران و در این چهار سال بعنوان بزرگترین و فعالترین وبسایت در زمینه گرافیک سه بعدی و انیمیشن سازی با پشتوانه حضور شما به فعالیتمون در این حوزه ادامه دادیم.
 
این تصویر رو سال پیش هم در مطلب سالگرد سایت منتشر کردم و دوست دارم دوباره امسال هم توی این مطلب هم اونو قرار بدم تا تجدید خاطره ای بشه. دوستان باور کنید شعار نمیدم ولی چهار سال پیش با دست خالی شروع کردیم ولی با حمایت های شما تونستیم چنین مسیر سختی رو طی کنیم.
 

تشکر ویژه از

جمعی که در این وبسایت بعنوان نویسنده، مدرس و مدیر تالار دارن فعالیت میکنن، به جرات میشه گفت که از بهترین های این عرصه هستن. دوستانی که بدون هیچگونه چشم داشتی برای پیشرفت این عرصه تلاش میکنن. قدردانی از زحمات این دوستان در چند کلمه نمیتونه خلاصه بشه ولی من وظیفه خودم میدونم که در همین مطلب از تمامی نویسندگان و مدیران فعال این وبسایت تشکر کنم.
و جا داره از دوستانی که در سال های گذشته در کنارمون بودن یاد کنیم؛ محسن امیدوار، محمد توکلی، مجتبی موسوی زاده، سجاد جهانگیری، فرشاد شمایل و تمامی عزیزانی که توی این 4 سال همکاری داشتن و در کنارمون بودن که همینجا ازشون صمیمانه تشکر میکنم.
 
درضمن لازمه به نکته ای هم اشاره کنم و اونم اینکه در آینده ای نزدیک دوستان عزیزی به جمع تیم نویسندگان، مدرسین و مدیران وبسایت ملحق خواهند شد. پیشاپیش ورود این عزیزان رو خوش آمد میگم و امیدوارم که بتونیم در خدمتشون باشیم و در کنارشون برای توسعه عرصه CG تلاش کنیم.
 

خبری در راه است ...

امسال فکر میکنم این دومین باری هست که داریم حرف از Coming Soon میزنیم. دفعه قبل مربوط میشد به برگزاری یک مسابقه و اونم چیزی نبود جز مسابقه یک خواب که این اتفاق افتاد و تونستیم برگزار کننده و میزبان یک رویداد جالب، جذاب، پر جنب و جوش و البته فوق العاده ارزشمند باشیم. اما اینبار موضوع برگزاری یک رویداد نیست بلکه قراره بزودی یک اتفاق جدیدی در روند مطالب وبسایت بیوفته و قصد داریم به یک موضوع خیلی مهم در این حوزه بپردازیم و اون رو بعنوان یک فعالیت جدید در سایت آغاز کنیم.
 
این شاخه ای که قصد داریم واردش بشیم اینقدر جذاب و خاص هست که اطمینان دارم تک تک شما از اون لذت خواهید برد. اجازه بدید فعلا در اینباره توضیح ندم و بزودی در یک مطلب بصورت کامل درخصوص روند این فعالیت باهم صحبت خواهیم کرد.
 

آیا این مسیر ادامه خواهد داشت ؟

از 4 سال پیش تا الان اتفاقات زیادی افتاده بعضی از این اتفاقات سایت رو تا مرز بسته شدن و خاموشی رسونده. عوامل زیادی باعث شدن و حتما در آینده نیز وجود خواهند داشت ولی فقط یک چیز باعث شده که این مجموعه با قدرت به کار خودش ادامه بده و اونم حضور گرم و صمیمی بسیاری از شما عزیزان بوده. دوستان خیلی صادقانه بگم که بدون حضورتون این وبسایت و مجموعه حتی برای 1 روز هم نمیتونه دوام بیاره و خیلی راحت از بین میره. اما شما همیشه باحضورتون حمایت کردید و لازمه همینجا از تک تک شما تشکر کنم. خیلی لطف دارید و امیدوارم که بتونیم جوابگوی محبت های شما باشیم.
 
اما اون دسته از دوستانی که متاسفانه تعدادشون هم کم نیست و ما هیچوقت سعادت این رو نداشتیم که شاهد حضورشون باشیم و همیشه بصورت خاموش اومدن و رفتن، من فقط یک نکته خیلی کوتاه رو میگم، اگه حتی ذره ای احساس میکنید که اینجا براتون مفید بوده با حضورتون در کنار بقیه عزیزان به تداوم این حرکت ها کمک کنید. امیدوارم که این حس در همه بوجود بیاد که هریک از ما به اندازه خودمون نسبت به تداوم چنین فعالیت هایی مسئول هستیم. پس بیایید نگذاریم این انرژی که داره برای اینکار گذاشته میشه با سکوت ما به هدر بره و خاموش بشه.
 

هفته ای طوفانی

اما دوستان این هفته به مناسبت همین سالگرد سایت یک هفته پرباری خواهد بود. موضوعات و آموزشهای جالبی رو خواهیم داشت که البته از طرف نویسندگان و همراهان وبسایت تهیه و برای انتشار آماده شدن. اگه یادتون باشه در ابتدای سال هم تجربه چنین حرکتی رو داشتیم. اطمینان دارم از برنامه هایی که براتون درنظر گرفتیم لذت خواهید برد.
 

 
ببخشید میدونم که خیلی حرف زدم. خیلی سعی کردم که مطلب کوتاه و خلاصه بشه ولی خب در طول سال مطالبی که به خود سایت اختصاص داره خیلی کمه به همین خاطر وقتی چنین فرصتی پیش میاد اینقدر حرف برای گفتن هست که نمیشه توی چند جمله کوتاه اونها رو خلاصه کرد.
 
امیدوارم که تونسته باشیم با عملکردمون رضایت شما رو جلب کنیم. نمیدونم چطور بودیم ؟ نقاط ضعفمون چی بوده ؟ مشکلات کارمون کجاست ؟ اگه نظر، پیشنهاد و البته انتقادی دارید حتما اونو در بخش نظرات برامون بنویسید ...
 
از امروز پنجمین سال فعالیت های سایت رو دوباره با نام خدا شروع میکنیم. به امید اینکه درست یکسال بعد در همین روز پنجمین سالگرد سایت رو نیز در خدمت شما باشیم.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 82 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید