میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
5years
جمعه 19 آذر 1395
در
اخبار سایت

5 سال گذشت ...

جمعه 19 آذر 1395
دوستان حرف های همیشگی و شاید کلیشه ای رو میگذارم کنار ... شاید امسال خیلی حرفی برای گفتن نداشته باشم چراکه دست کم مطمئنم از ابتدای سال تا این روز یعنی 19 آذر 95 اونطوری که باید و ازمون انتظار میرفت نبودیم. نمیدونم این موضوع رو میتونم گردن چی بندازم ولی چیزی که مطمئنم اینه که اینجا و توی این مطلب دیگه حرف از کارهایی که قراره انجام بدیم نمیارم. اینقدر قول های زیادی رو دادم و الان همشون نیمه کاره موندن که دیگه جایی برای حرف زدن باقی نمونده. البته اینم بگم که قول هامون رو فراموش نکردیم ولی ازشون فاصله گرفتیم ... زمان گذشته و بیشتر و بیشتر شرمنده شما شدیم.
 
ممنونم از همه شما که همواره در کنارمون بودید ... هرچند با بوجود اومد سیستم هایی مثل تلگرام این روزها حال و روز فضای وب فارسی زبان اصلا خوب نیست. ما توی این عرصه CG بیشتر از هر چیز دیگه ای نیاز به محتوای فارسی داریم و متاسفانه با شکل گرفتن کانال ها و گروه های تلگرامی (که متاسفانه تعدادشون مثل قارچ هم درحال افزایشه) شانس پربار کردن فضای وب فارسی زبان در حوزه CG رو داریم هر روز بیشتر و بیشتر از دست میدیم. امیدوارم که دوستان فعال در این عرصه متوجه این موضوع باشن و همه هنرمندان عرصه گرافیک سه بعدی مهمترین دغدغه خودشون رو فعالیت در فضای وب قرار بدن و از ایجاد گروه که باعث هدر رفتن اطلاعات خوب در فضا وب میشه خودداری کنن.
 
صحبتم رو طولانی نمیکنم. دوست داشتم یه پیام ویدئویی رو براتون آماده کنم که متاسفانه فرصتش نشد. همینجا از تک تک نویسندگان و همکاران وبسایت هم صمیمانه تشکر میکنم. دوستان عزیزی که هم در بخش بلاگ و هم در بخش تالار گفتگو همراهمون بودن و همینطور دوستانی که در مقاطعی با ما همکاری داشتن و الان از حضورشون محرومیم ... از همه دوستان خیلی خیلی ممنونم.
 
ما رو تنها نگذارید ... حضور شما تنها دلیل ادامه فعالیت ما بوده ...
 
به امید اینکه سال بعد توی یه چنین روزی ششمین سال بازگشایی سایت رو هم در کنار شما باشیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 46 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید