میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
announcing-element-3d-v2
چهارشنبه 2 مهر 1393
در
اخبار دنیای CG

زمان انتشار Element 3D v2 مشخص شد

چهارشنبه 2 مهر 1393
امروز Andrew Kramer مدیر وبسایت محبوب Video Copilot و سازنده پلاگین Element 3D در وبسایت خودش تاریخ و زمان انتشار نسخه 2 پلاگین Element رو اعلام کرد. به گفته اندرو قراره Element 3D v2 در ماه نوامبر یعنی چیزی حدود یک ماه دیگه منتشر بشه. از زمان انتشار اولین نسخه یعنی Element 3D v1 بیش از دو سال هست که میگذره و اگه یادتون باشه همون زمان مطلبی رو در سایت داشتیم با عنوان (تحولی بزرگ در افتر افکت با Element3D) که استقبال از این پلاگین واقعا قابل توجه بود.
البته در این دوسال بروزرسانی هایی بر روی Element 3D انجام شد. آپدیت های مختلفی همانند ارائه نسخه 1.5 با ویژگی هایی مثل پشتیبانی از انیمیشن بصورت Obj Sequence، قابلیت ایجاد درخشندگی و... که پس از اون نسخه 1.6 منتشر شد که در اون نسخه هم درک بهتر و درستی رو از فضای سه بعدی در پلاگین ایجاد شده بود و در نهایت نسخه 1.6.2 که با پکیج JetStrike و Flight Kit ارائه شد که درواقع آخرین بروزرسانی این پلاگین محسوب میشد.
 
خبر اعلام زمان انتشار پلاگین محبوب Element 3D نسخه 2 از طرف Video Copilot
 
البته یادمون نره که Video Copilot درباره انتشار این نسخه بدقولی بزرگی رو انجام داده چراکه خیلی وقت پیش باید این نسخه منتشر میشد و انتشار این نسخه با یک تاخیر خیلی خیلی زیاد همراه بود. دلیلش رو واقعا نمیشه قطعی گفت شاید بخاطر موضوع ارتباط After Effects با Cinema 4D بوده باشه ولی به هر حال هم اکنون باید منتظر نسخه 2 المنت باشیم. بر اساس گفته Andrew Kramer این نسخه یک بروزرسانی عمده و بزرگ در تاریخ ارائه این پلاگین بحساب میاد ولی درباره ویژگی های جدید این نسخه هنوز بصورت قطعی چیزی گفته نشده و فقط بر اساس همون گفته های قبلی میشه به موضوع سایه ها اشاره داشت و تصویری که در بالا مشاهده میکنید در اینباره منتشر شده.
 
دوستان قراره در ماه اکتبر به مرور ویژگی های جدید این نسخه معرفی بشه و این قول رو بهتون میدم که پس از انتشار Element 3D v2 مطلبی رو به نقد و بررسی اون خواهیم پرداخت.
 
با آرزوی موفقیت برای تک تک شما
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 36 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید