میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
ساخت کتاب در 3ds Max
سه‌شنبه 20 دی 1390
در
معرفی ابزار

ساخت کتاب در 3ds Max

سه‌شنبه 20 دی 1390
چند وقت پیش داشتم روی یه پروژه ای کار میکردم که دکمه بشکل کتاب بود و قرار بود وقتی موس میره روش این کتاب ورق بخوره . خب البته این کا به خوبی با ابزار هایی مثل Bend و FFD ها انجام شد ولی امروز با یه اسکریپتی آشنا شدم که خیلی جالب ، عالی و خیلی خیلی راحت این کار رو انجام میده .
 
اسم این اسکریپت Book Rigger و همونطور که از اسمش مشخصه کارش در زمینه ریگینگ کتابه و خیلی آسون میتونید توی پارامترهاش تعداد صفحات کتابت رو مشخص کنی و سپس حالت انیمیشن و GO . درسته توی این اسکریپت دکمه ای داره به نام GO که کار نهایی رو به شما تحویل میده . در کار نهایی به مقدار صفحاتی که مشخص کرده بودید Plane ساخه شده و در وسط این پلن ها یه ابزار کمکی وجود داره که بوسیله اون میتونید خیلی خیلی آسون شروع به ساخت انیمیشنتون کنید .
 
 
امیداور که این مطلب مفید بوده باشه
اگه سوالی داشتید در قسمت نظرات مطرح فرمایید .
راستی نظر یادتون نره
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 13 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید