میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
coming-soon-94
دوشنبه 12 مرداد 1394
در
اخبار سایت

رویدادی در راه است ...

دوشنبه 12 مرداد 1394
درود به همه شما دوستان عزیز
 
شاید در ذهن شما هم این سوال بوجود اومده که چرا فعالیت های سایت توی این چند وقت اخیر خیلی سرد و کند بوده ؟! راستش من همینجا از این بابت ازتون عذرخواهی میکنم. اینکه چند وقته اصلا نرسیدم به کامنت های زیبا و پر محبت شما پاسخ بدم. اما چیزی که قصد دارم اینجا دربارش حرف بزنم دلیل این اتفاق هست.
 
میتونم بگم که از ابتدای سال بحث درباره برگزاری یک رویداد در سایت شروع شد. با بررسی های دقیق و گفتگوهای گسترده ای که انجام دادیم بالاخره تصمیم برای برگزاری این رویداد درست در اوایل تیر ماه قطعی شد و از همون لحظه شروع کردیم به آماده کردن پیش نیازها و آیتم های ضروری برای این اتفاق و رفته رفته با انجام کارها مسیر برای برگزاری این رویداد هموار شد. البته در همین راستا تراکم کارها باعث شد تا نتونیم اونطوری که باید و شاید توی سایت در خدمت شما باشیم.
 
اما به جرات میتونم بگم که ارزشش رو داشت و درحال حاضر با افتخار میتونم اعلام کنم که شمارش معکوس برای برگزاری این رویداد شروع شده. رویدادی که امیدوارم بتونه جذاب و پرشور باشه. فعلا در رابطه با جزئیات و اینکه اصلا این چه اتفاقی هست چیزی نمیتونم بگم و دوست دارم این موضوع بعنوان یک سورپرایز باقی بمونه اما فقط به این مورد اشاره کنم که فقط 1 روز دیگه تا برگزاریش فاصله داریم.
 
پس همینجا بهتون میگم که روز چهارشنبه مورخ 1394/5/14 منتظر یک اتفاق ویژه و یک سورپرایز در سایت باشید.
 
با آرزوی موفقیت های روزافزون برای تک تک شما عزیزان
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 43 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید