میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
dome-light-pro-and-studio-light-rig-video-tutorials
سه‌شنبه 8 مهر 1393
در
آموزشها

آموزشهای ویدئویی DomeLight Pro و Studio Light Rig

سه‌شنبه 8 مهر 1393
همونطوری که بهتون قولش رو داده بودم قرار بود آموزشهای ویدئویی دو پلاگین کاربردی به نام های DomeLight Pro و Studio Light Rig که چندی پیش در مطلب (پلاگین استودیو نورپردازی V-Ray در نرم افزار 3ds Max) خدمت شما معرفی شد رو تقدیم حضورتون کنم. خب پس امروز میریم تا بشکل اصولی و درست شیوه کارکرد این پلاگین ها رو باهم دیگه یاد بگیریم.
 
دوستان حتما این موضوع رو میدونید که معرفی کلی یک ابزار، دانلود و نصب اون درصورتی که نتونیم ازش بدرستی استفاده کنیم، لطفی نداره و خیلی خوبه اگه بیاییم و با یک شیوه اصولی این روند رو طی کنیم. یعنی ابتدا با ابزار مورد نظر آشنا بشیم، سپس نسبت به دانلود و نصب اون اقدام کنید و در آخر هم با تماشای آموزشهای ویدئویی شرکت سازنده بطور کاملا درست بتونیم ازش بهترین استفاده رو ببریم. درواقع این روندی هست که ما سعی داشتیم در بخش معرفی ابزارها در پیش بگیریم و امیدوارم که تاکنون تونسته باشیم در اینباره بخوبی عمل کنیم. صحبت رو بیش از این طولانی نمیکنم و در ادامه آموزشها تقدیم حضورتون میشه.
 

آموزش کامل پلاگین DomeLight Pro

مشخصات
مدت زمان : 27 دقیقه و 24 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 121 مگابایت

آموزش کامل پلاگین Studio Light Rig

مشخصات
مدت زمان : 43 دقیقه و 36 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 187 مگابایت

 
امیدوارم که از تماشای ویدئوها لذت برده باشید و از همه مهمتر اینکه براتون مفید بوده باشن
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 42 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید