میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
download-install-renderman-21
جمعه 12 آذر 1395
در
اخبار دنیای CG

نسخه رایگان انجین RenderMan 21 عرضه شد (آموزش نصب)

جمعه 12 آذر 1395
درود به همه شما دوستان و همراهان عزیز
 
خب فکر میکنم پیش از این 2 مطلب برای انجین RenderMan 21 داشتیم و قولش رو داده بودیم که پس از عرضه نسخه رایگان غیرتجاری این موتور رندرینگ در یک مطلب دیگه بصورت کامل و دقیق راهنمای دانلود و نصب اونو تقدیم حضورتون کنیم. بله چند روز پیش بالاخره استودیوی پیکسار موتور رندر RenderMan 21 رو رسما عرضه کرد و نسخه رایگان غیرتجاری اون هم که حتما باهاش آشنا هستید در اختیار همه علاقمندان قرار گرفت.
 
قبلا هم درباره رندرمن 21 صحبت کرده بودیم ... توسعه ها و ویژگی های جدید این نسخه به بخش هایی مثل Production Shaders، Production Lights و همینطور Denise بهتر اختصاص پیدا میکنه. اگه تا الان مطالب مربوط به RenderMan 21 رو در سایت مطالعه نکردید، پیشنهاد میکنم که حتما سری به مطالب زیر بزنید.
 
 

آموزش فارسی دانلود، نصب و فعالسازی

01
 
اما همینطوری که میدونید انجین رندرمن دارای یک نسخه رایگان غیرتجاری (Non-Commercial) هست که تمامی هنرمندان دنیا میتونن بصورت کاملا رایگان از تمامی امکانات و قابلیت های این موتور رندرینگ برای مقاصد غیرتجاری مثل تمرین، یادگیری، تدریس استفاده کنن. استودیو پیکسار با ارائه این نسخه رایگان سعی داشت به محبوبیت این موتور رندر کمک کنه که میشه گفت توی این یکسال تا حد زیادی هم موفق بوده و انجین رندرمن طی یکسال گذشته تونسته توی پایپلاین بسیاری از آرتیست های مستقل قرار بگیره.
 
در ادامه توی یک ویدئوی آموزشی کوتاه بصورت گام به گام روش دانلود، نصب و فعالسازی این موتور رندر رو باهم مرور میکنیم. امیدوارم که این ویدئوی آموزشی راهنما و پاسخی به تمامی سوالات شما درخصوص روش دانلود و نصب رایگان این موتور برای شما باشه.
 
مشخصات
مدت زمان : 12 دقیقه و 37 ثانیه
زبان : فارسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 34 مگابایت

 
دوستان اگه همچنان سوالی درخصوص دانلود، نصب و یا فعالسازی RenderMan برای نرم افزار Maya داشتید حتما اونو در تالار Maya مطرح کنید. تا اونجایی که در توان من و سایر دوستان فعال انجمن باشه سعی میکنیم پاسخگوی شما عزیزان باشیم.
 
حتما نظرتون رو هم برامون بنویسید ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 37 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید