میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
element-3d-v2-released
پنج‌شنبه 13 آذر 1393
در
اخبار دنیای CG

Element 3D v2.0 ، يک ريل تايم فوق العاده

پنج‌شنبه 13 آذر 1393
پس از انتشار ویدئوی معرفی E3D v2.0 و به دنبال آن، منتشر کردن مقاله مرتبط در بخش معرفی ابزارها، حال نوبت به انتشار رسمی این پلاگین محبوب و دوست داشتنی میرسد. نکته جالب توجه اینجاست که E3D چقدر زود رشد کرد و کمپانی کوچک اما بنام Videocopilot چنین جایگاه مستقلی در بین تولیدکنندگان و توسعه دهندگان AE پیدا کرد.
 
جدا از بحث انتشار پلاگین و محصولات VCP که کم هم نیستند، اولین عامل محبوبیت این کمپانی، آموزش های بسیار تخصصی اندرو بودند که برای اولین بار در دنیا آموزش هایی با این سطح منتشر میشد و نوعی اعتمادسازی عمومی نسبت به VCP و این برند ایجاد کرد. درست به یاد دارم که اندرو به Creativecow پیوست و در کنار آموزش های فوق العاده Aharon Rabinowitz محصولات آموزشی اش را به طیف گسترده تری از کاربران معرفی کرد و سیر تکاملی و پیشرفت را طی کرد تا جایی که به گسترده سازی وبسایت خود مشغول شد و اکنون سال هاست که نام او به عنوان یکی از معروف ترین منتشر کنندگان آموزش های افترافکتز مطرح میشود.
 
خبر انتشار رسمی Element 3D v2.0 و نگاهی به ویژگی های جدید این نسخه
 
به دور از بحث آموزش ها، انتشار اسکریپت ها و سورس های صوتی و تصویری خاص و منحصر بفرد و انتشار پلاگین Twitch، نوبت به Element 3D رسید. بار اول که از E3D خواندم چیزی شبیه به Zaxwerks ProAnimator از ذهنم گذشت که شخصا ترجیح میدهم با نرم افزارهای سه بعدی بعضی کارها را پیش ببرم تا با ProAnimator. اما پس از انتشار اولین ویدئوی معرفی از E3D نظر همگان به کلی در مورد این محصول عوض شد و هیچگاه گمان نمی رفت چنین امکاناتی به AE اضافه شود. البته که ProAnimator هم کنار نکشید و سعی کرد عقب ماندگی و حرکت لاک پشتی را جبران کند اما شعاری که بارها و بارها اندرو به صورت مستقیم و غیرمستقیم در بین صحبت هایش به آن اشاره میکند و بسیار هم هوشمندانه و به جا بيان میشود، سرعت بالای E3D در پردازش و کارآیی آن است که این سرعت بالا این روزها به User Interface پلاگین هم رسوخ کرده و اگر نگاهی به ویدئوهای معرفی بیندازید متوجه دقت به چیدمان ابزارها و در دسترس بودن آن ها برای افزایش سرعت کاربر میشوید.
 
خبر انتشار رسمی Element 3D v2.0 و نگاهی به ویژگی های جدید این نسخه
 
در رابطه با اولین عامل موفقیت اندرو گفتیم اما این محبوبیت چندین عامل دیگر هم دارد. دومین عامل محبوبیت اندرو، شاخصه یک متخصص واقعی بودن اوست. از نظر من توسعه بی همتای E3D در نتیجه تست و آزمایش و شناسایی مشکلات توسط یکی از افراد خاص عرصه AE است. کسی که محصولات تولیدی اش خیره کننده است، آموزش های فوق العاده ای را عرضه میکند و در پروژه های بزرگی فعالیت داشته. چنین شخصی با چنین دانش بالایی، افق دیدی فراتر از یک کاربر عادی دارد و شناسایی و رفع مشکلات از تخصص های وی میباشد.
 
خبر انتشار رسمی Element 3D v2.0 و نگاهی به ویژگی های جدید این نسخه
 
در پادکست شماره 7 به معرفی E3D v2.0 پرداختم و قصد داشتم در پادکست بعدی پلاگین های مشابه و کمی و کاستی و برتری هر یک را بررسی کنم اما در واقع با ویدئوی جدید منتشر شده از E3D، متن پادکست هم تغییر زیادی میکند؛ امکان Deform کردن اجسام ( Bend , Twist , Noise )، بهینه سازی بخش AUX Animation System و ... از جمله امکاناتی هستند که علاوه بر امکانات اضافه شده در ویدئوی معرفی، به همراه E3D عرضه میشوند و به جرات میتوان گفت که آینده روشن این پلاگین، بسیار هیجان انگیز و غیرقابل پیش بينی است.
 
صحبت را در همینجا کوتاه میکنم و توضیحات کامل تر را واگذار میکنم به بیان شیوا و منحصر بفرد Andrew Kramer
 
مشخصات
مدت زمان : 29 دقیقه و 49 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 99 مگابایت

 
به دنیای Realtime افترافکتز خوش آمدید ...
 

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 46 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید