ویژال افکت های کار شده با 3ds Max توسط FuseFX

در تاریخ سه شنبه, 28 مرداد 1393 در بخش اخبار دنیای CG - پشت صحنه آثار - ویدئو بلاگ توسط مصطفی رضایی

ویدئویی از طرف کمپانی FuseFX مربوط به کارهای انجام شده با 3ds Max در SIGGRAPH 2014

ویژال افکت های کار شده با 3ds Max توسط FuseFX
خب بالاخره میرسیم به کمپانی Autodesk و میریم که ببینیم این کمپانی در این رویداد بزرگ یعنی SIGGRAPH 2014 چه حرفی رو برای گفتن داشته. البته اتودسک که خودش برنامه های مختلفی رو در این رویداد داشت و در پادکست شماره 6 به اونها اشاره کردیم. شاید مهمترین برنامه ای که بشه بهش اشاره کرد مربوط باشه به رونمایی و انتشار بسته های Extension 1 برای 3ds Max 2015 و همینطور Maya 2015 که قبلا دربارش صحبت کردیم. بخش دیگر برنامه های اتودسک هم مربوط میشد به معرفی کامل و صحبت درباره ویژگی های جدید همین دو نرم افزار یعنی مکس و مایا 2015 و البته صحبت هایی هم درباره بایفراست صورت گرفت که اگه فرصتی باشه شاید در روزهای آینده بهش نگاهی داشته باشیم.
 
ولی در گوشه ای از اینها میشد رد پایی از فعالیتهای کمپانی FuseFX رو دید. این کمپانی درواقع یک گروه فعال در زمینه Visual Effect هست که نرم افزارهای اتودسک رو بعنوان نرم افزارهای اصلی Pipeline خودش انتخاب کرده و از همین رو در این دوره شاهد انتشار ویدئوهای جالبی درباره فعالیت های FuseFX از طرف کمپانی Autodesk هستیم. نا گفته نماند که نرم افزار 3ds Max بعنوان نرم افزار اصلی این شرکت بحساب میاد و اتودسک در اینباره 2 ویدئو رو منتشر کرده که خیلی جالبه. من این دو ویدئو رو براتون آماده کردم و امیدوارم که از تماشای اون لذت ببرید.
 
مشخصات
مدت زمان : 9 دقیقه و 51 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 95 مگابایت

 
صحبت هاشون خیلی جالبه و خیلی دوست داشتم که این ویدئو رو با ترجمه و زیرنویس فارسی تقدیمتون کنم ولی متاسفانه وقتم خیلی محدوده و این امکان در این زمان شدنی نبود. از این بابت عذرخواهی میکنم ولی بهتون قول میدم که اگه با دقت گوش کنید، کاملا میتونید متوجه صحبت هاشون بشید.
 
دوستان همونطوری که در بالا هم اشاره کردم درباره تکنولوژی جدید مایا 2015 یعنی بایفراست هم ویدئوی جالبی از طرف اتودسک منتشر شده که در اون Marcus Nordenstam بعنوان Product Manager بخش Visual FX نرم افزار Maya صحبت ها و توضیحات خوبی رو ارائه میکنه که اگه فرصتی باشه سعی میکنم اون رو هم تقدیمتون کنم.
 
امیدوارم که از تماشای این ویدئو لذت برده باشید ...
 
مصطفی رضایی

مصطفی رضایی

در زمینه گرافیک سه بعدی، انیمیشن سازی و جلوه های ویژه بصری فعالیت میکنم و با نرم افزار هایی مثل تری دی مکس، افتر افکت، فتوشاپ، ریل فلو، یونیتی و ... آشنایی دارم. این وبسایت از سال 1390 راه اندازی شد تا مرجعی باشه برای تمامی هنرمندان صنعت CG در ایران ...

نظرات (45)

  • time

    time

    28 مرداد 1393 ساعت 06:31 |
    خیلی کیف کردم با این ویدیو دستت درد نکنه
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:04 |
      موفق باشی امیر جان
  • سعید ابراهیمی

    سعید ابراهیمی

    28 مرداد 1393 ساعت 06:58 |
    ممنون.
    بالاخره اتودسکم یه خودی نشون داد.
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:04 |
      بله سعید جان. شاید اتودسک سال آینده حرف های خوبی رو برای گفتن داشته باشه
  • جواد

    جواد

    28 مرداد 1393 ساعت 10:16 |
    دست شما درد نکنه
    دیروز سایت رو دیدم خواستم نظر بنویسم پس چرا ویژال افکت های کار شده با مکس رو نذاشتید
    که وقتی دیدم
    خوشحال شدم
    ممنون
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:05 |
      خب منم خوشحالم که ویدئو مورد توجهتون قرار گرفته
  • علیرضا روحیان

    علیرضا روحیان

    28 مرداد 1393 ساعت 10:41 |
    واقعا این بروز بودنتون منو کشته. خیلی باحالید.

    به قول بعضی ها: بروز بودنتون تو حلقم D:
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:06 |
      ممنون از شما دوست عزیز
  • متین

    متین

    28 مرداد 1393 ساعت 11:26 |
    بیشتر Cinema 4D رو دنبال کنید شما اصلا آموزشی در مورد c4d ندارین ولی آموزش Softimage و حتی Houdini دارید
    CInema 4D به این خوبی آموزشی در وبسایت ندارید
    • جواد

      جواد

      28 مرداد 1393 ساعت 18:31 |
      تازگیا طرفدار های سینما فور دی چقدر تعصب پیدا کردن !!!
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:06 |
      اتفاقا درباره نرم افزار سینمافوردی هم همکاران سایت آموزشهایی رو آماده کردن که بزودی منتشر میشه
  • حامد

    حامد

    28 مرداد 1393 ساعت 11:49 |
    باسلام وخسته نباشید مصطفی جان ممنون ازاین همه تلاش بی دربغ بابت تمامی زحماتت متشکر م. همین طور از دیگر دوستان.

    یک ایده جدید برای وب سایتتون برای کم شدن این بحثهای الکی که کدام نرم افزار بهتر وکدام بدتر که کار جوان های ماشده بحث درباره ی این موارد. تبادل یحث باعکس یا فیلم که هرکسی که می خواهد بگه کدام نرم افزار کارش بهتر وکدام ضعیف تر است فقط می تونه بااستناد به عکس .فیلم ومقاله ومرجع درست حسابی حرف بزنه .
    بهتراین کار،درفروم انجام نشه به این دلیل که مباحث حاشیه پیش خواهد آمد .دروبسایت تون محلی برای هرکدام از نرم افزارهای مشهور بزارید تادیگران درباره ی آن نظربدهند با عکس وقیلم.
    مثل اینکه یک نفرکارشو توی سایت بگذاره وبگه من این کاررو زدم آیا میشه بانرم افزار دیگر این کارروانجام بده یا خیرو....
    محاسن این کار
    .یک. تمامی کسانی که به این سایت میان متوجه میشن که تمامی نرم افزارها تاحد زیادی تمامی کارهاروانجام میدن.
    .دو .اشکالات ریزودرشت نرم افزارها مشخص میشه
    .سه.به دیگران کمک می کنه که نرم افزار مناسب خودرا انتخاب کنند.
    .چهار بحث هایی که هیج نتیجه ای نداره درپست ها بوجود نمی یاد.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    خارج از این بحث ها اینکه توصیه می کنم به تمامی کسانی که بانرم افزار کار می کنن تخصصی کارکنن نه اینکه توی همه حوزها کارکنن .انتخاب نرم افزار نه برای یادگیری تمامی نرم افزار بلکه برای یادگیری بخش موردعلاقشون..

    درآحر بحث ببخشید طولانی شد .

    مهم ترین حرف وبحث ایده ایده ایده ایده ایده ودرآخرکار اجرایی بودن ایدست.
    یادتون باشه یک قلم.یک نرم افزار. یک مقوا .یک گچ .......باهم هیج تفاوتی ندارند. همه ی این ها ابزاری هستند برای نمایش هرچه بهتر ایده شما.

    باآرزوی تجربه کردن ایدهای نو برای همه ی جوان های ایرانی
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:18 |
      سلام خدمت شما حامد عزیز
      خوشحالم که همچنان با ما همراه هستی و خیلی تشکر میکنم بابت پیشنهاد خوبت

      میدونید اینگونه بحث ها معمولا توی بسیاری از محافل عللخصوص در جاهایی که بیشتر از اتودسک صحبت میشه، بوجود میاد و متاسفانه مهمترین تفاوتش با بحث هایی که در ایران صورت میگیره اینه که اونجا به همدیگه توهین نمیکنند ولی اینجا ...

      این پیشنهادی که مطرح کردید رو خود اتودسک در شکل های متفاوتی اجراش کرده. ساخت گالری، راه اندازی بخش صدای کاربران و این اواخر هم یه بخشی رو راه انداخته بود به نام Fake or Foto که یکسری کارهای CG رو درکنار یکسری تصاویر واقعی قرار میداد و از کاربرانش میخواست که نظر بدن اینکار سی جی هست یا واقعی و خب همونطوری هم که انتظار میره کارهایی که در اون بخش قرار میگرفت توسط همین نرم افزارهای خودش (مثل همین مکس و مایا) ساخته شده بود و هدف اصلی اتودسک هم به نمایش گذاشتن قدرت این نرم افزارها بود.

      واقعا فکر میکنم اگه قرار بود این بحث ها با این روش ها خاتمه پیدا کنه، الان واقعا باید تموم میشد ولی خب همونطوری که میبینید به این سادگی ها هم نیست.
  • ناصر اسلامی

    ناصر اسلامی

    28 مرداد 1393 ساعت 13:19 |
    مصطفی جان کلی خرج گذاشتی رو دستمون هی باید شارج کنیم اینترنت و.خیلی جالب بود.تقریبا تمام هنرمندانش با مکس کار می کردند و نیوک.
    تاژه موقعیت شغلی چقدر خوبه تو لس انجلس برای کاربران مکس.گفت همه جا می تونند کار کنند و کار پیدا کنند.ظاهرا محدودیت نداشتند این کلیپ فرا تر از نمونه کار های انجام شده توسط این شرکت بود خیلی آموزنده و خوب بود مخصوصا برای کاربران مکس
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:23 |
      ناصر جان بابت اینترنتت دیگه شرمنده :) چاره ای نیست و ویدئوهایی که توی این مدت دیدم بقدری جالب و جذاب بودن که اصلا نمیشه همینطوری از کنارشون رد شد.

      آره این FuseFX تری دی مکس نرم افزار اصلیشون هست و توی ویدئو هم چند بار تاکید میکنن و اتودسک هم براش جالب بوده.
      • MH Behzadi

        MH Behzadi

        30 مرداد 1393 ساعت 11:03 |
        واقعا ممنون که دیدگاه خیلی از کاربران رو به این نرم افزار بزرگ تغییر دادید. خیلی ها فکر میکنن که تری دی مکس فقط مخصوص معماریه و قدرتی توی جلوه های ویژه نداره. اما این ویدیو امیدوارم ذهن خیلی از دوستان عزیز رو نسبت به این سوپر نرم افزار قدرتمند باز کنه.
  • Ali Nourshargh

    Ali Nourshargh

    28 مرداد 1393 ساعت 14:15 |
    خيلي عالي بود.
    ممنون
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:25 |
      موفق باشید
  • رسول شاکری.

    رسول شاکری.

    28 مرداد 1393 ساعت 14:23 |
    اقا مصطفی دستت درد نکنه. واقعا هر روز اینکه یک مطلب ... یک که چه عرض کنم ! چند مطلب جدید :) در سایت قرار میدی متشکرم . و علاوه براینکه مطالب جدید هستن بسیار خوب و دیدنین. از بابت این همه زحمت از شما ممنونم.
    • رسول شاکری.

      رسول شاکری.

      28 مرداد 1393 ساعت 14:24 |
      راستی بی صبرانه منتظر همون ویدیویی که بهش اشاره کردین هستم.
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:29 |
      خواهش میکنم رسول جان

      ویدئوی بایفراست مایا هم آمادست ولی خب مشکل اصلی اینه که این ویدئو بیشترش صحبت های Nordenstam هست و اگه ترجمه شده باشه، قطعا برای همه مفیدتر خواهد بود ولی خب از طرف دیگه هم فرصت ما هم خیلی محدوده !
  • رضوان پورمرتضی

    رضوان پورمرتضی

    28 مرداد 1393 ساعت 16:41 |
    مصطفی عزیز واقعا عالی بود ازت بابت این همه وقتی که میذاری تشکر میکنم .
    واقعا تشکر کردن در برابر این همه زحمتی که میکشی خیلی ناچیزه .
    اطلاع رسانی فوق العاده و هوشمندانه ای بود ممنون .
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:32 |
      ممنون از محبت شما رضوان جان. لطف دارید
  • حمیدرضا آقاجانی

    حمیدرضا آقاجانی

    28 مرداد 1393 ساعت 16:44 |
    زدی داغونِم کــــردی :)))

    خیلی عالی بود ممنون
    • Ali

      Ali

      28 مرداد 1393 ساعت 17:09 |
      بله برای حرفه ای شدن باید کمتر حرف زد و بیشتر تلاش و مطالعه کرد.
      • time

        time

        28 مرداد 1393 ساعت 18:19 |
        ali جان واقعن ادم بی کاری هستی من توی مطلب قبلی بهتون گفتم خواهشن ادامه ندید *** . همه بی صدا نشستن شما هی به اونو اون گیر می دید البته ببخشید ولی ادامه ندید به احترام آقا مصطفی که انقد زحمت می کشن.
      • حمیدرضا آقاجانی

        حمیدرضا آقاجانی

        28 مرداد 1393 ساعت 18:56 |
        بله دقیقا علی جان چه خوب شد که بعد از این بحث ها بالاخره این رو فهمیدید .
        امیدوارم از این به بعد دیگه کمتر حرف بزنید و بیشتر تلاش و مطالعه کنید .
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:32 |
      خواهش میکنم حمید جان :)
  • ali

    ali

    28 مرداد 1393 ساعت 16:57 |
    آقای رضایی خسته نباشید

    شما گفتین: اگه فرصتی باشه......(ویدئوییMaya )
    اگه شما زحمت ویدئوها رو کشیدین که واقعا لطف کردین
    در غیر این صورت کاربرهای مایا خودشون سرچ کنن این سه ویدئو رو ببینن جالبه

    Autodesk Vision Series – Visual FX

    Autodesk Vision Series – Lighting & Rendering

    Autodesk Vision Series – Animation

    ممنون
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:34 |
      ممنون از شما

      بله این ویدئوها هستن ولی خب همونطوری که اشاره کردم مهمترین چیزی که این ویدئوها لازم دارن، ترجمه و زیرنویس کردن اونها هست
  • Ali

    Ali

    28 مرداد 1393 ساعت 17:08 |
    آقا فقط یه سوال فقط این کمپای با 3dsmax کار میکنه ؟ اگه نه پس بقیه چی ؟
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      28 مرداد 1393 ساعت 19:36 |
      ببینید توی این ویدئو هم اشاره میکنه که نرم افزار 3ds Max بعنوان نرم افزار اصلی این شرکت در Pipeline تولیدات آثارشون قرار داره. حالا اینکه از نرم افزارهای دیگه ای هم کمک میگیره یا نه خب طبیعیه که بله استفاده میکنن. یه کمپانی ساخت جلوه های ویژه همیشه برای ساخت آثارشون نیاز به استفاده از چند نرم افزار دارن.
  • اسماعیل

    اسماعیل

    28 مرداد 1393 ساعت 20:43 |
    سلام به جملگی
    اول اینکه بسیار بسیار ممنون بابت زحماتی که می کشید. فیلم houdini منو شگفت زده کرد. تقریبا همه فیلم های حرفه ایی ساخته شده در 2014 قسمت جلوه های ویژه هاشون با این نرم افزار بوده.
    دوم اینکه یک مبحثی رو مطرح کنم، چرا دوستان سعی دارن فقط در یک نقطه ریز در یک نرم افزار حرفه ایی بشن. بقول خودشون تخصصی در یک چیز کار کنن. دلیل این حرفم اینه که آدم های معتبر داخل کمپانی های بزرگ، اکثرا سوپروایزور هستن که تو همه زمینه ها تخصص دارن. و نکته بعدی این که وقتی تو تاریخ هم می گردیم میبینیم انسان های بزرگ توی یک زمینه تخصص نداشتن بلکه تو زمینه های زیادی تخصص داشتن. برای مثال ابن سینا تو زمینه های پزشکی، نجوم، ریاضی، فلسفه و منطق و خیلی موارد دیگر متخصص بوده و از این جور آدم ها زیادن. همه حرفم اینه که اینقدر به هم نگیم که فقط تو یک زمینه متخصص بشن. به نظر من آدم موفق کسیه که از مغزی که خدا بهش داده، حداکثر استفاده رو ببره و مثلا تو انیمیشن تو همه زمینه ها متخصص بشه. سخته ولی شدنیه.
    موفق باشید. یا حق
    • محمد جواد کسایی

      محمد جواد کسایی

      29 مرداد 1393 ساعت 13:31 |
      دقیقا منم با شما موافقم ولی در این دوره زمونه انقدر وقت کم شده که دیگه نمی تونیم حتی یک نرم افزار رو به خوبی یاد بگیریم، چه برسد به چندید نرم افزار، البته کمی هم راحت طلب هستم...

      ولی انتشار این ویدیوها باعث تلنگر در ادم میشه...
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      29 مرداد 1393 ساعت 16:12 |
      سلام خدمت شما اسماعیل عزیز و خیلی ممنون از شما که دیدگاهتون رو با بقیه به اشتراک گذاشتید

      من تا حدی با محمد موافقم. فرصت و زمان برای یادگیری هر هنرمند (حداقل در ایران) بقدری نیست که بتونه چند نرم افزار رو باهم یاد بگیره. حداقل یادگیری چند نرم افزاری که در یک زمینه هستن امکانپذیر نیست. بعنوان مثال اگه کسی تسلط کامل به زیبراش داشته باشه، دیگه دلیلی وجود نداره که دوباره زمان زیادی رو برای یادگیری مادباکس هم بگذاره (و همینطور بلعکس)
      • اسماعیل

        اسماعیل

        29 مرداد 1393 ساعت 16:19 |
        بله. قطعا درسته. ولی میتونه وقتی به مدل سازی تسلط کامل داره که تقریبا 1 الی 2 سال زمان میبره، بعدش بره vfx یاد بگیره و الی آخر
        یا علی
  • Brock

    Brock

    28 مرداد 1393 ساعت 20:51 |
    لامصب عجب چیزایی ساختن
    باتشکر از آقا مصطفی
    موفق باشید
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      29 مرداد 1393 ساعت 16:12 |
      ممنون از شما مهدی جان
  • محمد جواد کسایی

    محمد جواد کسایی

    29 مرداد 1393 ساعت 13:35 |
    اقا مصطفی عالی بود
    با دیدن این ویدیو من در پوست خودم نمیگنجم،

    ولی ولی احساس میکنم که تریدی مکس رفته به حاشیه، و بیشترین انرژی شو روی تک فریم ها و رندر های معماری گذاشته و در عرصه vfx حرف زیادی واسه گفتن نداره
    نمیدونم فیلیم یا انیمیشنی در سال 2014 با تریدی مکس ساخته شده؟ سهمش از این بازار چقدره؟

    احساس میکنم که دیگه باید از این نرم افزار کوچ کرد.....
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      29 مرداد 1393 ساعت 16:17 |
      سلام محمد جان

      راستش محمد جان رفتارهای اتودسک اینطوری نشون میده و اتفاقا خیلی از کاربران هم این احساس رو دارن که مکس از VFX فاصله گرفته و یا حداقل داره فاصله میگیره ولی به هر حال مکس جایگاه خودش رو در صنعت جلوه های ویژه هنوز داره. بعنوان مثال الان فیلم هایی مثل Transformers و X-Men داره با مکس کار میشه و جلوه های ویژه این فیلم ها مثال زدنیه دیگه
      • alih

        alih

        29 مرداد 1393 ساعت 16:42 |
        کاملا موافقم با اقای مصططفی
        الان جدیدا در فیلم Into the Storm: a trio of tornadoes
        که گرداب و خرابی با دو برنامه کار شده هودنی و 3یس مکس جالبیش اینه که فقط صحنه گرداب با هودینی و تمامی صحنه های کار شده با krakatoa fume thinkingparticle
        در خصوص Transformers و X-Me
        اگر در فیلم نگاه کننید تمامی صحنه های فیلم که نمیتونید چشم ازش بر دارید با همین 3برنامه بوده
        سوال اینه وقتی برنا مه ای تکامل یافت باهاش میشند فیلم درست میکنند ولی مابقی برنا مه ا که دارند اسمی ازشون برده میشه تازه به نحوی تکامل دارند پیدا میکنند کلا 3 مکس تو جلوه های پارتیکلی حرف اول میزنه این برای تمامی کمپانیها اثبات شده است ,نمیدونم بعضی دوستان از برنامه چی میخواند دنبال چی برنامه هستند که از این برنامه به اون برنامه میکنند جای خوندم نوشته بود اکثر کمپانیها برای مدل سازی یا zbrush هستند و در مباحث حرکتی با motion bulder هستند
        حالا باید دنبال چه چیزی باشید یاد بگیری یا نظر دهی یا رفتن از این برنامه به اون برنامه از برنامه قرار چی نصیب کسی بشه برنا مهای ی که در همه زمینه ها میشه کار کرد مشخص شدند برنامه های جانبی پلاگین ها همیشه قوی تر از مکس مایا هودینی بودند مگر اینکه به صورت پلاگین یا برنامه جداگانه ای خریداری شه به نظرم این بحثهای که همیشه بعضیها میکنند عدم نااگاهیشونه و هر چند هر وقت توضیحی هم داده میشه ولی باز اول شروع میشه چراشو نمیدونم ....
    • نبی سروی

      نبی سروی

      29 مرداد 1393 ساعت 17:34 |
      سلام

      من کاملا با حرف شما مخالفم ...

      از دو جهت میشه گفت مکس همچنان نرم افزار محبوب vfx ه ...

      1 - کمپانی هایی مثل بلار که همچنان نرم افزار فیکس شون مکس و کارهای خوبی که همه میدونیم داره با مکس کار میشه .
      این که مکس شاید کمی بعضی آرتیست ها رو دلسرد کرده دلیلی بر معماری بودن مکس نمیشه !

      2 - یه کمپانی نمیاد دو نرم افزار برای کاربرد مشابه ایجاد کنه ! در حال حاضر زوم اتودسک برای معماری رویت هست ... نرم افزار تمام معماری که میتونه در تولید انبوه معماری در صورتی که کاربرش کاملا شناخته باشدش عالی عمل کنه . " به نوعی رویت یادگیری رویت به شدت گریه آوره !" ولی خوب یک نرم افزار تاپ مهماری بر پایه BIM هست ... پس مکس نمیتونه نرم افزار مدلینگ معماری در تولید انبوه باشه و صرفا برای طراحی صحنه های آرتستی استفاده میشه . اگه هم استفاده از مکس در معماری رواج داره به خاطر وی ری مکس هست که یکی از بهترین موتورهای مورد استفاده در معماری ه ...

      به نظر من اتودسک خوب میدونه چجوری کاربر چجوری به خرید لایسنس بکشونه ... به قول دوستان پولتیک های آمریکایی ...
  • پژمان رجبی

    پژمان رجبی

    29 مرداد 1393 ساعت 19:02 |
    شایعه بودا!!! نبود؟:)))
    این ویدیو رو کاربرای مکس دیدن دیگه؟ حالا کیف کردید هی میگفتید نرم افزار فلانه چلانه
    حالا چون تا قبل ناامید بودید و الان امیدوار شدید بشینید از امروز تندتند VFX بزنید با این نرم افزار چون تا دیروز خبر نداشتید این نرم افزار هم میتونه:))))))
    مرسی مصطفی شوخی کردم
  • محسن رجبی

    محسن رجبی

    29 مرداد 1393 ساعت 19:52 |
    مرسی .... واقعا لذت بردم !
  • mohammad

    mohammad

    29 مرداد 1393 ساعت 23:18 |
    مکس یه نرم افزار همه کاره هست هم توی معماری هم توی سینما ایجاد انمیشن visual fx واقعا خوب جواب داده از لحاظ کاربری هم واقعا بهتر نرم افزار های دیگس

نظرتان را بنویسید :

اظهار نظر به عنوان مهمان .

جدیدترین نظرات ثبت شده در بخش بلاگ

مرسی مصطفی جان
زنده باشی و سلامت

madmaster_3d madmaster_3d 04. بهمن, 1395 |

سلام
من مکس 2017 را نصب کردم. وقتی برنامه را باز میکنم ارور Maxscript Callback Script...

احسان احسان 04. بهمن, 1395 |

یک دنیا سپاس از کار بسیار گرانبها و عالی جنابعالی.

یاعلی مدد...خدا قوت.

جوادفرهمندمقدم جوادفرهمندمقدم 04. بهمن, 1395 |

عالی بود مصطفی جان خسته نباشی : )

مجتبی اعرابی مجتبی اعرابی 04. بهمن, 1395 |