میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
golaem-5-released
سه‌شنبه 4 اسفند 1394
در
اخبار دنیای CG

پلاگین Golaem 5 منتشر شد

سه‌شنبه 4 اسفند 1394
روز گذشته بالاخره نسخه 5 پلاگین محبوب Golaem برای نرم افزار Maya عرضه شد. دوستان مایا کار حتما با این پلاگین کاربردی آشنا هستن. ابزاری که در یک بخش خیلی خاص و البته جذاب عملکرد فوق العاده ای رو از خودش نشون داده و تونسته خیلی خوب خودش رو در بین هنرمندان بزرگ دنیای CG مطرح کنه. توی این چند وقت اخیر مطالب و ویدئوهای آموزشی جالبی رو در خصوص شبیه سازی جمعیت در نرم افزار مکس داشتیم و حالا شاهد انتشار یک نسخه جدید از ابزاری هستیم که در نرم افزار Maya چنین مسئولیتی رو بر عهده داره.
 
01-golaem-5
 
بله پلاگین Golaem درواقع یک شبیه ساز جمعیت برای نرم افزار مایاست که شاید بشه گفت قدرتمندترین پلاگین موجود در این زمینه است. البته دقت کنید که گفتم پلاگین، چراکه اگه در جریان مباحث تخصصی شبیه سازی جمعیت در دنیای CG باشید حتما میدونید که این عرصه نرم افزار فوق العاده ای بنام Massive رو داره که شاید بشه گفت در حوزه کاری خودش حرف اول و آخر رو میزنه. اما Golaem بعنوان یک پلاگین شبیه ساز جمعیت شاید بشه گفت که الان این پلاگین تبدیل شده به یکی از محبوب ترین ابزارهای مبحث Crowd Simulation و داره هر روز بهتر و بهتر هم میشه.
 
02-golaem-5
 
صحبت از محبوبیت و شهرت Golaem شد، شاید بد نباشه قبل از اینکه صحبت درباره نسخه 5 رو شروع کنیم، ابتدا نگاهی داشته باشیم به ویدئوی Showreel 2016 پلاگین Golaem که ویترینی هست از جدیدترین کارهای انجام شده با اون و اطمینان دارم که شما هم با تماشای آثار خلق شده با این پلاگین شگفت زده خواهید شد.
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 30 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 65 مگابایت

 
اما اگه موافق باشید امروز نگاهی کوتاهی هم داشته باشیم به نسخه 5 این پلاگین که روز گذشته توسط گروه سازندگان Golaem عرضه شد. البته شاید هنوز کمی زود باشه که بخوایم درباره مثبت و یا منفی این بروزرسانی اظهار نظر کنیم. هنوز زمان زیادی از ارائه این نسخه نگذشته اما دیر یا زود میتونم شاهد بازخوردها و البته نمونه کارهای برجسته ای باشیم که توسط کاربران این پلاگین انجام میشه.
 
03-golaem-5
 
ویژگی های جدید این نسخه شامل بخش های مختلفی میشه اما بدون شک مهمترین اتفاق این نسخه از پلاگین Golaem رو میشه به قابلیت Layout Tool اختصاص داد که ابزارهای بسیار زیادی بر روی این قسمت دیده میشه. از Manipulate simulated characters گرفته تا ویژگی هایی همچون Retime animation، Manually offset، Manually offset و... که همه و همه در همین بخش جدید Layout Tool قرار دارن.
 
04-golaem-5
 
اجازه بدید صحبتم رو کوتاه کنم و خب حتما شما هم منتظر دیدن ویدئوی قابلیت های جدید این نسخه هستید. ویدئوهای New Futures همیشه از محبوبیت های خاصی برخوردارن چراکه یک ویدئو به بهترین شکل ممکن میتونه شرح درست و کاملی از قابلیت های جدید یک ابزار رو به تصویر بکشه.
 
مشخصات
مدت زمان : 4 دقیقه و 52 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 43 مگابایت

 
اما در انتهای این مطلب میخوام یه خبر خیلی خوب رو بهتون بدم و اونم اینکه Golaem 5 درحال حاضر امکان دانلود و استفاده ازش میسر شده و منم لینک دانلود مستقیم این نسخه رو در بخش زیر تقدیم حضورتون میکنم.
 
 
امیدوارم که بتونید به بهترین شکل ممکن از این پلاگین فوق العاده کاربردی نهایت استفاده رو ببرید.
 
دوستان بازهم مثل همیشه به این موضوع اشاره کنم که نظرات و دیدگاههای شما در بخش زیر میتونه مهمترین و با ارزش ترین بخش مطالب، مقالات و آموزشهای این وبسایت باشه. پس حتما نظر و دیدگاه خودتون رو در خصوص این پلاگین برامون بنویسید...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 40 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید