میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
سال نو مبارک (نگاهی به سال 95 و برنامه های 96)
دوشنبه 30 اسفند 1395
در
اخبار سایت

سال نو مبارک (نگاهی به سال 95 و برنامه های 96)

دوشنبه 30 اسفند 1395
باسلام و درود خدمت همه شما دوستان و همراهان سایت
 
پیش از هرچیز سال نو رو به همه شما عزیزان تبریک میگم. امیدوارم که 96 سالی پر از موفقیت و پیشرفت برای همه باشه. راستش درخصوص سال 95 خیلی نمیشه حرف زیادی زد. میتونم بگم که توی این یکسال تقریبا آفلاین بودیم و متاسفانه فعالیت های سایت اونطوری که باید و ازش انتظار می رفت نبود. نمیخوام درباره دلایل این موضوع صحبت کنم ولی در هر صورت دیگه گذشته ...
 
شاید این سرد بودن سایت به خود من این موضوع رو یاد آوری کرد که دور بودن از جمع کار ساده ای نیست و امسال حداقل بیش از پیش مشتاق فعالیت در سایت هستم. البته بازم میگم که به هرحال هرکدوم از ما در طول شبانه روز مشغله های خاص خودمون رو داریم و بدون تردید وقتمون بصورت کامل آزاد نیست.
 
برای سال جدید برنامه های ویژه ای رو تدارک دیدیم. که طبعا مهمترینشون مبحث آموزشی سایت هست. توی سالهای گذشته مطالبی که در سایت منتشر میشدن طیف گسترده ای از انواع مطالب مثل خبر، مقاله، ویدئو، آموزش، پادکست و... بود. اما از اونجایی که عموما اخبار زیادی در حوزه CG در طول هفته منتشر میشه، شاید مطالب خبری ما بیشتر به چشم میومدن و این امر باعث شده بود که سایت جنبه خبرگزاری رو پیدا کنه. به همین خاطر در سال جدید سعی میکنیم خبرهای منتشر شده ریز و درشت در طول هفته رو (مثل کاری که اواخر امسال انجام شد) در قالب یک مطلب گلچین خبر هفتگی تقدیم حضورتون کنیم. البته اخبار مهم نرم افزارهای بزرگ رو بصورت مجزا بهشون میپردازیم ولی سایر خبرها رو بصورت دسته بندی شده در این گلچین ها تقدیم حضورتون خواهیم کرد.
 
مقالات و مطالب نقد و بررسی همچنان سرجای خودشون خواهند بود. فقط با این تفاوت که مثل سال 95 سرد و کم جنب و جوش نیستن و سعیمون رو میکنیم که به این بخش ها بیشتر بپردازیم. صحبت درباره پادکست ها واقعا سخته ... اینقدر بهتون قول دادیم و عملی نشد که دیگه واقعا شرمنده شما شدیم. فقط درباره پادکست ها همین رو میتونم بگم که برای بهتر شدن و پررنگ تر شدنشون تمام تلاشمون رو میکنیم.
 
اما بخش آموزشها که شاید مهمترین رسالت سایت هست. آموزشها همیشه از مهمترین فعالیت های سایت بحساب میومده ولی کمتر بهش پرداخته شده. یه بخشیش شاید بخاطر اینه که توی این بخش دیگه خیلی سخت گیری شد ... خیلی ایده آل تصور کردیم ... همین هم باعث شد گسترش فعالیت های این بخش کمی سخت بشه ولی سال دیگه برنامه های خیلی جالب و جذابی رو برای آموزشهای سایت داریم. هم کلی آموزش رایگان داریم و هم پکیج های ویژه که در آینده بیشتر دربارشون صحبت میکنیم.
 
دیگه بیشتر از این صحبت نمیکنم ... سال نو همتون مبارک
مرسی که با وجود همه کمبودها همواره در کنارمون بودید و هستید ... صحبتم رو بازهم با همون جمله همیشگی به پایان میرسونم
 
 
عمری با حسرت و اندوه زیستن نه برای خود فایده ای دارد و نه برای دیگران
 
باید اوج گرفت تا بتوانیم آن چه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم...
 
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 19 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید