میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
سال نو مبارک (پیش بسوی سالی پربار)
سه‌شنبه 29 اسفند 1396
در
اخبار سایت

سال نو مبارک (پیش بسوی سالی پربار)

سه‌شنبه 29 اسفند 1396
باسلام و درود خدمت همه شما عزیز و همراهان همیشگی وبسایت
 
طبق معمول هرسال امسال هم درست در روز 29 فروردین و در لحظات تحویل سال خدمت شما رسیدیم. البته برامون ساده نبود که مطلب قبل مربوط به سالگرد 6 سالگی سایت و پست بعد مطلب نوروزی باشه ... میشه گفت روزهای زیادی رو از دست دادیم. نمیخوام توی مطلب فقط ناراحتی و عذرخواهی کنم ... میخوام بگم که اینبار اومدیم تا از نو شروع کنیم ... سال 97 سالی متفاوت برای سایت خواهد بود.
 
این یکسال (و حتی بیشتر) دوری از فضای سایت و عدم فعالیت به منزله رها کردن سایت نبوده و نیست. در سال آینده برای سایت برنامه ریزی های مختلف و متنوعی رو انجام دادیم که برای شروع میتونم به ویژه برنامه های نوروزی سایت اشاره کنم. بله دوستان در روزهای ابتدایی سال 97 در سایت کلی آموزش و مطلب ویژه رو براتون درنظر گرفتیم. از فردا منتظر انتشار سری جدید مطالب در سایت باشید.
 
بزودی بخش جدیدی در سایت راه اندازی میشه. توضیحات بیشتر نمیدم ولی محوریت فعالیت این بخش آموزشهای ویدیویی فارسی هست که براش برنامه ریزی های مختلفی شده. این بخش آموزشی بصورت مستقل از بخش آموزشها آغاز به فعالیت میکنه و جزئیات بیشتر رو در روزهای آینده در بخش بلاگ مطالعه خواهید کرد.
 
خیلی کوتاه و صادقانه بگم ... حال و روز عرصه CG ایران اصلا خوب نیست ... هر گوشه ای از این عرصه رو که نگاه میکنیم (از برکت شبکه های اجتماعی!) افراد فرصت طلب درحال سواستفاده از هنرجویان هستند ... زمان اون فرا رسیده که دوستان فعال در عرصه CG ایران مجددا به فضای پایدار، مطمئن و آینده دار وب برگردن. قبلا بارها و بارها از آسیب هایی که شبکه های اجتماعی میتونن به این عرصه بزنن صحبت کردیم و دیگه نیازی به توضیح بیشتر نمیبینم و مطمئن باشید که ما تمام تلاشمون رو برای قدرت بخشیدن به فضای وب فارسی زبان در این عرصه خواهیم کرد.
 
بیشتر از این صحبتم رو طولانی نمیکنم ... از فردا یعنی اول فروردین 97 منتظر مطالب و ویژه برنامه های سایت باشید. ما فقط و فقط با همراهی همیشگی شما این مسیر رو ادامه دادیم و از این پس بیش از پیش به این همراهی نیازمندیم.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 12 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید