آموزش فارسی The Foundry Nuke

در تاریخ دوشنبه, 19 فروردین 1392 در بخش انتشار آموزش توسط سجاد جهانگیری

انتشار آموزش جدید در بخش آموزشها

آموزش فارسی The Foundry Nuke
آموزش های فارسی برنامه قدرتمند The Foundry Nuke ، که برنامه کامپوزیت در سینمای حرفه ای محسوب میشود و این برنامه از لحاظ تخصصی First Class هست . نیوک درسینمای حرفه ای تاکنون یکه تاز بوده و پروژه های سنگین سینمایی توسط این برنامه قابل اجراهستند . سیستم نیوک بر پایه NOD هست یا به زبانی دیگر شاخه ای یا درختی . این مجموعه رو من تدریس و تهیه کردم و فصل ها به مرور تخصصی تر و قوی تر خواهند شد .
 
مباحث در این سه فصل به شرح زیر است :
 
فصل اول :
  • اینترفیس نیوک – The Foundry Nuke
  • Import یا وارد کردن فایل
  • Node ها و چگونگی اتصال
  • ایجاد فریم های کلیدی
  • کاربادوربین
  • انیمیشن سازی ساده
  • اصلاح رنگ
  • عملیات search درنیوک
  • ابزارهای حیاتی 3D
  • رندرگیری

 

فصل دوم :

  • کار با فایل های تصویری و ترکیب تصاویر
  • شرح ابزارهای مفیدی چون transform Geo و Backdrop
  • کار با فایل های Psd
  • عملیات Roto
  • کار با صدا و استفاده از فایل های صوتی در نیوک

 

فصل سوم:

  • فرآیند کمرا ترکینگ در نیوک
  • قراردادن آبجکت تری دی در صحنه فیلم
  • ترکینگ بوسیله Mask کردن بخشی از صحنه
  • فرآیند رندرینگ بصورت Image Sequense و بصورت فیلم
  • آموزش سریع Planer Tracker که کارکردی شیبه Mocha در افتر افکت داره
  • آموزش سریع ترکینگ معمولی
  • آموزش سریع ترکینگ 4 نقطه ای
  • آموزش سریع ایجاد Motion Blur در نیوک

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

سجاد جهانگیری

سجاد جهانگیری

سجاد جهانگیری هستم و در زمینه گرافیک کامپیوتری فعالیت دارم ...

نظرات (49)

  • مصطفی رضایی

    مصطفی رضایی

    19 فروردین 1392 ساعت 19:31 |
    با سلام
    اول از همه ورود شما رو سجاد جهانگیری عزیز به جمع نویسندگان سایت Mostafa3D خوش آمد میگم
    امیدوارم که همینطور شاهد فعالیت های مفید شما در این زمینه باشیم و از تجربیات شما بهره ببریم
    تشکر بابت آموزشهایی که منتشر کردید . این آموزشها بسیار مفید و کاربردی هستند

    -------------------

    یه نکته به همه دوستان : همونطوری که قولش رو داده بودم از این پس تمامی آموزشهایی که در بخش آموزشها منتشر میشن بصورت HD و SD خواهند بود و برای شروع آموزشهای آقای جهانگیری عزیز به این صورت منتشر شد .
    امیدوارم دوستانی که از اینترنت مناسبی بهرمند نبودند از این پس بتونن به راحتی آموزشها رو دانلود کنن .

    موفق و پیروز باشید
  • سجادجهانگیری

    سجادجهانگیری

    19 فروردین 1392 ساعت 19:45 |
    سلام وعرض ادب خدمت آقای رضایی عزیز وسایردوستان
    تشکرمیکنم وخوشحالم بابت ورودبه این سایت. فصل های آموزشی به مرورتخصصی تروقوی ترمیشن.به دلیل اینکه نیوک شرایط خاصی نسبت به افترافکت داره ،تااینجا سعی کردم پله به پله جلوبرم تاکاربران بتونن مطالب رو صحیح ودرست یادبگیرن .فصل اول ودوم مروریست به ابزارهاوآموزش چیستی وچگونگی کاربااونهاست.ابزارها وکاربانیوک رو وبه قولی پشت فرمان نیوک نشستن رو به کاربرمنتقل میکنه وشروع فصل سوم قدمی است درجهت ارائه آموزشهای تخصصی نیوک.وکاربران روبرای مطالب مهم ترآماده میکنه.منتطر فصول بعدی باشین.سپاسگزارم
  • محسن امیدوار

    محسن امیدوار

    19 فروردین 1392 ساعت 20:13 |
    سلام

    مرسی سجاد عزیز

    امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشی
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 17:04 |
      سلام اقای امیدوار.لطف دارین.ممنون
  • فرهاد خدمتگذار  09390137248

    فرهاد خدمتگذار 09390137248

    19 فروردین 1392 ساعت 20:15 |
    عالی نرم افزار قدرتمندی باید تویی لیست نرم افزارهایی که باید یاد بگیریم بزاریم مرسی از شما
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 17:05 |
      موفق باشین
  • time

    time

    19 فروردین 1392 ساعت 22:00 |
    سلام اول ازتون بابت اموزش های خوبتون تشکر می کنم یه سوال داشتم در مورد این که افتر افکت ونیوک ایا کار مشابهی می کنند ومی شه که با یاد گرفتن نیوک کارهایی رو که با افتر افکت می شه انجام داد رو انجام داد ونیوک جای افتر افکت رو بگیره؟
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 17:06 |
      پاسختون رو درقسمت پایین تر قراردادم.موفق باشین
  • mehdi

    mehdi

    19 فروردین 1392 ساعت 23:04 |
    ممنون
    خیلی دنبال آموزش فارسی ش بودم
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 17:03 |
      خداروشکر خوشحالم که نیازتون برطرف میشه.موفق باشین
  • حمیدرضا آقاجانی

    حمیدرضا آقاجانی

    19 فروردین 1392 ساعت 23:15 |
    سلام دستت درد نکنه واقعا درک میکنم چقدر ساختن اموزش سخته !!!

    این کار رو نمیدونم دیروز کجا دیدم اما چهرت رو خوب یادمه و اینکه به جمع ما بسیار خوش اومدی
    موفق باشی
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 17:01 |
      منم سلام عرض میکنم خدمت شما.ممنونم.بله این اموزش ها توی سایت های دیگه هم قرارداده شده.ممنون که ارزش قایل میشین.
  • عرشیا

    عرشیا

    20 فروردین 1392 ساعت 00:28 |
    ممنون دوست عزیز . لطف کردی سجاد جان
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 17:02 |
      ممنون.موفق باشین
  • omid

    omid

    20 فروردین 1392 ساعت 01:47 |
    تشکر میکنم آقا سجاد
    خیلی خیلی لطف کردی
    اجرت با خدا
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 17:01 |
      سپاسگزارم.موفق باشین
  • سجادجهانگیری

    سجادجهانگیری

    20 فروردین 1392 ساعت 08:30 |
    سلام مجدد.مرسی بابت نظرات دوستان.
    درپاسخ به Amir باید بگم که نیوک درصنعت جلوه های ویژه وکامپوزیت حرف اول رو دردنیامیزنه.برنامه های دیگه هنوزنتونستن به پای نیوک برسن.نیوک قابلیت اجرای پروژه های سنگین رو داره ونتیجه رندراون واقع گرایانس.امکاناتی که تازه به افترافکت والمنت تری دی اضافه شده ،سالهاست که درنیوک هست وبه شکل حرفه ای درحال استفاده هست.نیوک به دلیل ساختاری که داره برای کامپوزیت وانجام کارهای سنگین مناسب ترهست.افترافکت هم چنین کارهایی میکنه امانه برای پروژه های سنگین ووقع گرایانه،هرچندهمه برنامه هادرحال پیشرفت هستند،ولی خب فعلا نیوک قدرتش وامکاناتش بهترورندرش واقع گرایانه ترهست. انشالا آموزش Modo که به تازگی توسط شرکت The Foundry خریداری شده رو هم جزو مباحث آموزشی قرارخواهم داد.
    • time

      time

      20 فروردین 1392 ساعت 17:22 |
      سلام اقا سجاد برای پاسخ سوال ازتون ممنونم . من نه با افتر افکت و نه با نیوک کار نکردم حالا می خوام یکی از این دو تا رو برای اموختن انتخاب کنم ایا نیوک همه ی کار هایی رو که افتر افکت می کنه رو می تونی بهتر از اون انجام بده؟ به نظر شما کدوم یک از این دو برنامه رو انتخاب کنم که نتیجه ی بهتری بده ؟
      باز هم برای اموزشی که قرار دادین از تون تشکر می کنم و انشاالله که در اینده اموزش های بیشتری قرار بدین.
      • سجادجهانگیری

        سجادجهانگیری

        20 فروردین 1392 ساعت 21:16 |
        کاراصلی افترافکت موشن گرافیک هست،امابه تازگی امکاناتی بهش اضافه شده که کاراییش رو بالابرده.من خودم خیلی کارباافترافکت رو دوس دارم.نیوک انتخاب خوبی هست اما نیوک بیشتر برای کامپوزیت به کارمیره..بازانتخاب باشماست
      • سجادجهانگیری

        سجادجهانگیری

        20 فروردین 1392 ساعت 21:19 |
        اضافه میکنم که بله کارهایی که تونیوک تابه حال امکان پذیربوده درافترافکت هم امکان پذیر شده...اما...اما ظرفیت ها وکشش ها متفاوته.وسیستم Nod نسبت به سیستم لایه ای منطقی تروکارآمدترهستش.
    • alihea

      alihea

      20 فروردین 1392 ساعت 17:47 |
      با سلام
      جناب کلا nuke , fusion در یک حد هستند حتی از لحاظ پارامتری گزینه ها
      nukeدر ورن 7 iهمه امکانات روش هست و از fusion 6پیشی گرفته ولی زمانی که fusion 7بیاد شما اگر nuke katana روی هم بگزاریید به قدرت fusion میرسه چون موتوری جدید دتره روی خودش میگراره در ظمن این اموزش کپی برداری از اموزش هارجی بوده منتها به زبان فارسی و از لحاظ اطلاعات قوانیین اولیه گفته شده اینها بخش کوچکی از علم تین برنامست
      اینو خطاب به جمله نسنجیده( .برنامه های دیگه هنوزنتونستن به پای نیوک برسن.ن) گفتم که الان برنامه ها با فاصله خیلی کم از هم پیشی گرفتند nuke shake fusionاین سه برنامه از لحاظی کارشوتن یکی هست
    • alihea

      alihea

      20 فروردین 1392 ساعت 17:56 |
      و اینم خوب بدونی گل پسر بجز این 3 برنه ای که گفتم 6 برنامه دیگه ی هم هست که در یک سطح هستنند
      از لحاظ سرعت هیچ برنامه ای به پای fusionنمیرسه خصوصا که الان avidبا fusionترکیب شده از دوستانی که میخواهند وقت بگزارند صبر کنند تا ورژن 7 fusionبیاید که با اومدن اون در کارهای حجیم و سیستمهای ضعیف که داریید اونهم یک امتیاز ویژه محسوب میشه در ظمن کسی نگفت nuke بده یا ضعیف
  • mohsenmalhony

    mohsenmalhony

    20 فروردین 1392 ساعت 09:34 |
    با سلام
    تشکر از سجاد عزیز واسه آموزشهای خوبی که گذاشته
    احساس میکنم واسه هممون لازمه که کنار افترافکت نیوک رو هم بلد باشیم
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 16:59 |
      بله...ولی نیوک خیلی ازافترافکت قوی تره...توسینمای حرفه ای ازافترافکت درقسمت موشن گرافیک بیشتراستفاده میشه نه کامپوزیت.
  • saeid

    saeid

    20 فروردین 1392 ساعت 10:22 |
    اقا سجاد خدا خیرت دهد
    ایشالا منتظر فصل های بعدیشم هستیم
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 17:02 |
      حتما منتظر باشین.
  • رضا بصيرت

    رضا بصيرت

    20 فروردین 1392 ساعت 16:52 |
    سلام آقا سجاد.
    باز هم از شما تشكر مي كنم بابت آموزش هاي خوبتون.
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 16:57 |
      وقتتون بخیر آقای بصیرت .لطف دارین....نظراتتون باعث دلگرمی هست.ازسایردوستان هم تشکرمیکنم.
  • امیر حسام گل میرزایی

    امیر حسام گل میرزایی

    20 فروردین 1392 ساعت 18:41 |
    آموزش ها عالی بودند وجای تقدیر دارد جناب جهانگیری منتظر ادامه این آموزش مخصوصا سطح پیشرفت هستم.
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 20:17 |
      حتما....
  • پژمان رجبی

    پژمان رجبی

    20 فروردین 1392 ساعت 19:46 |
    در پاسخ به نظرات بالا باید بگم
    اول از شما اقای جهانگیری تشکر میکنم با اینکه اصلا ندیدم اموزشتون رو
    دوم از شما و سایر دوستان بعیده که مثلا نیوک از فلان نرم افزار قوی تره این تعصب یک تعصب بیجا بوده و این فرهنگ متاسفانه در کشور ما رایجه که فلان تکنیک را در یه نرم افزاری می بینند میگن قوی تره!!!!!
    در واقع هر نرم افزاری پارامترها و امکانات مختص به خودشو ارائه میده این حالا بستگی به فرد داره که با خلاقیتش قدرتمندترین و بهترین رو بسازه
    هر نرم افزاری در جایگاه دارای امکانات منحصر به فردی هست
    و با ترکیب نرم افزارها همیشه بهترین ها را میسازیم
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      20 فروردین 1392 ساعت 21:32 |
      ممنون که نظرگزاشتین.نظرشمام ارزشمنده.
    • alihea

      alihea

      20 فروردین 1392 ساعت 22:38 |
      از شما بعید یعنی چی.
      هر برنامه ای کاری خودشو داره حرفی نیست .ولی قوی بودن برنامه های که تو یه راستا هستنند مهمند هر کمپانی سعی میکنه امکاناتی بده که سر تری خودشو ثابت کنه بعد شما میگین چی حالا چون دیگران میگنند فلان کمپانی قوی شده شما مشکل پیدا کردین با این فزضیه بعدشم میشه بگین تو کامپوزیت چه طوری میشه با چنتا برنامه همزمان کار کرد در واقع شما اصلا اشنای نداریید که میگین برنامه های مثلا nuke fusion katana shake.... همشون کاریهاشون یکی ولی قدرت اصلی و سرعت مهمندند نکنه منظورتون nuke که با یه چیز دیگه ای مقایسه کردین مثلا با phtoshop
      //////////////////////////
      ******************************************
      • سجادجهانگیری

        سجادجهانگیری

        20 فروردین 1392 ساعت 23:40 |
        شما اگه اومدین بازدین این حرفا که همش هم پرازغلط املاییه خودتومطرح کنی این راهش نیست.من روی هیچ چیزی تعصب ندارم.من ازواقعیت تبعیت میکنم چیزی که درتاریخ سینمای حرفه ای نشون داده شده اینه که نیوک ازبقیه رقیباش موفق ترعمل کرده...مهم نیست نظرشماچیه به هرحال این واقعیتی هست که نه تنها من بلکه همه تاییدش میکنن....شمابهتره به جای این داد وقال الکی بری یه خورده اطلاعاتتو قوی کنی...درضمن این آموزشاکپی یاترجمه هیچ آموزش خارجی نیست وهمش باسختی هاوزحمات چندساله خودم بدست اومده...دوست ندارم جواب افرادی مثل تورو بدم ولی مجبورم کردی.احترام خودت واین سایت وبقیه کاربرا رو نگه دار وهرچی ازدهنت درمیاد رو ننویس....شماحالاحالاها وقت نیازداری تااین چیزا رو بفهمی...مثل انسانیت وشخصیت.
        • time

          time

          21 فروردین 1392 ساعت 12:18 |
          دستت درد نکنه جواب محکمی بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • سجادجهانگیری

        سجادجهانگیری

        20 فروردین 1392 ساعت 23:47 |
        نیوک باهمه برنامه هایی که گفتم تعامل داره....واین بزرگترین امتیازبرای انتخاب وبه کاربردنش درکناراین برنامه هاهست.ودرضمن این حرفا رو رها کن.....مهم چیزای دیگس.هرکس سلیقه ونظری داره هیچ کس نمیتونه جای دیگری تصمیم بگیره که توباچی کارکن باچی کارنکن...این بحث همین جا تموم میشه.
  • سجادجهانگیری

    سجادجهانگیری

    20 فروردین 1392 ساعت 20:30 |
    بله کسی منکر فیوژن نیست،امااگه دقت کنین من گفتم ...فعلا....نیوک دردرجه اول انتخاب قرارداره...گردش کاری وارتباط بین نیوک وسافت ایمیج ومایا وهودینی ومودو وماری وسایربرنامه های شرکت فاندری...این رو باعث میشه.هیچ ابزاری کسی رو قدرتمند نمیکنه ودرواقع این هنر وتسلط شخصی هست که این مساله رو ایجادمیکنه....بهتره پشت صحنه وتوضیحات سازنده معروفترین فیلم های مطرح دنیارو مطالعه کنین تاپاسخ این سوال رو که کدوم برنامه بیشترانتخاب میشه...روبگیرین.
    • امیر حسام گل میرزایی

      امیر حسام گل میرزایی

      21 فروردین 1392 ساعت 13:35 |
      بگذارید خیال هم را راحت کنم هردو یکی هستند مثل مقایسه کروم با موزیلا هردو یکی اند ولی یکی سایت مخصوصی می رود که نیاز به موزیلا یا کروم دارد انتخاب نرم افزار توسط عوامل جلوه های ویژه بستگی به پروژه ای دارد که آن ها انجام می دهند .
      جناب alihea هرزمان که مطلبی درمورد نرم افزار مورد نظر شما بود نظر خودرا بدهید بهتر است بعضی اوقات انسان قدرت نرم افزار خودرا با پروژه ای که انجام می دهد نشان دهد نه حرف.
      • حمیدرضا آقاجانی

        حمیدرضا آقاجانی

        21 فروردین 1392 ساعت 14:38 |
        سلام امیر جان
        اولا خیر هر دو یکی نیستند اگه اینطور بود که دیگه ایندون دوتا نبودند اینها مکمل اند
        خب اگه با مرورگر مقایسه میکنی ، اپرا قویترین مرور گره اما واقعا مشکلاتش زیاده ، اینم من نمیگم توی ویکی پدیا به طور کامل توضیح داده ، موزیلا و کروم هم مثل هم اما هر دو قدرت مند اند نیست و 1صد ها تفاوت دارند اما من هر سه رو نصب دارم چرا ؟
        چون به عنوان مکمل از اینها استفاده میکنم ، در دنیای سی جی هم همینطوره مکس قوی اما مشکلاتش زیاده
        پس مجبورم از یک مکمل استفاده کنم ، نیوک و Fusion هم همینطور ، شما باید به عنوان مکمل استفاده کنی
        این دقیقا کاریه که اساتید بزرگ دنیا انجا میدهند مثال :
        اگه زیبراش قدرتمند ترینه پس چرا یک فرد مدلر در کنار زیبراش هم هم مری و هم کوات و مودباکس استفاده میکنه ؟
        خوب در مورد AliHeda ، من ایشون رو میشناسم ، خواهش میکنم اینطوری برخورد نکینید ایشون واقعا حرفه ایه
        و هنوز فرصت نکرده نمونه کار بزنه به دلایل مربوط به خودش ، تخصص اصلیشم نیوک و Fusion و Zbrush ـــه .

        همگی موفق باشید
  • behnam

    behnam

    24 فروردین 1392 ساعت 23:09 |
    [جناب جهانگیری
    حرفت خیلی بی معنی بود این چرخه توسط خروجی به صورتmulti passانخام میگیره تمامی برنامه های 3بعدی هم استانداردی مشاهبه دارند ..
    پس چرخه برای همه یکی یه مبحث render scriptکه اونم تو برنامه render manکه باز fusion nukeبهره میبرند
    گویا با این اموزش مبتدی حرفای گنده گنده میزنی اقای alih گفته nuke قوی باز شما اومدین گفتین تمامی فیلمها رو nukeمیسازه fusion کم فیلم نساخته ولی nukeتعداد کمپانی های که ازش استفاده میکنند زیاده ربطی نداره ایشون بحث سرعت و امکاناتی که روی 7 میخواد بیادو گفته بعد دور برداشتین به غلط املای گیر دادین موندم چرا هر کسی میره تو کار 3d چشم همو ندارند بیبنند انتقادی هم که میشه طرف میکوبه
    اقایان مبحث cgi vfx یکی از مباحثی هست که اگه طرف 8 سال تحقیق کنه تنها چند نکته رو ندونه باز بازکارش افت کیفیت میکنه طرف تو ایران اسم برنامرو بلد نیست میاد اموزش میده به خدا گرفتن یه رندر از یه مدل اماده تک فریم با صحنه ای که تو فیلم رندر میشه زمین تا اسمون فرقشه این مباحث فوق پیچیده و مرتبط به هم هستند برای ی کار real cgباید بگم کمش 12 برنامرو حدقل باید فول باشین تا طرح و ایده تکنیکی بدین
    این مباحث بالای 30 سال تو امریکا تحقیق روشون شده بعد از این همه مدت اصلاح و تقویت شدند چه طور ممکنه طرف بعد از چند سال به همه قواننین مرتبط میتوند برسند بابدونه تحقیق بشه که الان شاید بگم خیلیها عمرشونو دارند تباه میککند سر این مساعل که بلکن کار از حالت کارتونی مانند به کاری پر کیفیت تبدیل بشه
    به عمید روزی که صحنه یرو ببینیم و بگیم این فرد تونست قلف علمی هالیودو بشکنه و افتخار کنیم که ما هم این تکنولوژی رو داریم منتها فعلا جو زدگی رو داریم نمونش تهران 1500 که 4 سال پیش مصاحبه ای با طرف کردنند که تلویزیون هم نشون داد گفت سطح کاریتون در چه حدی گفت ما از امریکا هم که بچه های ایرانی اونجا بودند دعوت کردیم و استقبال شده از لحاظ تکنیکی مشابه با ارباب حلقه ها میباشه الان بعد از 4 سال چی بگم ارباب مشنگ ها رو درست کردند
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      25 فروردین 1392 ساعت 00:04 |
      سلام alihea :دی
      گویا شما دچار کم توجهی هستید که امیدوارم هر چه زودتر مشکلتون برطرف بشه
      سعیتون در این کامنت برای برطرف کردن غلط املایی ها که تا حدی هم موفق بوده ، جای تقدیر داره و به هرحال یه پیشرفت برای شما محسوب میشه

      -------------

      آقای جهانگیری عزیز از شما خواهش میکنم بحث رو با ایشون ادامه ندید
      موفق باشید
  • behnam

    behnam

    25 فروردین 1392 ساعت 00:41 |
    مصطفی رضایی
    دوست گرامی اگه امگانش هست تمامی گفته های بنده رو حذف کنیید این خواهشو از شما دارم البته چون تعریف شمارو شنیدم از اقای حمید رضا آقاجانی میدونم عرض بنده رو زمین نمیگزلرید
    دلایلم شخصی از این کار ممنون از شما بای
    • مصطفی رضایی

      مصطفی رضایی

      25 فروردین 1392 ساعت 00:56 |
      سلام
      حذف دیدگاه های شما از نظر فنی برای سایت امکانپذیر نیست !
      در نظرات شما اگه حالت تحقیر و توهین برداشته بشه دیگه مشکلی نداره
      این طبیعی که همه جا نظر موافق و مخالف وجود داشته باشه
      موفق باشید
  • حمیدرضا آقاجانی

    حمیدرضا آقاجانی

    25 فروردین 1392 ساعت 19:35 |
    سلام بر جناب جهانگیری ، میشه لطف کنید بگید کی قراره اموزش حرفه ای رو بزارید ، من منتظرم ...
    • سجادجهانگیری

      سجادجهانگیری

      25 فروردین 1392 ساعت 19:53 |
      انشالابه زودی....ترکیب مکس ونیوک باهم...وهمینطورشرح کارایی که میشه توالمنت تری دی انجام داد دربرنامه نیوک
      • حمیدرضا آقاجانی

        حمیدرضا آقاجانی

        25 فروردین 1392 ساعت 20:24 |
        ممنون ، من نیوک کار کردم اما در حد همون پست پرو این قسمت هاش واسم تکراری بود (البته نکات بسیار خوبی هم برام داشت )،
        بسیار مشتاقم سطح پیشرفتش رو یاد بگیرم ... و دیدم چه کسی بهتر از شما ...
        ممنون بازم ، @};-
  • MSA

    MSA

    24 اسفند 1392 ساعت 02:45 |
    سلاااااااااام عالی بود داداش

    دست گلت درد نکنه .... مرسی داری
  • Yahya Janani

    Yahya Janani

    28 آبان 1393 ساعت 21:04 |
    درود بر شما...
    دست مریزاد آقای جهانگیری...
    یه تشکر خشک و خالی قطعا نمیتونه زحمات عزیزانی مثل شما رو جبران کنه ولی این همه چیزیه که از دست کسانی مثل من بر میاد.
    از این همه لطف شما واقعا ممنونم ، خدا خیرتون بده. خیلی دوست داشتم کار با این نرم افزار رو یاد بگیرم که به لطف شما انشاا... محقق خواهد شد.
    براتون آرزوی موفقیت می کنم.
  • علی رفیعی

    علی رفیعی

    10 بهمن 1393 ساعت 20:32 |
    با عزض سلام وخسته نباشید خدمت همکارعزیزم اقای جهانگیری من زیاد اهل نظردادن نیستم خوشم نمیاد ولی احساس کردم یه تعدادی از دوستان یه سری حرفای کوچه بازاری میزنن اول از خودم میگم من من یه فیلمسازم و معمولا مونتاژکارامم خودم میزنم نزدیک به 5سال میشه با افتر کارمیکنم وبه جرات میتونم بگم فکرنمیکنم کسی بتونه با افتر بامن رقابت کنه ولی خوب چون کا اصلی من فسیلمسشازیه مجبورم فقط درحیطه خودم با فرم افزارا کارکنم من بانظر اقای اقای جهانگیری کاملا موافقم بعد5سال کارکردن با AFTER MAYA VUE HOUDINI ZBRUSH FOSION7 CINEMA4D به جرات میتونم بگم NUKE بهترین نرم افزاری بود که برا فیلمام استفاده کردم البته همه نرم افزارا یه سری مزیت هایی دارن حداقل من که با همشون کارکردم اینو خوب میدونم ولی NUKEنسبت به همه اونا کاملتره یا اینجوری بگم مزیتهاش بیشتره وکسی که با NUKEXکارکرده به همشون رسیده و منظور اقای جهانگیریم همینه بهتره زود جبهه نگیریم درضمن فرقیم نداره اقای جهانگیری کارخودشون باشه یا برا شرکت دیگه باشه مهم اینه اقای جهانگیری لطف کردن برای هموطناشون ارزش قایل شدن این اطلاعاتو در اختیارماها قراردادن وNUKEXتنها نرم افزاریه که من برای کامپوزیت کارام انتخاب کردم چون کیفیتش واقعا سینماییه تغیراتشو افرادی که در این زمینه کار میکنن متوجه میشن پس بهتره بیخودی سعی نکنیم مزه پرونی کنیم درضمن با این مزه پرونیام چیزی از ارزشهای دوست خوبم اقای جهانگیری کم نمیشه من همه برنامه هاشونو دنبال میکنم خیلی خوب و مفید هستش باتشکر فراوان از جناب اقای جهانگیری....

نظرتان را بنویسید :

اظهار نظر به عنوان مهمان .

جدیدترین نظرات ثبت شده در بخش بلاگ

سلام، موافقم که وی ری خیلی خوبه، ولی نه برای هر کاری. فک نکنم تموم هنرمندا...

حسین افشاریان حسین افشاریان 09. اسفند, 1395 |

موافقم. هم از نظر رابط کاربری و هم کارایی و امکانات واقعا موتور بی نقصیه....

سعید حدادیان سعید حدادیان 08. اسفند, 1395 |

ممنونم از شما عرشیا جان

سعید حدادیان سعید حدادیان 08. اسفند, 1395 |

متشکرم. موفق باشید

سعید حدادیان سعید حدادیان 08. اسفند, 1395 |