میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
lumion-6-sneak-peek
دوشنبه 27 مهر 1394
در
اخبار دنیای CG

نرم افزار Lumion 6 در راه است

دوشنبه 27 مهر 1394
دو روز پیش ویدئویی منتشر شد که با سرو صدای نسبتا زیادی در عرصه CG همراه بود. پس از انتشار این ویدئو یکبار دیگه بحث ها و گفتگوها در خصوص نرم افزاری بالا گرفت که این روزها رقبای زیادی پیدا کرده. کمپانی Act-3D با انتشار یک ویدئوی Sneak Peek از نسخه جدید نرم افزار محبوب خودش در حوزه Real-Time Visualization تونست یک جایگاه بعنوان سرتیتر مهمترین خبرهای این هفته دنیای CG رو به خودش اختصاص بده.
 
حتما یادتون هست که سال پیش در یک مطلب معرفی با عنوان (نگاهی به دنیای Real Time در نرم افزار Lumion) با یک نرم افزار در زمینه Visualization آشنا شدیم. خب این نرم افزار لومیون بازهم خبرساز شده و احتمالا همونطوری که در عنوان مطلب هم مشاهده میکنید اولین ویدئوی Sneak Peek از طرف کمپانی Act-3D برای نسخه 6 این نرم افزار ارائه شده که خبر از انتشار بزودی این نسخه از نرم افزار لومیون رو میده. البته باید گفت که Act-3D بعنوان یک کمپانی فعال و دوست داشتنی در این عرصه که همیشه با عملکرد خاص خودش مخاطبان زیادی رو به سمت نرم افزارهاش جذب کرده، اینبار در ارائه این ویدئوی Sneak Peek کمی ضعیف عمل کرده. اولین و شاید بزرگترین خلا موجود در این ویدئو عدم ارائه هیچگونه توضیح در خصوص ویژگی های جدید این نسخه است. این ویدئوی Sneak Peek بصورت کاملا گنگ و لال عرضه شده و در اون هیچگونه سرنخی از عناوین اصلی ویژگی های جدید این نسخه دیده نمیشه.
 
ولی ناگفته نماند که با وجود تمامی کمی ها و کاستی های موجود در این ویدئو، نمیتونیم از زیبایی های تصاویری که در اون بعنوان یک پروژه انجام شده با لومیون 6 به نمایش گذاشته میشه، بسادگی عبور کنیم. در این ویدئوی 1 دقیقه ای بخشی از یک نمای داخلی رو میبینیم که با کیفیت گرافیکی بسیار بالایی بصورت ریل تایم با کمک نرم افزار لومیون 6 رندر شده.
 
بیشتر از این منتظرتون نمیگذارم و ازتون دعوت میکنم که اولین ویدئوی Sneak Peek نرم افزار Lumion 6 رو مشاهده کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 14 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 13 مگابایت

 
خب اگه ویدئو رو دیده باشید طبعا آخرین بخش اون توجه شما رو به خودش جلب میکنه که اونم چیزی نیست جز تاریخ عرضه این نسخه که نوشته شده 3 نوامبر 2015 (یعنی چیزی حدود 15 روز دیگه) که در این تاریخ میتونیم منتظر فاش شده تمامی رازهای نهفته در Lumion 6 باشیم.
 
اما بدون شک خیلی خیلی مشتاقم تا دیدگاه و نظرات شما رو در خصوص این نسخه از نرم افزار لومیون بشنوم. حتما نظر و دیدگاه خودتون رو بنویسید ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 41 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید