میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
making-of-mobarak-video-showreel
سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394
در
ویدئو بلاگ

ویدئوی اختصاصی Making of فیلم رئال / انیمیشن «مبارک»

سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394
درود به همه دوستان و همراهان همیشگی. با آرزوی اینکه دومین ماه سال رو پرانرژی آغاز کرده باشید و در اولین روز اردیبهشت ماه 94 با افتخار قصد دارم ویدئویی رو در اختیارتون قرار بدم که مربوط میشه به بخش VFX/Animation یک اثر ایرانی که این فیلم قراره در آینده ای نزدیک روی پرده سینماها بره و اطمینان دارم پس از اکران اون نگاه بسیاری از فیلم سازان و فعالان سینمای ایران نسبت به صنعت انیمیشن سازی و جلوه های ویژه بصری در کشور تغییر خواهد کرد.
 
امروز قصد داریم تا مرور کوتاهی رو داشته باشیم به پشت صحنه بخش Animation فیلم رئال/انیمیشن «مبارک» و البته در ادامه نگاه ویژه ای رو داریم به بخش Rigging اینکار که شاهکاریست از هنرمند دوست داشتنی کشورمون یعنی جناب امین صادقوند عزیز که من همینجا بابت خلق این اثر فوق العاده بهشون خداقوت و خسته نباشید میگم.
 
و در اینجا ازتون دعوت میکنم که این ویدئوی اختصاصی که برای اولین بار در این وبسایت منتشر شده رو ببینید و امیدوارم که از تماشای اون لذت ببرید.
 
مشخصات
مدت زمان : 4 دقیقه و 37 ثانیه
کیفیت : 720p - HD

 
در انتهای مطلب لازم هست که به این موضوع اشاره ای رو داشته باشم که زحمت ساخت این ویدئو رو امین صادقوند عزیز کشیدن و من همینجا از ایشون صمیمانه تشکر میکنم و این قول رو هم به شما دوستان میدم که مطلب بعدی ما بازهم یک مطلب ویژه و اختصاصی در رابطه با همین اثر یعنی فیلم رئال/انیمیشن «مبارک» خواهد بود. پس پیشنهاد میکنم که مطالب سایت رو هر روز و هر ساعت دنبال کنید و با ما همراه باشید.
 
اما بدون تردید دیدگاهها، نظرات و حضور شما مهمترین بخش این سری از مطالب خواهد بود. حتما نظرتون رو در رابطه با این اثر بنوسید و این رو بدونید که خالقان و سازندگان این فیلم نظرات شما رو میخونن. پس منتظر شما هستیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 50 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید