میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
oscar2015-winners
دوشنبه 4 اسفند 1393
در
اخبار دنیای CG

شش قهرمان بزرگ، جشن و بین ستاره‌ای برندگان اسکار 2015

دوشنبه 4 اسفند 1393
سلام و درود خدمت همه دوستان. ساعاتی پیش مراسم اسکار برگزار و برندگان بخش های مختلف مشخص شدن که در ادامه نگاهی به بخش های انیمیشن بلند، انیمیشن کوتاه و جلوه های ویژه خواهیم داشت. البته همونطوری که میدونید در 26 دی ماه نامزدهای هر بخش اعلام شدن که در مطلب (انیمیشن بلند، انیمیشن کوتاه و جلوه های ویژه در اسکار 2015) نام آثار رو به اطلاعتون رسونیدم. اما اگه موافق باشید حالا بریم و ببینم که از بین نامزدها کدام آثار موفق به کسب جایزه اسکار شدن.
 

انیمیشن Big Hero 6 - برنده بخش Animated Feature Film

بله انیمیشن Big Hero 6 کاری از Chris Williams ، Don Hall و Roy Conli ساخته استودیو دیزنی تونست جایزه بهترین انیمیشن بلند اسکار 2015 رو بدست بیاره. در ادامه ویدئوی اهدای جایزه تقدیمتون میشه.
 
مشخصات
مدت زمان : 2 دقیقه و 24 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 480p - SD
حجم : 12 مگابایت
 
اگه یادتون باشه قبلا در مطلبی ویدئوی پشت صحنه این انیمیشن رو تقدیمتون کرده بودیم که اگر هنوز موفق به تماشای اون ویدئو نشدید پیشنهاد میکنم که حتما سری به مطلب زیر بزنید.

انیمیشن Feast - برنده بخش Animated Short Film

و انیمیشن کوتاه Feast کاری از Patrick Osborne و Kristina Reed کاری از استودیو دیزنی هم تونست برنده جایزه بهترین انیمیشن کوتاه در اسکار 2015 بشه که ویدئوی اهدای جایزه در ادامه تقدیمتون میشه.
 
مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 39 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 480p - SD
حجم : 7 مگابایت

فیلم Interstellar - برنده بخش Visual Effects

و اما در نهایت فیلم Interstellar کاری از Ian Hunter ، Andrew Lockley ، Paul Franklin و Scott Fisher تونست بعنوان فیلم برگزیده در بخش جلوه های ویژه جایزه اسکار 2015 رو بدست بیاره. اگه یادتون باشه قبلا هم اشاره داشتیم که جلوه های ویژه این فیلم کاری هست از کمپانی Double Negative که در ادامه ویدئوی اهدای جایزه تقدیمتون میشه.
 
مشخصات
مدت زمان : 2 دقیقه و 14 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 480p - SD
حجم : 10 مگابایت
 
این قول رو هم بهتون بدم که بزودی با ویدئوی کاملی از پشت صحنه و بررسی جلوه های ویژه این فیلم در خدمت شما خواهیم بود.
 

 
خب دوستان اینم از اسکار امسال و یه عذرخواهی بکنم بابت ویدئوها که هم کیفیت خوبی رو ندارن و هم بخشی هایی ازشون حذف شده که دلایلش رو دیگه خودتون میدونید و مطمئنم که درک میکنید و به هرحال امیدوارم که مورد توجهتون قرار گرفته باشه. حتما میدونید که اسکار یک بهانست تا به اسم این رویداد هم که شده هرساله یه نگاهی به برجسته ترین انیمیشن ها و جلوه های ویژه آثار روز دنیا داشته باشیم.
 
خیلی مشتاقم تا دیدگاهها و نظرات شما رو در رابطه با این آثار بدونم، پس حتما نظر خودتون رو درباره این آثار انتخابی بنویسید ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 32 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید