میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
radius-effector-tutorials
چهارشنبه 6 آذر 1392
در
آموزشها

آموزشهای ویدئویی ابزار Radius Effector

چهارشنبه 6 آذر 1392
امروز با آموزشهای ابزار Radius Effector در خدمت شما دوستان رسیدیم. چندی پیش در مطلبی با عنوان (افکت PolyFX در نرم افزار 3ds Max) پرداختیم به معرفی کلی این ابزار و درباره زمینه های رویکرد و کارایی های اصلی Radius Effector صحبت کردیم و اگه اون مطلب رو مطالعه نکردید پیشنهاد میکنم که حتما بخونید و امروز آموزشهای ویدئویی منتشر شده از طرف سازنده رو در اختیار شما عزیزان قرار میدیم. قبلا هم این موضوع رو گفتم که ابزار Radius Effector نه پلاگینه و نه اسکریپت! درواقع یک پریست و تنظیمات از قبل ذخیره شده است که میبایست در پلاگین قدرتمند Thinking Particles فراخوانی بشه و در این آموزشها خواهید دید که اینکار به چه شکلی انجام خواهد شد .
 
بطور کلی میشه گفت که این آموزشها در سه بخش اصلی و در 3 ویدئو منتشر شده که من اونها رو در قالب یک ویدئو براتون آماده کردم و این سه بخش شامل:
بخش اول : روش فراخوانی Radius Effector در Thinking Particles و آشنایی کلی با پارامترها
بخش دوم : ایجاد یک افکت زیبا به همراه اعمال فیزیک روی جسم
بخش سوم : روش اعمال متریالهای مختلف در افکت مورد نظر
 
البته متاسفانه این آموزشها بیصدا از طرف سازنده ارائه شده و فقط یک موزیک در پس زمینه آموزش هست ولی توضیحات لازم بصورت زیرنویس انگلیسی قرار داده شده و اگه با دقت آموزش رو تماشا کنید حتما متوجه خواهید شد. پیشنهاد میکنم که حتما این آموزش رو ببینید :
 
مشخصات
مدت زمان : 17 دقیقه و 25 ثانیه
کیفیت : HD
حجم : 52 مگابایت

 
امیدوارم که از تماشای این آموزش لذت برده باشید و از همه مهمتر اینکه براتون مفید بوده باشه
 
میدونید که نظرات و گفتگوهای شما تضمین کننده ادامه اینگونه فعالیتها خواهد بود . پس منتظر شما هستیم ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 34 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید