میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
siggraph-asia-2014-preview-trailers
دوشنبه 26 آبان 1393
در
اخبار دنیای CG

ویدئوهای Preview Trailer رویداد SIGGRAPH Asia 2014

دوشنبه 26 آبان 1393
روز گذشته سازمان ACM SIGGRAPH ویدئوهای Preview Trailer مربوط به رویداد بزرگ SIGGRAPH Asia 2014 رو منتشر کرد تا یادآوری کنه شمارش معکوس برای برگزاری یکی دیگه از برجسته ترین اتفاقات عرصه CG شروع شده و بزودی شاهد هفتمین دوره برگزاری رویداد بزرگ سیگراف آسیا خواهیم بود. رویداد SIGGRAPH Asia 2014 قراره از 3 تا 6 دسامبر 2014 (12 تا 15 آذر 1393) در Shenzhen چین برگزار بشه.
 
پس امروز با سه ویدئوی جذاب و جالب خدمت شما رسیدیم. اولیش طبق معمول ویدئوی Technical Papers هست که مجموعه ایست از جدیدترین تکنولوژی هایی که قراره از اونها در SIGGRAPH Asia 2014 رونمایی بشه. ویدئوی دوم هم مربوط میشه به Emerging Technologies که در اون هم شاهد تکنولوژی های جدیدی خواهیم بود و در آخر هم میرسیم به Computer Animation Festival و نگاه کوتاهی خواهیم داشت به برترین انیمیشن های راه یافته به فستیوال سیگراف آسیا و قطعه های کوتاهی از اونها رو باهمدیگه تماشا میکنیم.
 

SIGGRAPH Asia 2014 - Technical Papers Preview Trailer

مشخصات
مدت زمان : 2 دقیقه و 58 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 45 مگابایت

SIGGRAPH Asia 2014 - Emerging Technologies Preview Trailer

مشخصات
مدت زمان : 4 دقیقه و 24 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 56 مگابایت

SIGGRAPH Asia 2014 - Computer Animation Festival Preview Trailer

مشخصات
مدت زمان : 2 دقیقه و 51 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 46 مگابایت

 
خب دوستان دوباره داریم به یکی دیگه از رویدادهای سیگراف نزدیک میشیم. البته این رویداد که با نام سیگراف آسیا شناخته میشه طبعا به گستردگی سیگراف اصلی نیست ولی به هر حال جذابیت های خاص خودش رو داره. روز گذشته که این ویدئوها منتشر شدن میخواستم در مطالبی مجزا و بصورت جدا جدا منتشرشون کنم ولی بهتر دیدم که همشون رو در یک مطلب بصورت کامل در اختیار شما دوستان قرار بدم.
 
دوستان من به شخصه همیشه از تماشای این ویدئوها خیلی خیلی لذت میبرم. دیدن این ویدئوها برای من مثل باز کردن کتابی میمونه که قراره سالها بعد منتشر بشه و تماشای این ویدئوها بنوعی میتونه نگاهی باشه به تکنولوژی هایی که شاید سالها بعد در حوزه CG اتفاق بیوفتن.
 
امیدوارم که شما هم از تماشای اونها لذت ببرید و تجربه خودتون رو حتما با ما به اشتراک بگذارید ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 25 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید