میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
simpson-rigged-character-in-maya
یکشنبه 11 مهر 1395
در
مقالات

کاراکتر ریگ شده Simpson برای مایا

یکشنبه 11 مهر 1395
درود به همه دوستان عزیز
 
خب با شروعی دوباره و همونطوری که قولش رو داده بودم با از سرگیری انتشار مطالب و محتوای وبسایت، امروز یعنی یک شنبه 11 مهر دوباره در خدمت شما همراهان همیشگی وبسایت هستیم. مطلب امروزمون کمی متفاوت هست و میشه گفت هدیه ایست از طرف یکی از هنرمندان خوب کشورمون آقای کریم کاشفی عزیز ... این هدیه یک کاراکتر Rig شده برای نرم افزار مایاست. حتما دوستان انیماتور و عزیزانی که درحال یادگیری این مبحث هستن بخوبی از ارزش اینگونه کاراکترهای ریگ شده آگاه هستن و اینکه چقدر این کاراکترها میتونه در پروسه تمرینات کاربردی و مفید باشن.
 
01
 
حتما شما هم با کاراکترهای معروف Simpson آشنایی دارید. خب حالا تمرین انیمیت با این کاراکتر دوست داشتنی حتما جذابیت های خاص خودش رو داره. بیشتر از این صحبت رو طولانی نمیکنم و در ادامه ازتون دعوت میکنم که این کاراکتر Rig شده رو بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.
 
02
 
 
همچنین ازتون دعوت میکنم که ویدئوی منتشر شده درخصوص این کاراکتر ریگ شده رو هم حتما تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 6 دقیقه و 17 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 39 مگابایت

 
دوستان حتما به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از این کاراکترها برای کارهای تمرینی، تست و حتی استفاده از اونها در دموریل شخصی خودتون آزاده و مشکلی رو نداره. اما به هیچ عنوان امکان استفاده از این کاراکترها در کارهای تجاری مجاز نیست و حتما دقت کنید که از این محتواها در کارهای تجاری خودتون استفاده نکنید.
 
03
 
لازم میدونم به این نکته هم اشاره ای رو داشته باشم درصورتی که به هرگونه باگ، خطا و یا خلا احتمالی درخصوص این کاراکتر برخوردید میتونید اونو از طریق بخش نظرات همین مطلب یا تالار گفتگوی سایت و یا ایمیل شخصی جناب کاشفی که در تصویر درج شده مطرح کنید.
 
در اینجا لازم میدونم که از طرف خودم از جناب آقای کریم کاشفی عزیز بابت ساخت و انتشار این کاراکتر ارزشمند تشکر کنم. حرکت بسیار ارزشمند و زیبایی بود و شایسته تقدیر.
 
درضمن این خبر خوب رو هم به همه دوستان بدم که بزودی سریالی از انتشار اینگونه محتواها در سایت آغاز میشه که فردا در مطلب ویژه ای بصورت مفصل تر دربارش صحبت خواهیم کرد.
 
فعلا :) یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 24 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید