میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
substance-painter-released
شنبه 17 اسفند 1392
در
اخبار دنیای CG

نرم افزار Substance Painter منتشر شد

شنبه 17 اسفند 1392
چندی پیش خبر رونمایی از ابزاری به گوش میرسید از طرف کمپانی Allegorithmic با نام Substance Painter که بطور کل میشه از اون بعنوان یک نرم افزار Texture Painting برای هنرمندان در صنعت بازی سازی نام برد. کارایی های کلی این نرم افزار شباهت های زیادی به نرم افزار ماری داره ولی اینبار Substance Painter با یک تکنولوژی کاملا جدیدی در فرآیند Texture Painting ظاهر شده که از اون بعنوان نسل آینده ساخت تکسچر یاد میشه (Next Generation of 3D Painting)
 
این نرم افزار با قابلیت‌هایی نظیر Particles Brushes ، Material Painting ، Substance Brushes و همینطور Physically Based Viewport برای اولین بار پا در این عرصه گذاشته و ساخت تکسچرهای فوق العاده ای رو برای هنرمندان صنعت بازی سازی ممکن کرده.
 
برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار پیشنهاد میکنم ویدئوی زیر رو تماشا کنید :
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 2 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 38 مگابایت

 
این نرم افزار حدود 3 ماه پیش رونمایی و روز گذشته اولین نسخه و درواقع نسخه بتا این نرم افزار منتشر شد. نسخه تجاری این نرم افزار با قیمت 590 دلار و همینطور نسخه غیر تجاری با قیمت 149 دلار عرضه شده. همینطور کاربران میتونن نسخه آزمایشی (Trial) اون رو از وبسایت Allegorithmic دانلود کنند تا با امکانات اون از نزدیک آشنا بشن.

امیدوارم که بتونید از این نرم افزار فوق العاده نهایت استفاده رو ببرید

یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 47 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید