میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
take-tour-of-the-3ds-max-2016
یکشنبه 30 فروردین 1394
در
اخبار دنیای CG

سفری به دنیای 3ds Max 2016

یکشنبه 30 فروردین 1394
و بازهم امروز با یک ویدئوی ویژه و جذاب دیگه در خدمت شما دوستان هستم. خب چند روز پیش بصورت رسمی ویژگی های جدید نرم افزارهای 3ds Max 2016 و Maya 2016 از طرف کمپانی Autodesk در رویداد NAB 2015 اعلام شد و در همون مطلب خبری هم این قول رو بهتون دادم که در ادامه حتما با انتشار ویدئوهای ویژه در رابطه با ویژگی ها و قابلیت های جدید این نسخه در خدمت شما خواهیم بود.
 
اما دوستان این ویدئو مربوط میشه به اولین Presentation کمپانی اتودسک برای معرفی ویژگی ها و قابلیت های جدید نرم افزار 3ds Max 2016 که این پرزنت روز گذشته در رویداد NAB 2015 صورت گرفت. شاید مدت زمانش (حدود 35 دقیقه) کمی زیاد بنظر برسه اما اطمینان دارم که این زمان برای عاشقان نرم افزار 3ds Max بسیار کوتاه و درست مثل یک چشم بهم زدن خواهد بود.
 
پس پیشنهاد میکنم که این ویدئوی جذاب رو از دست ندید.
 
مشخصات
مدت زمان : 34 دقیقه و 18 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 127 مگابایت

 
درضمن به کاربران مایا هم این قول رو میدم که در آینده ای نه چندان دور با ویدئوی کاملی در رابطه با معرفی کامل ویژگی های جدید Maya 2016 در خدمت شما عزیزان نیز خواهیم بود.
 
دوستان مثل همیشه بی صبرانه منتظر نظرات و دیدگاههای شما عزیزان هستم. حتما دیدگاهتون رو برامون بنویسید ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 35 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید