میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
the-dream-challenge-submissions
یکشنبه 19 مهر 1394
در
مسابقات

آثار ارسالی مسابقه یک خواب

یکشنبه 19 مهر 1394
باسلام و درود خدمت همه دوستان و همراهان وبسایت
 
خب سرانجام مسابقه یک خواب هم هفته گذشته به پایان رسید و در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به آثار ارسالی شرکت کنندگان این مسابقه داشته باشیم. اما قبل از هرچیز لازم میدونم به تک تک عزیزان شرکت کننده چه اون دوستانی که کارشون نیمه کاره موند و چه دوستانی که موفق شدن تصویر نهایی اثر خودشون رو به ایمیل مسابقه ارسال کنن یک خسته نباشید جانانه بگم. کاملا مطلع هستم که در طی این 60 روز زحمات زیادی برای تک تک آثار کشیده شده و امیدوارم که تجربه جالبی برای همه دوستان بوده باشه.
 
اما بعنوان یک گزارش کلی از آثار باید بگم که تا موعد مقرر زمان Deadline مسابقه یعنی چهارشنبه مورخ 15 مهر 1394 تعداد 31 نفر از شرکت کنندگان موفق شدن تصاویر آثار نهایی کار خودشون رو به ایمیل مسابقه ارسال کنند.
 

آثار ارسالی مسابقه

در قسمت زیر این آثار (به ترتیب حروف الفبا) تقدیم حضورتون میشه :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اما همونطوری که در بالا هم گفته شد مهلت نهایی ارسال آثار تا تاریخ 15 مهر 1394 اعلام شده بود که متاسفانه 2 نفر از شرکت کنندگان (رضا حیدری و میثم اسدی) نتونستن در این مهلت مقرر کار خودشون رو به ایمیل مسابقه ارسال کنن و ارسال آثار اونها با 1-2 روز تاخیر همراه بود. آثار این دوستان رو در ادامه میتونیم ببینیم. البته این فعلا هیچ قولی در رابطه با این آثار نمیتونم بدم و فکر نمیکنم امکان ارسال اونها به مرحله داوری وجود داشته باشه.
 
 
 

قدم بعدی: بررسی آثار

خب همونطوری که متوجه شدید درحال حاضر تک تک آثار ارسالی مسابقه درحال بررسی هستن. این تصاویر باید مورد بررسی قرار بگیرن تا تمامی قوانین و شرایط مسابقه در اونها رعایت شده باشه و پس از بررسی نهایی نتایج بصوت مجزا در تاپیک های شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.
 
تاکنون آثار زیادی مورد بررسی قرار گرفتن که نتیجه در تاپیک های اونها اعلام شده. بقیه آثار هم به همین ترتیب بررسی خواهند شد. این قدم کمی زمانبر هست و داریم سعی خودمون رو میکنیم که در کمترین زمان ممکن به نتیجه نهایی برسیم تا وارد مرحله بعدی بشیم.
 

قدم آخر: داوری آثار

اما بعنوان آخرین قدم و طبعا مهمترین قسمت این مسابقه به داوری آثار ارسالی میرسیم که این مرحله توسط 4 داوری که از ابتدا خدمت شما معرفی شدن یعنی اسماعیل جباری، امین صادقوند، علی صیفوری و محمد یزدی راد آثار تایید شده مورد بررسی قرار میگیرن و رتبه ای به اونها اختصاص پیدا میکنه که بر اساس رتبه کسب شده نفرات اول تا سوم این مسابقه مشخص خواهند شد.
 

 
بازهم به تک تک شرکت کنندگان این مسابقه خسته نباشید میگم
 
و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت دارم
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 68 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید