میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
the-dream-challenge-winners
جمعه 6 آذر 1394
در
مسابقات

برندگان مسابقه یک خواب

جمعه 6 آذر 1394
امروز به آخرین گام از رویدادی رسیدیم که در اواسط مرداد ماه امسال در سایت شروع شد. اگه یادتون باشه 12 مرداد مطلبی رو داشتیم که خبر از برگزاری یک رویداد در آینده ای نزدیک رو میداد و درست 2 روز بعد مطلب فراخوان مسابقه یک خواب بعنوان اولین مسابقه رسمی این سایت در بخش بلاگ منتشر شد. در این مسابقه جذاب، نفس گیر و البته ارزشمند دوستان زیادی شرکت کردن و در تمامی پروسه برگزاری در بخش مسابقات تالار گفتگو گام به گام با این مسابقه همراه بودن و در نهایت آثاری رو خلق کردن که بسیار زیبا و قابل توجه بود. جا داره همینجا بازهم به تک تک شرکت کنندگان خسته نباشید و خداقوت بگم.
 
در این مطلب بعنوان آخرین اطلاعیه ای که در خصوص مسابقه یک خواب در سایت منتشر میشه، قصد داریم برندگان اون رو خدمت شما معرفی کنیم اما بدون شک چیزی که برای تک تک شما کاملا روشن و آشکار هست اینه که برندگان این مسابقه درواقع تمامی شرکت کنندگانی هستن که در این Challenge حضور داشتن.
 

داوری آثار

در این مسابقه 4 دارو از هنرمندان خوب کشورمون رو برای قضاوت آثار انتخاب کردیم که همون ابتدا در مطلب فراخوان خدمت شما معرفی شدن. داوران این مسابقه به ترتیب حروف الفبا آقایان اسماعیل جباری، امین صادقوند، علی صیفوری و محمد یزدی راد بودند که من در همین ابتدا بابت همکاری صمیمانه ای که برای برگزاری این مسابقه با ما داشتن ازشون تشکر میکنم.
 
روند امتیاز دهی به آثار توسط این داوران طی چند روز با بررسی های دقیق صورت گرفت. همونطوری که میدونید هر اثر خلق شده در این مسابقه میبایست در حول 2 محور اصلی ایده و اجرا مورد بررسی قرار میگرفت. بخش ایده که ارتباط مستقیمی پیدا میکنه با موضوع اصلی مسابقه و اونم چیزی نیست جز به تصویر کشیدن یک رویا و همینطور بخش اجرا که اختصاص داره به مرحله تخصصی آثار سه بعدی که در این بخش هم بررسی شد هریک از اونها در مراحل مختلف ساخت یک اثر 3D چه سطح و جایگاهی قرار دارن. در نهایت توسط هریک از داوران امتیازاتی برای آثار درنظر گرفته شد که مشخص کننده برندگان این مسابقه خواهد بود.
 

انتخاب 5 اثر برتر

پس از ثبت امتیازات آثار توسط داوران به یک موضوع جالب و البته غیر منتظره برخوردیم و اونم اینکه در بالای جدول 5 اثر فاصله امتیازاتشون بشدت نزدیک به همدیگه بود. حتما با مطالعه مطلب فراخوان از جوایز این مسابقه مطلع هستید و میدونید که قرار بود 3 اثر رو بعنوان آثار برگزیده انتخاب کنیم. اما بخاطر نزدیک بودن امتیازات تصمیم گرفتیم 5 طرح بعنوان آثار برگزیده انتخاب بشه.
 
نکته مهم: البته به هیچ وجه تغییری در جوایز نفرات اول، دوم و سوم بوجود نیومده و تنها اتفاقی که افتاد این بوده که 2 جایزه بیشتر برای نفرات 4 و 5 درنظر گرفته شده. هیچ یک از جوایز تقسیم نشده و فقط 2 جایزه بیشتر به جوایز این مسابقه اضافه شد که بتونیم هر 5 اثری که امتیازات بالایی رو کسب کردن بعنوان آثار برگزیده این مسابقه داشته باشیم.
 

برگزیدگان مسابقه یک خواب

در ادامه نفرات 1 تا 5 مسابقه یک خواب خدمت شما معرفی خواهند شد.
 
01-meysam-shojaee-th
01-meysam-shojaee-pic
 نام: میثم شجاعی
امتیاز: 335
جایزه: اهدا تندیس مسابقه به همراه جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال (معادل یک میلیون تومان) + ارسال اثر برگزیده به بخش Top Gallery سایت + درج اثر در اولین شماره مجله ایستگاه گرافیک + درج رتبه اول مسابقه در پروفایل کاربری در سایت
01-meysam-shojaee-tandis-th
02-mohammad-afzal-haghbin-th 02-mohammad-afzal-haghbin-pic
 نام: محمد افضل حق بین
امتیاز: 334
جایزه: اهدا تندیس مسابقه به همراه جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال (معادل پانصد هزار تومان) + درج اثر در اولین شماره مجله ایستگاه گرافیک + درج رتبه دوم مسابقه در پروفایل کاربری در سایت
02-mohammad-afzal-haghbin-tandis-th
03-soheil-sadeghi-th 03-soheil-sadeghi-pic
 نام: سهیل صادقی
امتیاز: 331
جایزه: اهدا تندیس مسابقه به همراه جایزه نقدی به مبلغ 1 میلیون ریال (معادل یکصد هزار تومان) + درج اثر در اولین شماره مجله ایستگاه گرافیک + درج رتبه سوم مسابقه در پروفایل کاربری در سایت
03-soheil-sadeghi-tandis-th
04-mojtaba-farrokhi-th 04-mojtaba-farrokhi-pic
 نام: مجتبی فرخی
امتیاز: 329
جایزه: اهدا تندیس مسابقه به همراه جایزه نقدی به مبلغ 1 میلیون ریال (معادل یکصد هزار تومان) + درج اثر در اولین شماره مجله ایستگاه گرافیک
04-mojtaba-farrokhi-tandis-th
05-hamidreza-aghajani-th 05-hamidreza-aghajani-pic
 نام: حمیدرضا حاجی آقاجانی
امتیاز: 323
جایزه: اهدا تندیس مسابقه به همراه جایزه نقدی به مبلغ 1 میلیون ریال (معادل یکصد هزار تومان) + درج اثر در اولین شماره مجله ایستگاه گرافیک
05-hamidreza-aghajani-tandis-th
 

تقدیر از آثار برجسته

همچنین لازمه تا در این بخش از بقیه آثار برجسته شرکت کنندگانی که در این مسابقه شرکت داشتن یادی کرده باشیم و به این هنرمندان بابت خلق آثار خوب بهشون تبریک و خداقوت بگیم.
  • محمد جواد کسایی
  • بهرنگ طاهری
  • محمد بودات
  • شهریار شهرجرد
  • پوریا احمدی

 کلام آخر

در بخش انتهایی این مطلب اول لازم میدونم به دوستانی که آثار اونها تونست رتبه بیاره و کارشون در بین آثار برگزیده این مسابقه قرار بگیره تبریک بگم. درضمن برای تحویل جوایز هم در هفته های آینده با این دوستان در تماس خواهم بود. بازهم میگم برندگان این مسابقه درواقع تمامی شرکت کنندگان اون هستن خصوصا کسانی که تونستن آثار خودشون نهایی کنن و جا داره اینجا به همتون خسته نباشید بگم و دست تک تک شما رو صمیمانه میفشارم. این انرژی و شوری که در این مسابقه وجود داشت باعث شد که یک نگرش خیلی مثبت و روشنی برای برگزاری مسابقات بزرگتر در آینده های نزدیک باشه.
 
جا داره در انتهای این مطلب بازهم از داوران این مسابقه تشکر کنم. با تمامی مشغله های کاری که داشتن صمیمانه با روی باز همکاری کردن و زمان ارزشمند خودشون رو برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقه گذاشتن. همچنین یک تشکر ویژه از استاد جباری عزیز که از ابتدا همکاری زیادی رو در برگزاری این مسابقه داشت. ممنونم از دوست خوبم آقای حسینی بابت همکاری ایشون در طراحی تندیس مسابقه و همینطور از تمامی دوستانی که در برگزاری این مسابقه ما رو یاری کردن.
 
برای تک تک شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 59 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید