تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

آغاز مسابقه ی شیدر سازی و نورپردازی - بخش اول
(1 مشاهده) (1) مهمان

موضوع: آغاز مسابقه ی شیدر سازی و نورپردازی - بخش اول

پاسخ: آغاز مسابقه ی شیدر سازی و نورپردازی - بخش اول 4 سال, 4 ماه پیش #31297

  • roohianmax
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • 3D Generalist Of Game
  • ارسال: 884
  • دریافت تشكر: 844
  • 
سلام دوستان کنار نورپردازی روز ، نورپردازی شب رو هم شروع کردم. اینم اولش :

علیرضا روحیان

..............................................................................................

3D Generalist of Game


تلگرام : @Roohianmax
اینستاگرام : @Roohianmax
کانال تلگرام: @Alireza_Roohian_Official
كاربران زیر تشكر كردند: hamid.mn, Ali.n

پاسخ: آغاز مسابقه ی شیدر سازی و نورپردازی - بخش اول 4 سال, 4 ماه پیش #31310

  • Ali.n
  • آفلاین
  • كاربر حرفه ای
  • علی نورشرق - پسر 17 ساله و دوستدار تکنولوژی
  • ارسال: 1281
  • دریافت تشكر: 1424
خیلی عالیه علیرضا جان. این جور نور های زیبا رو چجوری میشه شبیه سازی کرد؟
www.3dsmax-vray.ir

نمونه کار های من


توسعه دهنده ی اپلیکیشن سیستم عامل اندروید؛
نرم افزار ویندوز؛
طراح گرافیک؛
و برنامه نویس میکروکنترلر و سخت افزار.

تاپیک سورس کد و آموزش برنامه نویسی

instagram.com/AliNourshargh
telegram.me/AliNourshargh
آخرین ویرایش: 4 سال, 4 ماه پیش ارسال توسط Ali.n.
كاربران زیر تشكر كردند: roohianmax

پاسخ: آغاز مسابقه ی شیدر سازی و نورپردازی - بخش اول 4 سال, 4 ماه پیش #31314

  • roohianmax
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • 3D Generalist Of Game
  • ارسال: 884
  • دریافت تشكر: 844
Ali.n نوشته:
خیلی عالیه علیرضا جان. این جور نور های زیبا رو چجوری میشه شبیه سازی کرد؟


لطف داری علی جان ، البته این هنوز جای کار داره و صد در صد بهترم میشه.

من این نور ها رو با Vray ies شبیه سازی میکنم.
علیرضا روحیان

..............................................................................................

3D Generalist of Game


تلگرام : @Roohianmax
اینستاگرام : @Roohianmax
کانال تلگرام: @Alireza_Roohian_Official
كاربران زیر تشكر كردند: Ali.n

پاسخ: آغاز مسابقه ی شیدر سازی و نورپردازی - بخش اول 4 سال, 4 ماه پیش #31325

  • Programming
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • در دنیا هیچ عدالتــــی وجود نداره...
  • ارسال: 628
  • دریافت تشكر: 853
ببخشید جناب LinkinForEver و دوستان یک سوال داشتم ببخشید اگه جاش اینجا نیست.
آیا توی منتال ری می شه مثلا از صحنه موجود تنها فقط یک شیء رو رندر بگیریم در حالی که این رندری که از شی گرفته می شه مانند رندری باشه که این شیء همراه صحنه بوده و ما از کل صحنه رندر گرفتیم....اینجور سرعت رندر گیری از اون شیء خاصمون بالا بره....(در بعضی موارد لازمه که تنها از یک شیء رندر گرفته بشه)....البته من با مایا کار می کنم....
آخرین ویرایش: 4 سال, 4 ماه پیش ارسال توسط Programming.
كاربران زیر تشكر كردند: roohianmax

پاسخ: آغاز مسابقه ی شیدر سازی و نورپردازی - بخش اول 4 سال, 4 ماه پیش #31343

  • LinkinForEver
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ... It's all about escaping
  • ارسال: 4095
  • دریافت تشكر: 8027
Programming درود ، راحت باشید مسابقه برای همین یاد گیری هاست :D

بله ، شما دو راه دارید ، در مکس ما 2 روش داریم . Region Render که شما یک منطقه رو مشخص میکنید به صورت مستطیل
و بعد فقط اون قسمت رندر میشه ...

و روش دوم انتخاب مود رندرینگ بر روی Selected objects هست .

اما این رو بگم منتال ری وقتی داری Pass میشه زمانش در حد 2 الی 6 برابر!!!!!!!!!!!! افزایش پیدا میکنه !
در صورتی که در موتور های دیگه هیچ فرقی ایجاد نمیشه ... :D


... There is no such thing as forgiveness. People just have short memories

Telegram Channel : t.me/HamidMemarChannel

Official Upcoming CGSite : www.CGNova.ir

كاربران زیر تشكر كردند: ♥Ehsan♥, Programming

پاسخ: آغاز مسابقه ی شیدر سازی و نورپردازی - بخش اول 4 سال, 4 ماه پیش #31397

  • roohianmax
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • 3D Generalist Of Game
  • ارسال: 884
  • دریافت تشكر: 844
حمید جان چطوری مود رندرینگ رو روی selected object بزاریم؟
علیرضا روحیان

..............................................................................................

3D Generalist of Game


تلگرام : @Roohianmax
اینستاگرام : @Roohianmax
کانال تلگرام: @Alireza_Roohian_Official
زمان ایجاد صفحه: 0.18 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو