تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

::: مسابقه ::: Texallenge مرحله ی اول :::
(1 مشاهده) (1) مهمان

موضوع: ::: مسابقه ::: Texallenge مرحله ی اول :::

پاسخ: ::: مسابقه ::: Texallenge مرحله ی اول ::: 4 سال, 1 ماه پیش #40125

  • Programming
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • در دنیا هیچ عدالتــــی وجود نداره...
  • ارسال: 628
  • دریافت تشكر: 853
  • 
این نتیجه درس خوندن شب امتحانه ها...
تا حالا جلد کتابو هم نگاه نکردی میخوای بخونیش...
D:شوخی
من امتحان کردم این ارور رو نداد شاید مشکل از کارت گرافیکت باشه (شاید نه 90 درصد...!!!@!)
درضمن نر افزار بهتر از فتوشاپ ؟؟؟
من همشو میخوام 2D بزنم...

در مورد بخش اول باید بگم که منو انداختی تو فکر...هوم!>_<
اما بهتر از فتوشاپ؟در تکسچرین من فکر می کنم تری دی کار کردن مثلا با زدبراش تکسچرو زدن مزایایی داره که فتوشپاپ نداره...یکیش اینه که برای مدلای پیچیده نیازی نیست بیاییم UV مدل رو بسازیم و این به نظرم مزیت بزرگی محسوب می شه.مزایا زیاده...من با زدبراش تکسچر زیاد زدم ولی می خواستم به بهانه این کار با mari جدی کار کنم و می خواستم یک کار رو با mari بزنم ویک کار رو با فتوشاپ....
آخرین ویرایش: 4 سال, 1 ماه پیش ارسال توسط Programming.
كاربران زیر تشكر كردند: LinkinForEver, Reza Dar

پاسخ: ::: مسابقه ::: Texallenge مرحله ی اول ::: 4 سال, 1 ماه پیش #40129

  • Reza Dar
  • آفلاین
  • كاربر حرفه ای
  • ارسال: 1133
  • دریافت تشكر: 1263
Programming امیدوارم جدی نگرفته باشی .
اینکه گفتم از فتوشاپ بهتر نیس یه تیکه بود (یا شایدم اسمش چیز دیگه اییه!! اصلا من چی میدونم.؟||؟..)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ++

ورژن اول کار من امیدوارم خوشتون بیاد.
در ضمن Spec Map همون مپ حمیده فقط یخورده رفتم روش ... D:


تکه کد های مکس اسکریپت : www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=106&id=59201
آموزش اسکریپت نویسی فتوشاپ :www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=21&id=98674
كاربران زیر تشكر كردند: LinkinForEver, saeedebrahimip, Programming

پاسخ: ::: مسابقه ::: Texallenge مرحله ی اول ::: 4 سال, 1 ماه پیش #40132

  • mo-hammad
  • آفلاین
  • مسدود شده
  • جانم فدای امام زمان - جانم فدای رهبر
  • ارسال: 689
  • دریافت تشكر: 738
چنتا سوال حمید جان

1- یعنی ما اجازه ایجاد تغییر (شامل sub sculipt ) برای ایجاد زدگی و خراش و ایجا حالت تو رفتگی و ... رو نداریم؟ فقط تکسچرینگ و رندرینگ ؟ پس تو نورمال مپ و مپهای ارسالیت هم نباید دست برد دیگه ؟ پس در واقع شکل فیزیک مدل در همه ی طرحهای ارسالی و تمام حالت های درون نرمال برای همه یکسانه به غیر از فق و فقط تکسچرینگ ؟

2- نورپردازی به هر شیوه و به از هر زاویه آزاده ؟



3- ما باید تصویر رندر شده رو + فایل تکسچر ساخته شده در قالب uv بفرستیم ؟


4- پست پرو باید غیر مجاز باشه دیگه آره ؟
آموزش ها و مطالب مهم آغاز شده توسط من در انجمن:

+++++++++++++++++++++++++++++++++

انواع مپ ها و اتریبیوت ها و کارکردشان(در حال بروزرسانی)
www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=73&id=81937

------

آموزش نورپردازی کارتونی در مایا:
www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=65&id=123611


---
دانلود کتاب مجموعه کاراکترهای انیمشنی (برای ایده پردازی و طراحی کاراکتر)

www.mostafa3d.com/forum?func=view&ca...amp;id=123806#123806

-----------------------------------
یکی می افته، صد تا مرد
بر میخیزن از خونش
یکی میره، می مونن
هم قطارا پای پیمونش
كاربران زیر تشكر كردند: LinkinForEver

پاسخ: ::: مسابقه ::: Texallenge مرحله ی اول ::: 4 سال, 1 ماه پیش #40134

  • Reza Dar
  • آفلاین
  • كاربر حرفه ای
  • ارسال: 1133
  • دریافت تشكر: 1263
اینم ورژن دوم : IRON MAN Colors


تکه کد های مکس اسکریپت : www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=106&id=59201
آموزش اسکریپت نویسی فتوشاپ :www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=21&id=98674
آخرین ویرایش: 4 سال, 1 ماه پیش ارسال توسط Reza Dar.
كاربران زیر تشكر كردند: LinkinForEver, saeedebrahimip

پاسخ: ::: مسابقه ::: Texallenge مرحله ی اول ::: 4 سال, 1 ماه پیش #40137

  • LinkinForEver
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ... It's all about escaping
  • ارسال: 4095
  • دریافت تشكر: 8027

1- یعنی ما اجازه ایجاد تغییر (شامل sub sculipt ) برای ایجاد زدگی و خراش و ایجا حالت تو رفتگی و ... رو نداریم؟ فقط تکسچرینگ و رندرینگ ؟ پس تو نورمال مپ و مپهای ارسالیت هم نباید دست برد دیگه ؟ پس در واقع شکل فیزیک مدل در همه ی طرحهای ارسالی و تمام حالت های درون نرمال برای همه یکسانه به غیر از فق و فقط تکسچرینگ ؟


کاملا مجازه ... اسکالپت کاملا ازاده ...

2- نورپردازی به هر شیوه و به از هر زاویه آزاده ؟

ازاده

3
- ما باید تصویر رندر شده رو + فایل تکسچر ساخته شده در قالب uv بفرستیم ؟

تصویر رندر شده دلخواه هست اصلش خود تکستچر هست فقط Specular + Diffuse


4- پست پرو باید غیر مجاز باشه دیگه آره ؟

اگر زیاده روی نباشه ، موردی نداره ...



رضا جان اصلا این Dust Map خودم رو دیدم تعجب کردم ...
میدونی این روش رو وقتی تونستم در بیارم از تعجب خودم شاخ دراواردم ، فکر کن این ها فقط با Noise خود فتوشاپه ...

کاملا به حرف ایمان اواردم ، تکستچر فقط فتوشاپ ! اون تریدی کار کردن روی مدل برای موارد خاصه که باز هم سرجمع شدندش
توی فتوشاپه ...

ولی در مورد کارت ، یکم قوانین رو بشکن ، من Dust map رو گذاشتم تست کنی ... بزن کارو بترکون ، متریال خفن ، عمیق ...

:D


دوستان خودمم شرکت میکنم اما کارم از اخر تو داوری نیست :D راحت باشید .


... There is no such thing as forgiveness. People just have short memories

Telegram Channel : t.me/HamidMemarChannel

Official Upcoming CGSite : www.CGNova.ir

پاسخ: ::: مسابقه ::: Texallenge مرحله ی اول ::: 4 سال, 1 ماه پیش #40138

  • Mostafa3D
  • آفلاین
  • مدیر سایت
  • مصطفی رضایی
  • ارسال: 4164
  • دریافت تشكر: 9030
خب پس مسابقه رو شروع کردید. با آرزوی موفقیت

فقط چرا هر شرکت کننده یه تاپیک مخصوص ایجاد نمیکنه. اینطوری همه کارها و آپدیتاشون توی یه تاپیک فاجعه میشه.

مثلا تاپیک هایی به اینصورت در تالار مسابقات :

مسابقه Texallenge | شرکت کننده : نام و نام خانوادگی

اینطوری راحتتر میشه کارها رو دنبال کرد و دربارشون نظر داد
شبت بلند ... غمت نیز ...
غمت بخیر ... شبت نیز ...
شب است مـــــــرد حسابی

چه حکمتیست در این مُردن ... در عاشقانه ترین مُردن ... و مغز را به فضا بردن ... و گریه را به خلاء بردن ... چه حکمتیست که در آغاز ... نگاه من به سرانجام است...
آخرین ویرایش: 4 سال, 1 ماه پیش ارسال توسط Mostafa3D.
كاربران زیر تشكر كردند: LinkinForEver, saeedebrahimip
زمان ایجاد صفحه: 0.19 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو