تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

با حجم های ناقص MAYA چه کنیم ؟
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: با حجم های ناقص MAYA چه کنیم ؟

پاسخ: با حجم های ناقص MAYA چه کنیم ؟ 1 هفته, 2 روز پیش #127279

  • tristar
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 7
  • دریافت تشكر: 1
  • 
اومدن من به مایا دلایلی داره ... اونم این که میخوام بیشتر به نقاط ضعف و قوت مکس پی ببرم . و اینکه فکر روز مبادا رو کردم چون من کارم به شکل جدی گرافیک سه بعدی هست و چند وقتیه گمانه زنی هایی در مورد ادغام و یا حذف یکی از این دو نرم افزار یعنی مکس و مایا زده میشه . فیلت سه بعدی ابزار تخصصی معماری نیست و در تمام زمینه ها از جمله انیمیشن و طراحی صنعتی یا مکانیک کاربرد داره

پاسخ: با حجم های ناقص MAYA چه کنیم ؟ 1 هفته, 2 روز پیش #127280

  • tristar
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 7
  • دریافت تشكر: 1
Little Prince نوشته:
tristar نوشته:
با تشکر از پاسخ شما
بنده تازه وارد هستم اگر امکان داره این مسیری که رفتید رو دقیق بنویسید ممنون میشم ... تا این تاپیک برای همه مفید باشه


البته حجم های دیگه ای هم هست که بعدا ارسال میکنم اگه زحمتش رو بکشید


سلام
چون من معماری نمی دونم طبعا از اصطلاخاتش هم بی اطلاع هستم و نمی دونم چه ابزارتی نیاز ضروری هست

راستش من آموزش های مکس رو هم گهگاهی نگاه میکنم برای مقایسه ابزارات مدلینگ

اگه fillet سه بعدی منظورتون اینه که باکس chamfer (که طبعا کوژ هست) رو تبدیل به حالت مقعر و کاو بکنیم دستور Bevel از منوی edit mesh خیلی کامل هست توی گزینه هاش chemfer هم داره که اتوماتیک روشن هست و می تونین هر مقدار دوست داشتین قوس بدین به لبه ها
برای معکوس کردن یا حالت معقر گونه گزینه dept رو بدین -1 و تموم



در کل پیشنهاد من اینه که اگر فقط برای معماری می خواین همون مکس خیلی کامل هست در واقع سریع تر هست نیاز نیست بیاین مایا کار کنین وقتتون هدر میره
مایا بیشتر برای انیمیشن و ریگ و مدلهای ارگانیک و کارتون سازی و امثال این ساخته شده برای معماری ابزار کامل در اختیار شما قرار نمیده

اینجا هم مقایسه ای بین مدلینگ دو نرم افزار شده می تونین اینجا مطرح کنین

www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=65&id=124025

موفق باشید


سپاس فراوان ... حجم های دیگه ای که ضروری هست به این شرحه :
1.C-EXT
( کانال سه بعدی)
2.L-EXT
( نبشی سه بعدی)
3.OIL TANK
( ترکیب 2 عرق چین و 1 استوانه)
4.SPINDLE
(ترکیب 2 مخروط و 1 استوانه)
5.GENGON
( جند وجهی که فقط از دیواره فیلت میشود)
آخرین ویرایش: 1 هفته, 2 روز پیش ارسال توسط tristar.

پاسخ: با حجم های ناقص MAYA چه کنیم ؟ 1 هفته, 2 روز پیش #127281

  • tristar
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 7
  • دریافت تشكر: 1
mrageek نوشته:
اگه در کنار کلمات تخصصی معنی اون رو هم بنویسین، افراد بیشتری هم می تونن کمک کنن. همچنین خودم.

یادمه یه تاپیکی بود برای معادل سازی ابزارهای این دو نرم افزار که می تونی از اونجا هم کمک بگیری و سوالاتت رو اونجا مطرح کنی.

در هر حال به مایا خوش اومدی


اومدن من به مایا دلایلی داره ... اونم این که میخوام بیشتر به نقاط ضعف و قوت مکس پی ببرم . و اینکه فکر روز مبادا رو کردم چون من کارم به شکل جدی گرافیک سه بعدی هست و چند وقتیه گمانه زنی هایی در مورد ادغام و یا حذف یکی از این دو نرم افزار یعنی مکس و مایا میشه .
فیلت سه بعدی ابزار تخصصی معماری نیست و در تمام زمینه ها از جمله انیمیشن و طراحی صنعتی یا مکانیک کاربرد داره
آخرین ویرایش: 1 هفته, 2 روز پیش ارسال توسط tristar.
  • صفحه:
  • 1
  • 2
مدیران انجمن: archman, ::Architect::
زمان ایجاد صفحه: 0.22 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو