تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: Flip بودن UV

Flip بودن UV 1 سال پیش #130251

  • mrageek
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • DigitalArtists ForEver
  • ارسال: 249
  • دریافت تشكر: 163
  • 
سلام به همه

چرا وقتی یه آبجکت رو توی ZBrush وارد می کنم UV مدل Flip شده در جهت Vertical؟

یعنی بالا به پایین شده
MainBoard: Asus Z170 & CPU: IntelCorei5 6400 & GPU: Asus GTX750TI & RAM: 8GB

همه چیز در مورد Wacom
www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=76&id=100924

درخواست توضیح Cleanup
www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=65&id=121709
آخرین ویرایش: 1 سال پیش ارسال توسط mrageek.

پاسخ: Flip بودن UV 1 سال پیش #130257

  • 123vahid123
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • ارسال: 572
  • دریافت تشكر: 483
دلیل دقیقشو نمیدونم اما یکی اینکه نرماله، کلا وقتی تکسچر هم میخوای وارد کنی باید فلیپ کنی، دوم فکر کنم واسه تفاوت محورهای زیبراش و بقیه نرم افزارها باشه

پاسخ: Flip بودن UV 1 سال پیش #130403

  • m.bodat
  • آفلاین
  • مدیر تالار ZBrush
  • ارسال: 772
  • دریافت تشكر: 1112
از تب uv map
ابزار flip v
و flip v
گذاشته شده
می تونید یو وی رو عکس کنید
كاربران زیر تشكر كردند: ghoush

پاسخ: Flip بودن UV 1 سال پیش #130405

  • 123vahid123
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • ارسال: 572
  • دریافت تشكر: 483
flip کردن تکسچر کار منطقی تریه تا flip کردن یووی، اینجوری بعد خروجی دوباره باید flip کنی تو نرم افزار بعدی.

پاسخ: Flip بودن UV 1 سال پیش #130407

  • mrageek
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • DigitalArtists ForEver
  • ارسال: 249
  • دریافت تشكر: 163
m.bodat نوشته:
از تب uv map
ابزار flip v
و flip v
گذاشته شده
می تونید یو وی رو عکس کنید


معمولاً همین کار رو می کنم، خواستم دلیلش رو بدونم


123vahid123 نوشته:
flip کردن تکسچر کار منطقی تریه تا flip کردن یووی، اینجوری بعد خروجی دوباره باید flip کنی تو نرم افزار بعدی.


توی نرم افزار های دیگه همچین مشکلی نداشتم.
MainBoard: Asus Z170 & CPU: IntelCorei5 6400 & GPU: Asus GTX750TI & RAM: 8GB

همه چیز در مورد Wacom
www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=76&id=100924

درخواست توضیح Cleanup
www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=65&id=121709

پاسخ: Flip بودن UV 1 سال پیش #130411

  • 123vahid123
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • ارسال: 572
  • دریافت تشكر: 483
از تب تکسچر برو flip کن، نه منظورم اینه که مثلا مدل تو مکس ساختی میبری تو زیبراش، بعد میخوای بیاری تو مکس دوباره.
  • صفحه:
  • 1
  • 2
مدیران انجمن: m.bodat
زمان ایجاد صفحه: 0.16 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو