تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
  • صفحه:
  • 1

موضوع: devxunity unpacker

devxunity unpacker 6 ماه, 1 هفته پیش #137479

  • FST
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 142
  • دریافت تشكر: 123
  • 
سلام دوستان
اطلاعاتی دارین که این نرم افزار ایا کرک شده و در دسترس عموم افراد قرار داره یا نه؟
سوال اصلی اینه که:ایا راهی هست که کاری کرد تا به فایل های پروژمون (مثلا به مدل های 3دی) از فایل نهایی در فرمت apk نتونن دسترسی پیدا کنن؟
برند برای یک کمپانی مثل شهرت برای یک شخص است. شما شهرت را با تلاش برای انجام درست کارهای سخت بدست می‌آورید.
جف بزوس

پاسخ: devxunity unpacker 6 ماه, 1 هفته پیش #137485

  • LinkinForEver
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ... It's all about escaping
  • ارسال: 4270
  • دریافت تشكر: 8426
1 - شما نیازی به این ابزار ندارید میتونید از github ابزار های زیادی برای باز کردن فایل های یونیتی پیدا کنید.

2- سوال دوم ، بله شدنیه اما در نهایت هیچ چیز جلوی یک attacker رو نمیگیره...

راهی که شما میتونید انتخاب کنید تا اشخاص عادی نتونن با یک کلیک مدل و هر است دیگه رو به راحتی بکشن بیرون ، ساخت یک فایل باینری با الگوریتم خودتون و استفاده از رمز نگاریه من در کانالم همچین اموزشی رو قبلا ساختم اگر بگردید پیدا میکنید.

شما میتونید مدل هارو در یک فایل باینری مثلا با فرمت دلخواه data.fst رمزنگاری و طبقه بندی کنید ، در لودینگ بازی این اطلاعات رو باز میکنید و لود میکنید.


... There is no such thing as forgiveness. People just have short memories

Telegram Channel : t.me/HamidMemarChannel

Official Upcoming CGSite : www.CGNova.ir

كاربران زیر تشكر كردند: aj1176, FST, کورش

پاسخ: devxunity unpacker 5 ماه, 1 هفته پیش #137808

  • FST
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 142
  • دریافت تشكر: 123
LinkinForEver نوشته:
1 - شما نیازی به این ابزار ندارید میتونید از github ابزار های زیادی برای باز کردن فایل های یونیتی پیدا کنید.

2- سوال دوم ، بله شدنیه اما در نهایت هیچ چیز جلوی یک attacker رو نمیگیره...

راهی که شما میتونید انتخاب کنید تا اشخاص عادی نتونن با یک کلیک مدل و هر است دیگه رو به راحتی بکشن بیرون ، ساخت یک فایل باینری با الگوریتم خودتون و استفاده از رمز نگاریه من در کانالم همچین اموزشی رو قبلا ساختم اگر بگردید پیدا میکنید.

شما میتونید مدل هارو در یک فایل باینری مثلا با فرمت دلخواه data.fst رمزنگاری و طبقه بندی کنید ، در لودینگ بازی این اطلاعات رو باز میکنید و لود میکنید.

سلام خیلی ممنون
اینکه گفتی مدل هارو در یک فایل باینری با فرمت دلخواه ذخیره کنی و...این فرایند تو خود یونیتی انجام میشه یا نرم افزار های دیگری؟
برند برای یک کمپانی مثل شهرت برای یک شخص است. شما شهرت را با تلاش برای انجام درست کارهای سخت بدست می‌آورید.
جف بزوس

پاسخ: devxunity unpacker 5 ماه, 1 هفته پیش #137811

  • LinkinForEver
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ... It's all about escaping
  • ارسال: 4270
  • دریافت تشكر: 8426
با خود یوینتی ، باید در مورد باینتری بدونید.

به صورت خلاصه :
در باینری همه چی با بایت و 01 تعیین میشه خب بگذریم .
شما یک فایل ایجاد میکنی باید دو بخش داشته باشه ، Header و اطلاعات ، تمام فرمت های ارکایو همین حالت رو دارن از zip بگیر تا rar و حتی ارکایو های GTA V !

خب ... اطلاعات رو شما اول کمپرس و حتمی دوم رمز نگاری میکنی ، کمپرس بعد از رمز نگاری اثری نداره!
بعد حجم فایل هارو توی یه لیست اطلاعات ذخیره میکنی
قدم بعدی چیدمان و معماری فایل ها در یک ساختار یا Structure ـه ، مثلا اگر 3 تا فایله ، اول حجم نهایی سه تا فایل رو در یک جا ذخیره میکنی مثلا اولی 40 بایت ، دومی 500 بایت و سومی 200 بایت ، حالا باید یک هدر بسازی که اطلاعات رو نگه داره .
در هدر با چند بایت اطلاعات اصلی مشخص میشه یعنی بایت وقتی عدد 55 باشه یعنی فایل شما شامل فایل های صدای بازیه یا اگر 32 باشه فایل های ابجکت هاست ، خودتون میسازی اینارو بایت دوم و سوم یه چیز دیگه ولی مهم ترینا ادرس فایل ها درون فایل ارکایوه ، خب حالا شما کافیه از لیست استفاده کنی توی هدر اول یک جا بنویسی که 3 تا فایله ، دوم ترتیبشون رو بنویسی و سوم حجمشون ، بعد از اتمام هدر رو داخل یک فایل اول مینویسی و بعد هم 3 تا فایل رمز نگاری شده و کمپرس شده رو با ترتیب پشت سرم هم مینوسی توی فایل نهایی .

حالا موقع باز شدن فایل ، بازی اول میره سراغ هدر ، میخونه که 3 تا فایل هست و ترتیب رو میگیره و حجم هارو بهشون اختصاص میده ، حالا شروع میکنه از بایت بعد ازهدر ، 40 تا اضافه میکنه و در یک بایت ارای جدید مینویسه و بعد اون رو اول رمنز نگاریشو بر میگردونه و بعد دیکمپرس میکنه و لود میکنه تو بازی بعد حجم فایل دوم رو اضافه میکنه و ....

به همین ترتیب کار میکنه ، اموزش ویدیوی و کامل تر رو در پکیج اموزش خلق پلتفرم حرفه ای بازی که منتشر میکنم در اینده موجوده...


... There is no such thing as forgiveness. People just have short memories

Telegram Channel : t.me/HamidMemarChannel

Official Upcoming CGSite : www.CGNova.ir

كاربران زیر تشكر كردند: FST, mahdifi

پاسخ: devxunity unpacker 5 ماه, 1 هفته پیش #137812

  • FST
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 142
  • دریافت تشكر: 123
LinkinForEver نوشته:
با خود یوینتی ، باید در مورد باینتری بدونید.

به صورت خلاصه :
در باینری همه چی با بایت و 01 تعیین میشه خب بگذریم .
شما یک فایل ایجاد میکنی باید دو بخش داشته باشه ، Header و اطلاعات ، تمام فرمت های ارکایو همین حالت رو دارن از zip بگیر تا rar و حتی ارکایو های GTA V !

خب ... اطلاعات رو شما اول کمپرس و حتمی دوم رمز نگاری میکنی ، کمپرس بعد از رمز نگاری اثری نداره!
بعد حجم فایل هارو توی یه لیست اطلاعات ذخیره میکنی
قدم بعدی چیدمان و معماری فایل ها در یک ساختار یا Structure ـه ، مثلا اگر 3 تا فایله ، اول حجم نهایی سه تا فایل رو در یک جا ذخیره میکنی مثلا اولی 40 بایت ، دومی 500 بایت و سومی 200 بایت ، حالا باید یک هدر بسازی که اطلاعات رو نگه داره .
در هدر با چند بایت اطلاعات اصلی مشخص میشه یعنی بایت وقتی عدد 55 باشه یعنی فایل شما شامل فایل های صدای بازیه یا اگر 32 باشه فایل های ابجکت هاست ، خودتون میسازی اینارو بایت دوم و سوم یه چیز دیگه ولی مهم ترینا ادرس فایل ها درون فایل ارکایوه ، خب حالا شما کافیه از لیست استفاده کنی توی هدر اول یک جا بنویسی که 3 تا فایله ، دوم ترتیبشون رو بنویسی و سوم حجمشون ، بعد از اتمام هدر رو داخل یک فایل اول مینویسی و بعد هم 3 تا فایل رمز نگاری شده و کمپرس شده رو با ترتیب پشت سرم هم مینوسی توی فایل نهایی .

حالا موقع باز شدن فایل ، بازی اول میره سراغ هدر ، میخونه که 3 تا فایل هست و ترتیب رو میگیره و حجم هارو بهشون اختصاص میده ، حالا شروع میکنه از بایت بعد ازهدر ، 40 تا اضافه میکنه و در یک بایت ارای جدید مینویسه و بعد اون رو اول رمنز نگاریشو بر میگردونه و بعد دیکمپرس میکنه و لود میکنه تو بازی بعد حجم فایل دوم رو اضافه میکنه و ....

به همین ترتیب کار میکنه ، اموزش ویدیوی و کامل تر رو در پکیج اموزش خلق پلتفرم حرفه ای بازی که منتشر میکنم در اینده موجوده...

ممنون
برند برای یک کمپانی مثل شهرت برای یک شخص است. شما شهرت را با تلاش برای انجام درست کارهای سخت بدست می‌آورید.
جف بزوس
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.20 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو