تبلیغات
تبلیغات

تنظیم سایز در رزولوشن های مختلف (portrait)
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: تنظیم سایز در رزولوشن های مختلف (portrait)

تنظیم سایز در رزولوشن های مختلف (portrait) 2 ماه پیش #136663

  • Night Sky
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 68
  • دریافت تشكر: 38
  • 
با سلام ، چطور میشه گیم آبجکت های بازی رو کاملا در رزولوشن های مختلف به اندازه واقعی نمایش داد و نه کشیده بشن و نه بیرون از دوربین بیفتن و...
در مورد ui که مشکلی نیست و راحت میشه تنظیم کرد اما اکثر آموزش ها هم فقط ui رو گفته و چیزه مناسبی برای اشیای غیر ui ها پیدا نکردم.

خلاصه الان دارم روی یه بازی به حالت portrait کار میکنم و میخوام دقیقا گوشه های screen هر 4 جهت کولایدر اضافه کنم و کوچکترین

فاصله ای نداشته باشه با گوشه ها، و بهتر بگم خط کولایدر روی خط گوشه های دوربین چسبیده باشه!

اما توی حالت مثلا 720*1280 که کولایدر برابره با گوشه های دوربین اما وقتی تو حالت مثلا 800*1280 اجرا کنم میبینم بیرون میزنه

کولایدر های چپ و راست از صفحه، و دیگه خراب میشه بازی؛

و خلاصه بهترین تنظیمات چیه برای اجرا در حالت portrait برای تمام صفحه ها...

پاسخ: تنظیم سایز در رزولوشن های مختلف (portrait) 2 ماه پیش #136665

  • Clever Wise
  • آفلاین
  • كاربر حرفه ای
  • CW:Clever Wise
  • ارسال: 1558
  • دریافت تشكر: 1057
اولین و بفترین کار تنظیم رندر هست .
این که میگی با تغیر رزولوشن رندر کلایدر کشیده میشه بار اول من میشنوم.
بهتره خودت یه رزولوشن بذاری .
قبلا یه اموزش دادم برای اجرای لوگو در اول بازی تو اون گفتم چیکار کنی ویدیو و دوربین درست رندر کنه .
ui هم گفتم.

اموزش ساخت بازی شوتر اول شخص و هوش مصنوعی سرباز(یار و دشمن)

CW Game Studios
Idea
Ayars
Souren

تمام آموزش ها در کانال ها و وبلاگ قرار داده شده .
ایتا سروش بله تلگرام
كاربران زیر تشكر كردند: کورش
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.12 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو