تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
  • صفحه:
  • 1

موضوع: PlayerPrefs

PlayerPrefs 4 ماه, 3 هفته پیش #133811

  • teimor
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 49
  • دریافت تشكر: 33
  • 
دوستان من این کد رو نوشتم برای سکه های بازی

PlayerPrefs.SetInt ("CoinsCount" , PlayerPrefs.GetInt ("CoinsCount") + coinCount ); 


اما یه مشکلی داره بعضی مواقع سکه به درستی اضافه میشه وبعضی مواقع سکه ها دوبرابر اضافه می شن.اگه کسی مشکل رو فهمید کد درست روزیر این کامنت بنویسه.

با تشکر
ان چیز که سد راه تو است فقط فقط خودت هستی.

پس از خودت بگذر.

پاسخ: PlayerPrefs 4 ماه, 3 هفته پیش #133812

  • skynet
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • GHOST-GT
  • ارسال: 185
  • دریافت تشكر: 190
teimor نوشته:
دوستان من این کد رو نوشتم برای سکه های بازی

PlayerPrefs.SetInt ("CoinsCount" , PlayerPrefs.GetInt ("CoinsCount") + coinCount ); 


اما یه مشکلی داره بعضی مواقع سکه به درستی اضافه میشه وبعضی مواقع سکه ها دوبرابر اضافه می شن.اگه کسی مشکل رو فهمید کد درست روزیر این کامنت بنویسه.

با تشکر



سلام کدت مشکلی نداره

این کد کجا فرخوانی میشه؟
تو update این کارو کنی چند بار ذخیره میکنه
باید یه تابع جدا بنویسی
که شامل این کد میشه

بعد فراخوانی کنش
یا کنترلش کن یک بار اجرا بشه

ویرایش :
مسئله بعدی تعداد coin count هست که اضاف میکنی
شاید وقتی دارس مقدار دهی میکنیش 2 برابر مقدار توش وارد میشه


کد رو کامل تر میزاشتی راحت تر بود ایراد پیدا کردن
Skynet Team

امام صادق عليه‏السلام :

هرچيزى‏ زكاتى دارد و زكات دانش، آموختن آن است به اهلش.

پس بیایم چیزایی که رو میدونیم به اهلش یاد بدیم بدونه منت گزاشتن.


بازی برگزیده کافه بازار :
گرگ تنها
cafebazaar.ir/app/com.Skynet.AloneWolf/?l=fa
نگاهی بندازین بد نیست .
دو نقطه دی
آخرین ویرایش: 4 ماه, 3 هفته پیش ارسال توسط skynet.
كاربران زیر تشكر كردند: teimor

پاسخ: PlayerPrefs 4 ماه, 3 هفته پیش #133813

  • teimor
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 49
  • دریافت تشكر: 33
skynet نوشته:
teimor نوشته:
دوستان من این کد رو نوشتم برای سکه های بازی

PlayerPrefs.SetInt ("CoinsCount" , PlayerPrefs.GetInt ("CoinsCount") + coinCount ); 


اما یه مشکلی داره بعضی مواقع سکه به درستی اضافه میشه وبعضی مواقع سکه ها دوبرابر اضافه می شن.اگه کسی مشکل رو فهمید کد درست روزیر این کامنت بنویسه.

با تشکر



سلام کدت مشکلی نداره

این کد کجا فرخوانی میشه؟
تو update این کارو کنی چند بار ذخیره میکنه
باید یه تابع جدا بنویسی
که شامل این کد میشه

بعد فراخوانی کنش
یا کنترلش کن یک بار اجرا بشه

ویرایش :
مسئله بعدی تعداد coin count هست که اضاف میکنی
شاید وقتی دارس مقدار دهی میکنیش 2 برابر مقدار توش وارد میشه


کد رو کامل تر میزاشتی راحت تر بود ایراد پیدا کردن


سلام

نه کدتو Startهستش وتوی یه تابع که وقتی بازیکن دکمه ی توقف بازی رو زد سکه هایی که جمع کرده به سکه های قبلیش اضافه میشه .

مشکل اینجاست که به طور مثال بازیکن قبلا 30سکه جمع کرده وسکه ها ذخیره شدن وحالا دوباره بازی می کنه واینبار60 تا سکه خب الان باید این 60تا +30 تابشه کل سکه ها میشن 90.اما کد میاد( 30سکه رو که قبلابوده +خودش میکنه وبعد+ 60تای فعلی)یعنی کل سکه ها میشن 120تا.

البته همون جور که گفتم بعضی مواقع این طوری میشه وبعضی وقتام به درستی نشون میده.

اینم کدنشون دادن میزان سکه در منو هستش
 public int coin;//مقدارسکه




	public Text coinText;//نوشته ی سکه



	void Start () {


		if (PlayerPrefs.HasKey ("CoinsCount")) {

			coin = PlayerPrefs.GetInt ("CoinsCount");

			coinText.text = " " + coin;
		}

	}
ان چیز که سد راه تو است فقط فقط خودت هستی.

پس از خودت بگذر.

پاسخ: PlayerPrefs 4 ماه, 3 هفته پیش #133815

  • skynet
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • GHOST-GT
  • ارسال: 185
  • دریافت تشكر: 190
teimor نوشته:
skynet نوشته:
teimor نوشته:
دوستان من این کد رو نوشتم برای سکه های بازی

PlayerPrefs.SetInt ("CoinsCount" , PlayerPrefs.GetInt ("CoinsCount") + coinCount ); 


اما یه مشکلی داره بعضی مواقع سکه به درستی اضافه میشه وبعضی مواقع سکه ها دوبرابر اضافه می شن.اگه کسی مشکل رو فهمید کد درست روزیر این کامنت بنویسه.

با تشکر



سلام کدت مشکلی نداره

این کد کجا فرخوانی میشه؟
تو update این کارو کنی چند بار ذخیره میکنه
باید یه تابع جدا بنویسی
که شامل این کد میشه

بعد فراخوانی کنش
یا کنترلش کن یک بار اجرا بشه

ویرایش :
مسئله بعدی تعداد coin count هست که اضاف میکنی
شاید وقتی دارس مقدار دهی میکنیش 2 برابر مقدار توش وارد میشه


کد رو کامل تر میزاشتی راحت تر بود ایراد پیدا کردن


سلام

نه کدتو Startهستش وتوی یه تابع که وقتی بازیکن دکمه ی توقف بازی رو زد سکه هایی که جمع کرده به سکه های قبلیش اضافه میشه .

مشکل اینجاست که به طور مثال بازیکن قبلا 30سکه جمع کرده وسکه ها ذخیره شدن وحالا دوباره بازی می کنه واینبار60 تا سکه خب الان باید این 60تا +30 تابشه کل سکه ها میشن 90.اما کد میاد( 30سکه رو که قبلابوده +خودش میکنه وبعد+ 60تای فعلی)یعنی کل سکه ها میشن 120تا.

البته همون جور که گفتم بعضی مواقع این طوری میشه وبعضی وقتام به درستی نشون میده.

اینم کدنشون دادن میزان سکه در منو هستش
 public int coin;//مقدارسکه




	public Text coinText;//نوشته ی سکه



	void Start () {


		if (PlayerPrefs.HasKey ("CoinsCount")) {

			coin = PlayerPrefs.GetInt ("CoinsCount");

			coinText.text = " " + coin;
		}

	}



این کدم درسته مشکلی نداره
فقط
چک کن مقادیر رو با دیباگ
Debug.Log(coin count)

این کد میاد مقادیز رو تو کنسول مینویسه

و اون کد سیو رو توawake بنویس
Skynet Team

امام صادق عليه‏السلام :

هرچيزى‏ زكاتى دارد و زكات دانش، آموختن آن است به اهلش.

پس بیایم چیزایی که رو میدونیم به اهلش یاد بدیم بدونه منت گزاشتن.


بازی برگزیده کافه بازار :
گرگ تنها
cafebazaar.ir/app/com.Skynet.AloneWolf/?l=fa
نگاهی بندازین بد نیست .
دو نقطه دی
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.15 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو