تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

چرخش اشیا بصورت رفرنس
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: چرخش اشیا بصورت رفرنس

چرخش اشیا بصورت رفرنس 1 ماه پیش #127655

  • daricheh
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 2
  • دریافت تشكر: 2
  • 
سلام
توی اتوکد یک حالت چرخش داریم که ابتدا مرکز چرخش را مشخص میکنیم بعد راستای اولیه را از طریق مشخص کردن دو نقطه وارد میکنیم سپس با مشخص کردن نقطه سوم شی به آن جهت میچرخد.
توی مکس هم این حالت وجود دارد؟

پاسخ: چرخش اشیا بصورت رفرنس 1 ماه پیش #127658

  • sd70
  • آفلاین
  • ناظر و نویسنده وبسایت
  • ارسال: 730
  • دریافت تشكر: 995
ابزار مستقلی مشابه حالت رفرنس اتوکد رو در مکس ندیدم اما روشی که به ذهنم میرسه استفاده از هلپر Tape و لینک کردن هست. در این ویدئو این روش رو نشون دادم:
http://s8.picofile.com/file/8322221976/Ref_Rotate.mp4.html


روش ساده ترش هم استفاده از اسکریپت زیره:
http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/reference-rotation
آشنایی با GI در V-Ray و Redshift / رندر انیمیشن بدون flicker (+)
مقاله آشنایی با مفهموم گاما و Linear Workflow (+)
دانلود کتاب های آموزش پایتون در مایا (+)
آخرین ویرایش: 1 ماه پیش ارسال توسط sd70.
كاربران زیر تشكر كردند: rezvan.poormorteza, daricheh

پاسخ: چرخش اشیا بصورت رفرنس 1 ماه پیش #127661

  • daricheh
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 2
  • دریافت تشكر: 2
سپاس فراوان . اسکریپت فوق العاده ای بود.
كاربران زیر تشكر كردند: rezvan.poormorteza, sd70
  • صفحه:
  • 1
مدیران انجمن: archman, esisb
زمان ایجاد صفحه: 0.16 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو