تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

مشکل مختصات در 3dsmax
(1 مشاهده) (1) مهمان

موضوع: مشکل مختصات در 3dsmax

پاسخ: مشکل مختصات در 3dsmax 4 ماه, 3 هفته پیش #129343

  • مهدی دانا
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 240
  • دریافت تشكر: 82
  • 
درسته Iرو برداشتن
اللهم عجل لولیک الفرج .
خدایا مارو از فرق های نو ظهور درامان بدار .

پاسخ: مشکل مختصات در 3dsmax 4 ماه, 3 هفته پیش #129349

  • مکسول
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 91
  • دریافت تشكر: 123
اقا محمد رضا واقع از راهنماییتون ممنون اقا وحید خیلی زحمت کشیدید جبران کنم . بابت وقتی که گذاشتید. راستش اقا محمد کاربرد که داره یه وقتایی ادم می خواد مثلا کلی لوله صنعتی رسم کنه خب لازم میشه .

خدا لعنت کنه شرکت اتودسک هر ابزاری که ساخته اومده باهاش یه نرم افزار به بازار داده من خودم خیلی حرفه ای مایا کار کردم اما مایا
واقعا تو مدل سازی اذیت می کنه مدل سازی در مکس فوق العاده هم سریع هست هم راحت هم انعطاف پذیر اما مکس
اصلا رابط کاربری بهینه ای نداره خیلی بهم ریخته هست همه چی
اتوکد هم که بحث سه بعدی و رندرش خیلی ضعف داره البته درسته کاربردا متفاوته
حالا برای نقشه کشی یا معماری یا انیمیشن اما حداقل کاشکی یک پارچه تر بودن برنامه ها مثل برنامه های ماکروسافت
که خیلی یک پارچه هستن از Word تا Power Point تا Visual Studio تا غیره ...
برای همه برنامه ها ابزار Font Color یک جا هست همه یک جور استفاده میشه حالا اتودسک مکس یه جور دستور bevel داره مایا که
دستور bevel اصلا Bevel نیست و یه جورایی همون Chamfer و Fillet مکس هست اتوکد که اصلا فرق داره خدا لعنت کنه ... اه
مایا پسوند 3ds هم نمی خونه خو این چه مسخره بازیه الان کلی مدل اماده هست که نمیشه وارد مایا کرد و
تبدیل هم خرابش می کنه .
مکس هم که دیشب با این مشکل بر خوردم قانونا نبایداینطور باشه باید مختصات برابر باشه که ظاهرا برای ابزار Line ...
بازم خیلی خیلی خیلی ممنون
آخرین ویرایش: 4 ماه, 3 هفته پیش ارسال توسط مکسول .
كاربران زیر تشكر كردند: mohammadreza74

پاسخ: مشکل مختصات در 3dsmax 4 ماه, 3 هفته پیش #129353

  • 123vahid123
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • ارسال: 320
  • دریافت تشكر: 270
مکسول نوشته:
اقا محمد رضا واقع از راهنماییتون ممنون اقا وحید خیلی زحمت کشیدید جبران کنم . بابت وقتی که گذاشتید. راستش اقا محمد کاربرد که داره یه وقتایی ادم می خواد مثلا کلی لوله صنعتی رسم کنه خب لازم میشه .

خدا لعنت کنه شرکت اتودسک هر ابزاری که ساخته اومده باهاش یه نرم افزار به بازار داده من خودم خیلی حرفه ای مایا کار کردم اما مایا
واقعا تو مدل سازی اذیت می کنه مدل سازی در مکس فوق العاده هم سریع هست هم راحت هم انعطاف پذیر اما مکس
اصلا رابط کاربری بهینه ای نداره خیلی بهم ریخته هست همه چی
اتوکد هم که بحث سه بعدی و رندرش خیلی ضعف داره البته درسته کاربردا متفاوته
حالا برای نقشه کشی یا معماری یا انیمیشن اما حداقل کاشکی یک پارچه تر بودن برنامه ها مثل برنامه های ماکروسافت
که خیلی یک پارچه هستن از Word تا Power Point تا Visual Studio تا غیره ...
برای همه برنامه ها ابزار Font Color یک جا هست همه یک جور استفاده میشه حالا اتودسک مکس یه جور دستور bevel داره مایا که
دستور bevel اصلا Bevel نیست و یه جورایی همون Chamfer و Fillet مکس هست اتوکد که اصلا فرق داره خدا لعنت کنه ... اه
مایا پسوند 3ds هم نمی خونه خو این چه مسخره بازیه الان کلی مدل اماده هست که نمیشه وارد مایا کرد و
تبدیل هم خرابش می کنه .
مکس هم که دیشب با این مشکل بر خوردم قانونا نبایداینطور باشه باید مختصات برابر باشه که ظاهرا برای ابزار Line ...
بازم خیلی خیلی خیلی ممنون


اِ آقا این چه حرفیه؟؟؟ شما مایا 2018 نصب کن ببین مدلسازی خیلیییی خوبه، تقریبا با مکس یکیه، خب قضیه اینه که اتودسک خیلی پولداره :-)) ببین این نرم افزارها زمانی خریداری شدن که شهرت و محبوبیت داشتن و معروف شده بودن و بعدش اونو اتودسک خرید. واسه همین نمیاد بیس کار عوض کنه. قضیه کپی رایت و استقلال یه شرکت نو پا، باعث میشه تا بخواد UI جدید و منحصر به فرد خودشو بزنه. مثلا زیبراش نگاه کن چطوریه، یا مارولوس دیزاینر، شما هر نرم افزاری باز کنی می بینی اینا منوهای خاص خودشونو دارن. حالا اتودسک اومده اینارو خریده طفلی همه غرها رو سر اتودسک. ولی بنظرم تا الان واقعا موفق بوده ورژن2018 که پایتون به مکس اضافه شده، بایفارست به مکس اضافه شده، تغییرات مدلسازی مایا..... همه چیو داره به سمت یکی شدن میبره، شما اینم فراموش نکن نمیشه همه چیو تغییر داد، فرض کن فردا مکس ظاهرش عوض شه و بره به یه سمت دیگه. یعنی اتودسک یه جمعیت زیادی از مشتریاش رو در سر دو راهی میزاره برای انتخاب یه نرم افزار دیگه. یعنی شما میگی خب قرار کلی چیز جدید یاد بگیرم خب میرم یه نرم افزار ارزونتر میخرم.
درباره این قضیه line هم این دوتا عکس ببین. تقصیر مکس نیست کاملا طبیعیه. خودت اینو تست کن می بینی. رو یه صفحه شروع که به کشیدن بعد برو رو صفحه بعد

s8.picofile.com/file/8330050492/www1.JPG
s8.picofile.com/file/8330050518/www.JPG

و در باره این لوله ها من اگه باشم دو تا لوله درست میکنم با یه u شکل و یه زانویی، همونا رو ده بار کپی میکنم، دیگه اینهمه لاین نمیکشم.
آخرین ویرایش: 4 ماه, 3 هفته پیش ارسال توسط 123vahid123.

پاسخ: مشکل مختصات در 3dsmax 4 ماه, 3 هفته پیش #129355

  • مکسول
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 91
  • دریافت تشكر: 123
بله درسته حرفای شما هم کاملا منطقی و درست هست ... ممنون از دیدگاهتون
كاربران زیر تشكر كردند: 123vahid123

پاسخ: مشکل مختصات در 3dsmax 4 ماه, 3 هفته پیش #129358

  • مهدی دانا
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 240
  • دریافت تشكر: 82
داداش اگه ما 3dsرو میخوند دیگه کسی مکس رو سیستمش نصب نمی کرد اینا همش سیاسته برا پول بیشتر در اوردن خدا هکر های روسی رو به بهشت نائل کنه دمشون گرم
بعدشم مایا دیگه داره از مکس هم پیشی میگیره تو مدل سازی
اللهم عجل لولیک الفرج .
خدایا مارو از فرق های نو ظهور درامان بدار .
آخرین ویرایش: 4 ماه, 3 هفته پیش ارسال توسط مهدی دانا. دلیل: دوستت دارم سرزمین من

پاسخ: مشکل مختصات در 3dsmax 4 ماه, 3 هفته پیش #129395

  • مکسول
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 91
  • دریافت تشكر: 123
حق با شماست دقیقا بله همه اینا کلک پوله . مایا مدل سازیش حرف نداره اما تو بحث Spline مثل اتوکد و مکس نیست اذیت می کنه
مثلا توی مکس خیلی راحت میشه همه نقاط یک خطو گرفت و Fillet کرد اما مایا باید دونه دونه اینکارو انجام داد تازه اگر خراب نشه
البته حرف شما درستره اینا ضعف خود کاربراست شاید هم ایراد نباشه نمی دونم .... !!!!!!

البته من فکر می کنم توی بازار کار سهم مکس خیلی بیشتره تا مایا من خیلی جاها دیدم که مکس کار می خواستن
راستش من می خواستم بین این دو نرم افزار فقط مایا رو دنبال کنم چون هم خیلی وقته کار می کنم راحترم هم همه نیازامو جواب میده حالا مگه من چیکار می خوام بکنم ... ولی ظاهرا باید هر جفتو یاد گرفت :((((((((((((((((
زمان ایجاد صفحه: 0.17 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو