تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race
(1 مشاهده) (1) مهمان

موضوع: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race

پاسخ: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race 2 سال پیش #121448

  • mohamad.zakery
  • آفلاین
  • ناظر، نویسنده، مدرس و عضو تیم پادکست
  • ارسال: 1409
  • دریافت تشكر: 3755
  • 
aliyeredon نوشته:
mohamad.zakery نوشته:
sculp نوشته:
چرا رایگان می خوایید بازی رو منتشر کنید؟؟آیا این بازی و امثال این بازی ها نمی تونه فروش داشته باشه؟؟


چرا
قطعا میشه فروش داشته باشه اما هدف گذاری ما فروش بازی نیست. فروش امکانات بازی هست؛ کلی ماشین خاص و یک استادیوم انحصاری و سطحهای بازی و ...
اینها میتونه فروش و درآمدزایی موفقتری داشته باشه


aliyeredon نوشته:

برای ریدن به ککیفیت اینجور بازیا حتما باید Color Grading استفاده کنید

که Amplify Color بدون افت فربم محسوس تنها گزینه قابل اجراست

بفیشم مهارت ادیت رنگ در فوتوشاپ


سلام
قطعا کالرگرید خواهد شد اما خود بیس کار باید خوب و قوی باشه تا بشه خروجی خوبی گرفت.
در مورد Amplify color هم مهندس اون دمه دستی ترین گزینه است؛ اصلا مناسب بازی عمومی نیست!
حداقل 50 درصد گوشیها افت فریم خواهند داشت با این پست پراسس.
من کالر گریدینگ بصورت بیک شده استفاده میکنم. یعنی نیازی نیست در موبایل این پست پراسس فعال بشه و سربار پردازشی داشته باشه.



روی گوشی های E3.1 که کلا ایمیج افکتا بار پردازشی نمیندازن. نمیدونم قضیه چیه ولی واسه من بار پردازشی نداره رو Mali T720 فعال یا غیر فعالش

بیک شده دقیقا چیه ؟


مهندس جان من بواسطه همکارم که فروشنده گوشی موبایل هست تقریبا روی اکثر گوشیهای 3 سال اخیر تست کردم(تمامی برندها بغیر بلک بری که هنوز بدستم نرسیده؛ حتی گوشیهای چینی مثل شیائومی!)
روی همه تاثیر مستقیم داشت. البته در گوشیهای نسل جدید قابل اغماض بود و تقریبا 0
ولی روی گوشیهای رده میانی از 5 تا 30 فریم هم تاثیر کاهنده دیدم
با توجه به آمار فصلی گوشیهای رایج کافه بازار باید برای j7 , j5 و همچنین سری هانر هوآوی بازی بهینه باشه و متاسفانه روی این گوشیها Amplify color تاثیر منفی ملموس داره(هرچند روی نسل جدید همین گوشیها بسیار کمتر شده)

روش بیک، ایده ابداعی خودم هست که بجای اینکه Color Adjusment ها به تمپلت کالر گرید داده بشه و این کالر گریدینگ تمپلیت در ران تایم در بافر رندر اعمال بشه، به خود تکسچرها داده میشه!
یعنی کالرکرکشن نهایی که روی یک شات تست اعمال میشه عینا به تمامی تکسچرهای یک صحنه اعمال میشه!

مقاله جدید در موردیونیتی 2018 :
sava-studio.ir/Home/ViewNews/3



سایت جدیدم راه اندازی شد. به سایت استودیو ساوا مراجعه کنید. نمونه کارها و خدمات من در اونجا موجود است.

www.instagram.com/mohamadzakery/
كاربران زیر تشكر كردند: *muhammad

پاسخ: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race 2 سال پیش #121449

  • aliyeredon
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ارسال: 3471
  • دریافت تشكر: 7900
mohamad.zakery نوشته:
aliyeredon نوشته:
mohamad.zakery نوشته:
sculp نوشته:
چرا رایگان می خوایید بازی رو منتشر کنید؟؟آیا این بازی و امثال این بازی ها نمی تونه فروش داشته باشه؟؟


چرا
قطعا میشه فروش داشته باشه اما هدف گذاری ما فروش بازی نیست. فروش امکانات بازی هست؛ کلی ماشین خاص و یک استادیوم انحصاری و سطحهای بازی و ...
اینها میتونه فروش و درآمدزایی موفقتری داشته باشه


aliyeredon نوشته:

برای ریدن به ککیفیت اینجور بازیا حتما باید Color Grading استفاده کنید

که Amplify Color بدون افت فربم محسوس تنها گزینه قابل اجراست

بفیشم مهارت ادیت رنگ در فوتوشاپ


سلام
قطعا کالرگرید خواهد شد اما خود بیس کار باید خوب و قوی باشه تا بشه خروجی خوبی گرفت.
در مورد Amplify color هم مهندس اون دمه دستی ترین گزینه است؛ اصلا مناسب بازی عمومی نیست!
حداقل 50 درصد گوشیها افت فریم خواهند داشت با این پست پراسس.
من کالر گریدینگ بصورت بیک شده استفاده میکنم. یعنی نیازی نیست در موبایل این پست پراسس فعال بشه و سربار پردازشی داشته باشه.



روی گوشی های E3.1 که کلا ایمیج افکتا بار پردازشی نمیندازن. نمیدونم قضیه چیه ولی واسه من بار پردازشی نداره رو Mali T720 فعال یا غیر فعالش

بیک شده دقیقا چیه ؟


مهندس جان من بواسطه همکارم که فروشنده گوشی موبایل هست تقریبا روی اکثر گوشیهای 3 سال اخیر تست کردم(تمامی برندها بغیر بلک بری که هنوز بدستم نرسیده؛ حتی گوشیهای چینی مثل شیائومی!)
روی همه تاثیر مستقیم داشت. البته در گوشیهای نسل جدید قابل اغماض بود و تقریبا 0
ولی روی گوشیهای رده میانی از 5 تا 30 فریم هم تاثیر کاهنده دیدم
با توجه به آمار فصلی گوشیهای رایج کافه بازار باید برای j7 , j5 و همچنین سری هانر هوآوی بازی بهینه باشه و متاسفانه روی این گوشیها Amplify color تاثیر منفی ملموس داره(هرچند روی نسل جدید همین گوشیها بسیار کمتر شده)

روش بیک، ایده ابداعی خودم هست که بجای اینکه Color Adjusment ها به تمپلت کالر گرید داده بشه و این کالر گریدینگ تمپلیت در ران تایم در بافر رندر اعمال بشه، به خود تکسچرها داده میشه!
یعنی کالرکرکشن نهایی که روی یک شات تست اعمال میشه عینا به تمامی تکسچرهای یک صحنه اعمال میشه!


والا تو تستای ما قابل قبول بود پرفورمنس

روش ابداعی هم ایدهخوبیه. انریل رو بعد خاموش کردن همه افکتاش بازم کنتراست و تغییر رنگ داشت. یعنی اونم همین روش رو زفته
www.mostafa3d.com/forum?func=showcat&catid=45
آیا میدانستید کلمه Copyrights همان "حلال" خودمان است ؟

پاسخ: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race 2 سال پیش #121450

  • mohamad.zakery
  • آفلاین
  • ناظر، نویسنده، مدرس و عضو تیم پادکست
  • ارسال: 1409
  • دریافت تشكر: 3755
مهندس تو آنریل خاموش کردن باعث میشه که به تنظیمات دیفالت پست پراسس والیوم برگرده؛ باید کلا پاک کنید! و یا یک پست پراسس والیوم آنباند دیگه بزارید و تمام تنظیمات اساسی که نیاز دارید فعال و به مقدار اصلی برگردونید! اگر غیر فعال کنید تنظیمات پایه خود انجین اعمال میشه

مقاله جدید در موردیونیتی 2018 :
sava-studio.ir/Home/ViewNews/3



سایت جدیدم راه اندازی شد. به سایت استودیو ساوا مراجعه کنید. نمونه کارها و خدمات من در اونجا موجود است.

www.instagram.com/mohamadzakery/

پاسخ: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race 2 سال پیش #121454

  • aliyeredon
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ارسال: 3471
  • دریافت تشكر: 7900
هرچی داشت تو تنظیمات و ولوم و ... حذف کردم

خام خامش رنگش عین یونیتی و مکس و مایای خام نیست
www.mostafa3d.com/forum?func=showcat&catid=45
آیا میدانستید کلمه Copyrights همان "حلال" خودمان است ؟

پاسخ: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race 1 سال, 11 ماه پیش #123294

  • mohamad.zakery
  • آفلاین
  • ناظر، نویسنده، مدرس و عضو تیم پادکست
  • ارسال: 1409
  • دریافت تشكر: 3755
یک شات جدید روی موبایل:


مقاله جدید در موردیونیتی 2018 :
sava-studio.ir/Home/ViewNews/3



سایت جدیدم راه اندازی شد. به سایت استودیو ساوا مراجعه کنید. نمونه کارها و خدمات من در اونجا موجود است.

www.instagram.com/mohamadzakery/

پاسخ: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race 1 سال, 11 ماه پیش #123295

  • Hosien3d
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 162
  • دریافت تشكر: 170
بسیار زیبا توی این چند سال اخیر بازی ماشینی موبایل با این کانسپت عالی ندیده بودم فقط نمیدونم چرا نمای ماشین با نمای محیط یه جورایی یکمی مچ نیست حالا شاید مشکل از دیتیل ماشین و محیط باشه یا شیدر ها ولی در کل حرف نداره
آخرین ویرایش: 1 سال, 11 ماه پیش ارسال توسط Hosien3d.
كاربران زیر تشكر كردند: mohamad.zakery
زمان ایجاد صفحه: 0.21 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو