تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race
(1 مشاهده) (1) مهمان

موضوع: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race

پاسخ: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race 4 هفته پیش #125281

  • mohamad.zakery
  • آفلاین
  • ناظر، نویسنده، مدرس و عضو تیم پادکست
  • ارسال: 1232
  • دریافت تشكر: 3135
  • 
aj1176 نوشته:
با درود
آقای مهندس ذاکری تبریک میگم قسمت تعقیر ماشین ها با اون سقف و استفاده از طرح سازه فضایی , اگر بیشتر دیده بشه نمای قشنگتری به منیوی انتخاب ماشین میده

موفق باشید


درود

نمای این ویدیو بخاطر کپی نشدن قبل انتشار خیلی کراپ شده. یعنی نمای اصلی و کراپ شده در تصویر زیر مشخص هست:

بخشی از پیام برای كاربران مهمان مخفی میباشد. لطفاً یا وارد سايت شوید و یا ثبت نام كنید
سایت استودیو ساوا : Sava-Studio.ir
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
instagram: mohamadzakery
sava-studio.ir/Blog/ID/4/%DA%AF%D8%A7%D8...86%D9%88%DB%8C%D9%86
كاربران زیر تشكر كردند: aj1176, aliyeredon, mostafa-nazari, Car maker

پاسخ: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race 4 هفته پیش #125346

  • mohamad.zakery
  • آفلاین
  • ناظر، نویسنده، مدرس و عضو تیم پادکست
  • ارسال: 1232
  • دریافت تشكر: 3135
کل کدهای Fate-Race

بخشی از پیام برای كاربران مهمان مخفی میباشد. لطفاً یا وارد سايت شوید و یا ثبت نام كنید


برای نمونه فایل CarTuningSetup قرار میدم. بیشتر بخاطر کسانیکه قصد برنامه نویسی گیم دارند قرار میدهم تا ببینند چطور با شی گرایی کدنویسی ساده و روان میشود:


using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;

[System.Serializable]
public class CarColorModel
{
    public Color Color;
    public float Metalic;
    public float Reflect;
    public float Detail;
}


[System.Serializable]
public class CarEngineModel
{
    public string Name;
    public float MaxSpeed;
    public float Accelarator;
    public int price;
    public Image Picture;
    public bool Buyed()
    {
        //check from shop manager in retuen value
        return true;
    }
}

[System.Serializable]
public class CarSpreengModel
{
    public string Name;
    public float Suspansion;
    public int price;
    public Image Picture;
    public bool Buyed()
    {
        //check from shop manager in retuen value
        return true;
    }
}

[System.Serializable]
public class CarBreakModel
{
    public string Name;
    public float BreakPower;
    public int price;
    public Image Picture;
    public bool Buyed()
    {
        //check from shop manager in retuen value
        return true;
    }
}


[System.Serializable]
public class CarSteerModel
{
    public string Name;
    public float SteerDegree;
    public float FrictionImproved;
    public int price;
    public Image Picture;
    public bool Buyed()
    {
        //check from shep manager in retuen value
        return true;
    }
}



public class CarTuningSetup : MonoBehaviour {

    public CarColorModel[] CarColorModels;
    public CarEngineModel[] CarEngineModels;
    public CarSpreengModel[] CarSpreengModels;
    public CarBreakModel[] CarBreakModels;
    public CarSteerModel[] CarSteerModels;
    public CarColorModel ActiveColor;
    public int ActiveEngine;
    public int ActiveSpreeng;
    public int ActiveBreak;
    public int ActiveSteer;

    // Use this for initialization
    void Start () {
	
	}
	
	// Update is called once per frame
	void Update () {
	
	}
}


سایت استودیو ساوا : Sava-Studio.ir
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
instagram: mohamadzakery
sava-studio.ir/Blog/ID/4/%DA%AF%D8%A7%D8...86%D9%88%DB%8C%D9%86
آخرین ویرایش: 3 هفته, 6 روز پیش ارسال توسط mohamad.zakery.
كاربران زیر تشكر كردند: aliyeredon, mostafa-nazari, Car maker

پاسخ: زمین گرد نیست ؟!!! 3 هفته, 6 روز پیش #125370

  • aliyeredon
  • آنلاین
  • کاربر متخصص
  • ارسال: 3474
  • دریافت تشكر: 7531
پست پراداکشن چرا اعمال نمی کنید ؟

حداقل یک Color Grading نیاز داره

این این تصویر تاثیر لایت مپ و پست پرو به ترتیب حالت :
بیک نشده
بیک شده
+ پست پراداکشن

قابل رویته :


تاکید بر لایت مپ و پست پرو به این دلیله که موبایل از نظر شیدر محدودیت داره و ما دستموم از نظر شیدر بستست
باید رو نور کار کنیم که برای موبایل بهترین گزینه بیک کردن gi هست
www.mostafa3d.com/forum?func=showcat&catid=45
آیا میدانستید کلمه Copyrights همان "حلال" خودمان است ؟
آخرین ویرایش: 3 هفته, 6 روز پیش ارسال توسط aliyeredon.
كاربران زیر تشكر كردند: Car maker, legend art

پاسخ: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race 3 هفته, 5 روز پیش #125417

  • amirsafari
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • یونیتی کجایی که اونی باهات کار می کنه رو کشتن!
  • ارسال: 276
  • دریافت تشكر: 103
حالا با جی باید پست پروداکشن انجام شه post processing stack که رو موبایل نمیشه !
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
www.mostafa3d.com/forum/profile?func=profile
اهای اینهمه میگید من بالاخره بهش میرسم موفق میشم و اینا اول کمربندتو ببند بعدش گاز بده

پاسخ: اولین تصاویر از نسخه نهایی بازی Fate-Race 1 روز, 9 ساعت پیش #126011

  • reza.h
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 14
  • دریافت تشكر: 9
1-خب یک مشکل رفلکشن ماشین مناسب اون محیط نیست ....در خصوص تکسچر که هماهنگ نیست میتونه از همون bake باشه که اون هم مناسب محیط اونجا نیست و هماهنگی نداره که میشه به قول دوستمون با کثیف نشون دادن ماشین هماهنگی رو بالا ببرید ...اما کلا کارتون عالیه و برای اندروید گرافیک قابل قبولیست تنها میمونه گیم پلی و فیزیک که تا بازی تست نشه نمیشه گفت!!!!موفق باشید...
مدیران انجمن: archman
زمان ایجاد صفحه: 0.23 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو