تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

چلنج رندرینگ - رقابت دوستانه - شروع شد
(1 مشاهده) (1) مهمان

موضوع: چلنج رندرینگ - رقابت دوستانه - شروع شد

پاسخ: چلنج رندرینگ - رقابت دوستانه - شروع شد 3 ماه, 1 هفته پیش #122968

  • aliyeredon
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ارسال: 3478
  • دریافت تشكر: 7540
  • 
Car maker نوشته:
aliyeredon نوشته:
مدل برای بیک کردن نامناسبه

کلا دیوار ها با پلن ساخته شده

تماما باید با Cube ساخته بشه

در حال حاضر قابل استفاده نیست

Backface culling هم کلا رعایت نشده و در همه

سلام
من نمیدونستم برای گیم انجین باید یه طور دیگه مدلسازی کرد. بعد از مدلسازی که برای آقای ذاکری فرستادم چیزی نگفتن ایشون وگرنه اصلاح ش می کردم. اگر مشکل فقط دیوار هاست خودتون میتونید cube شون کنید. شاید بهتر باشه وقت مسابقه بیشتر بشه.


کلا مدلسازی بازی فرق داره

این مدلی که ساختی کلا ایراد داره و قابل ادیت کردن نیست

باید اصولی مدلسازی شه حتی تو خود مکسم اصولی بشه بهتره

مثلا توی دنیای واقعی دیوار کیوب هست یا پلن ؟

باید بنابر دنیای واقعی مدل بشه

کلا پلن رو باید فراموش کنید هیچ کاربردی نداره

پلن در اصل یه کیوب باید باشه به صورت کم ارتفاع

تعداد چند ضلعی ها هم بالانس نیست

مثلا مبل زیاده یکی کم ...

باید بالانس باشن

اینا کاری به بازی نداره

مدلساز باید اصولی پیش بره
www.mostafa3d.com/forum?func=showcat&catid=45
آیا میدانستید کلمه Copyrights همان "حلال" خودمان است ؟
آخرین ویرایش: 3 ماه, 1 هفته پیش ارسال توسط aliyeredon.
كاربران زیر تشكر كردند: *muhammad, Car maker, stoidat

پاسخ: چلنج رندرینگ - رقابت دوستانه - شروع شد 3 ماه, 1 هفته پیش #122972

  • stoidat
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 218
  • دریافت تشكر: 300
سلام .. امروز وقت کردم چندتا مدل رو درست کنم . Overlap توی Uv رو هم با یه unwrap فعلا باز کردم که تو لایت مپ مشکلی پیش نیاره .. Uv مبل رو هم یه مقدار Unfold کردم. خودتون ببینین با توجه به نیازتون تغییر بدین . غروبتر اگه برسم رو گیتار و تابلو و میز هم کار میکنم که یووی Overlap نداشته باشه . لوستر رو فک کنم باید از اول بزنم , چون تکرار میشه , یه لامپ رو مدل کنم و یووی رو باز کنم بعد کپی کنم مشکلش حل میشه احتمالا .
تو انجین تست کردم فعلا برای لایت مپ به غیر میز مثل اینکه مشکلی نیست :


لینک دانلود فایل FBX این چندتا مدل:
دانلود
كاربران زیر تشكر كردند: *muhammad

پاسخ: چلنج رندرینگ - رقابت دوستانه - شروع شد 3 ماه, 1 هفته پیش #122973

  • Car maker
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • ارسال: 782
  • دریافت تشكر: 775
aliyeredon نوشته:
Car maker نوشته:
aliyeredon نوشته:
مدل برای بیک کردن نامناسبه

کلا دیوار ها با پلن ساخته شده

تماما باید با Cube ساخته بشه

در حال حاضر قابل استفاده نیست

Backface culling هم کلا رعایت نشده و در همه

سلام
من نمیدونستم برای گیم انجین باید یه طور دیگه مدلسازی کرد. بعد از مدلسازی که برای آقای ذاکری فرستادم چیزی نگفتن ایشون وگرنه اصلاح ش می کردم. اگر مشکل فقط دیوار هاست خودتون میتونید cube شون کنید. شاید بهتر باشه وقت مسابقه بیشتر بشه.


کلا مدلسازی بازی فرق داره

این مدلی که ساختی کلا ایراد داره و قابل ادیت کردن نیست

باید اصولی مدلسازی شه حتی تو خود مکسم اصولی بشه بهتره

مثلا توی دنیای واقعی دیوار کیوب هست یا پلن ؟

باید بنابر دنیای واقعی مدل بشه

کلا پلن رو باید فراموش کنید هیچ کاربردی نداره

پلن در اصل یه کیوب باید باشه به صورت کم ارتفاع

تعداد چند ضلعی ها هم بالانس نیست

مثلا مبل زیاده یکی کم ...

باید بالانس باشن

اینا کاری به بازی نداره

مدلساز باید اصولی پیش بره


مدلا همه ش آماده بوده از 3d warehouse دانلود شده. در مورد اصولی بودن هم ، مدلای اورموشن هم دیواراش پلن هست. برای گیم انجین کیوب هست.
اگه خیلی داغونه بیخیال این مدل شید. خودتون یه مدل از آنریل بکشید بیرون و تو مکس یا مایا متریالا رو حذف کنید تا همه همون رو استفاده کنند
آدرس تلگرام جهت پیام خصوصی: t.me/Designer077
زمینه فعالیت : مدل سازی سه بعدی
آخرین ویرایش: 3 ماه, 1 هفته پیش ارسال توسط Car maker.
كاربران زیر تشكر كردند: DEADLINE

پاسخ: چلنج رندرینگ - رقابت دوستانه - شروع شد 3 ماه, 1 هفته پیش #122976

  • sculp
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • ارسال: 907
  • دریافت تشكر: 1165
آقا من 90 درصد کارم تموم شد...یعنی همون دیروز تموم شد...همین صحنه رو یک کاریش بکنید دیگه برای انجین ها...

گالری کارهای من:
cgmore.ir/sculp
کلی کار و فشار دائم و سالها لازم...

آخرین ویرایش: 3 ماه, 1 هفته پیش ارسال توسط sculp.
كاربران زیر تشكر كردند: Car maker

پاسخ: چلنج رندرینگ - رقابت دوستانه - شروع شد 3 ماه, 1 هفته پیش #122977

  • Car maker
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • ارسال: 782
  • دریافت تشكر: 775
اگه موافقید تا یه مدل دیگه جایگزین کنیم که دوستان گیم انجینی بدون دردسر استفاده ش کنن.
آدرس تلگرام جهت پیام خصوصی: t.me/Designer077
زمینه فعالیت : مدل سازی سه بعدی
آخرین ویرایش: 3 ماه, 1 هفته پیش ارسال توسط Car maker.

پاسخ: چلنج رندرینگ - رقابت دوستانه - شروع شد 3 ماه, 1 هفته پیش #122980

  • stoidat
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 218
  • دریافت تشكر: 300
من خودم برای تمرین UV بیشتر تو این چلنج شرکت کردم .. مدل هایی که نتونم UV کنم رو دوباره میزنم .. تا پنج شنبه وقت هست .. تو اوقات بیکاری میتونم کارو آماده کنم . نیاز نیست مدل ها رو دوباره آماده کنیم . اینجوری حد اقل چلنج هم میشه یه جورایی .
زمان ایجاد صفحه: 0.29 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو