تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات اینترنتی چه حساسیت هایی دارند؟
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: تبلیغات اینترنتی چه حساسیت هایی دارند؟

تبلیغات اینترنتی چه حساسیت هایی دارند؟ 1 هفته, 3 روز پیش #123094

  • kiana0123
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 13
  • دریافت تشكر: 0
  • 
سلام به همه دوستان خوبم در انجمن. حالتون که خوبه شکر خدا؟ امروز یه مقاله خیلی خوب دارم براتون درباره تبلیغات. تو دنیای تجارت امروز تبلیغات نقش بسیار پر رنگ و ویژه ای رو به عهده داره. تبلیغات در کنار بازاریابی حرف اول رو میزنه و همیشه هم باید توجه ویژه ای بهش داشت....

در مقالات گذشته نکات مختلی را راجع برندینگ در دنیای نت بوسیله تبلیغات اینترنتی به شما آموزش داده ایم؛ اما در هر صورت بسته :اسم قفل هم راجع به حساب استفاده از هر نوع تبلیغاتی در فضای مجازی غیرلازم رعایت موارد گوناگونی هستید تا تبلیغات شما را هرچه بیشتر هدفمند گرداند. در این بخش از سری مقالات آموزشی وب‌سایت زادبوم کار نیز، چند نکته درباره تبلیغات اینترنتی را از باب شما بازگو خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

چند نکته راجع تبلیغات اینترنتی
هکرهای تبلیغات

نظرات و حفاظت تبلیغات در اینترنت وظیفه­‌ی اصلی یک دیواره­‌ی آتش است. در تبلیغات اینترنتی به چند روش می­توان در تبلیغات رقیبان مداخله کرد و انها را ارزیابی و بررسی کرد و در آنها تغییرات ایجاد کرد.

استراق سمع تبلیغات اینترنتی: می­توان با برنامه­ی ساده افرادی را که به تبلیغات عدد پیدا می­کنند یا آنها را مشاهده می­کنند، زیر سیر قرار دارد. حتی می­توان با ویروس­های رایانه­ای و اینترنتی تداخل هایی در تبلیغات ایجاد کرد. هکرهای اینترنتی و تبلیغاتی گاهی با برنامه­هایی تمامی بازدیدکنندگان یک سایت را زیرنظر گرفته و در امور آنها دخالت­ هایی می­کنند.
تغییر دادن پیام: امکان دارد پیام تبلیغات هنگام انتقال در شبکه­ی اینترنت تغییر کند و یا کلاً عوض شود و سپس پیغام آور شود.
تظاهر کردن: می­توان خویشتن را به جای یک سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز سمبلیك در آخرت معرفی کرده و همان مفروضات و مجهولات را شبیه ­سازی کرد و پس از دریافت مقادیر قابل توجهی پول، هیچ پاسخی به مخاطبان نداده و ناپدید شد.

هکرهای تبلیغات
تکنیک AIDA در تبلیغات اینترنتی

AIDA حرف اول ویژگی­ هایی است که بسیاری از آگهی­ ها و صفحات وب موفق با خدمتكاری از آن­ها تهیه و تنظیم می­شوند. بر اساس این مدل، تبلیغات اینترنتی و وب سایت­ها باید ویژگی­ هلا زیر را داشته باشند:

Attention : توجه نیوشنده و گوینده را جلب کنید.
Interest : علائق و خواسته­های مستمع را بشناسید و یا بسازید و کنش و میل و رغبت ایجاد کنید.
Desire : آرزو یا امید بیافریند.
Action : اقدام و ورزیدن توسط شنوا صورت گیرد.

تکنیک AIDA در تبلیغات اینترنتی
تکنیک AIDA در تبلیغات اینترنتی

با گسترش فناوری وب و دیگر فناوری­ ای اینترنتی، اعتنا به این موارد در سایت­ها و تبلیغات اینترنتی بسیار ضروری به گلگشت می­رسد. علاوه بر این سعی کنید در تبلیغات اینترنتی به انها صورت کلیشه­ای ندهید. از گرافیک پر زرق­وبرق، حروف کج و كژ و اشکال عجیب و غریب پرهیز کنید. تصور کنید گزارشگری می­خواهد کالا یا خدمات شما را بررسی کند و مطلبی درباره ان بنویسد. درخصوص نمونه تبلیغاتی که آمازون راجع به حساب محصول­هایش ارائه می­دهد، فرقی با تبلیغات محصول سایر رقبا مثل bn.com ندارد. همگی این شرکت­ها دانسته ها مشابهی را از تبلیغات محصول می­گیرند: نظیر شرح محصول­ها، تصاویر پشت جلد، نقدها و… اما آمازون روش­هایی حیث جلب مشارکت کاربران ابداع کرده است. در این پایگاه اینترنتی كیل نقدها و بررسی­های کاربران چندین هزار وهله بر بیشتر است. سكوی پرتاب موشك محل استقرار رادار كارگاه ساختمانی كارخانه مركز رمزی در آمازون نمونه­ی موفقی از استفاده از تکنیک AIDA در تبلیغات اینترنتی است.

آمازون

در آخر لازم بذکر است که شما می­توانید اعتماد مشتریانتان را به برند خویش از روش ایا مختلف به شمار آورید، یا فروش محصول­ها با مارک­های مشخص و ناپیدا شده، با نشان دادن سیاست­های تحویل و پس گرفتن محصولانتان، با پیوستن به ارگان­های مشخص و ناپیدا شده­ی ملی یا با ارائه­ی ضمانتنامه برای محصول خود. شما اعتماد مشتریانتان را با برپایی انتصاب یک سامانه­ی راهنمای تبلیغات مشتری­پسند و بی­واسطه و یک سرور امن راجع به حساب معادلات از طریق کارت­ هلا اعتباری می توانید به شمار آورید.


منبع:
mihanwork.com
  • صفحه:
  • 1
مدیران انجمن: archman, Power, esisb, m.bodat
زمان ایجاد صفحه: 0.18 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو

جدیدترین های بلاگ