تبلیغات
تبلیغات

طراحی شخصیت و ایجاد یک asset
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: طراحی شخصیت و ایجاد یک asset

طراحی شخصیت و ایجاد یک asset 3 ماه پیش #136145

  • persian_boy
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 23
  • دریافت تشكر: 5
  • 
سلام خدمت همه
سوالی که میخواهم بپرسم شاید برا همتون پیش امده و همتون به نتیجه رسیدید.
الان میخواهم اگه لطف کنید از تجربیات شما بزرگواران استفاده کنم
من قصد ساخت بازی در unity رو داشتم که نیاز به طراحی شخصیت پیدا کردم
چند ماهی شروع به یادگیری 3dmax کردم
(توی پرانتز بگم که 3dmax را بدون هیچ هدفی و فقط برای ساخت شخصیت و رفع نیازم انتخاب کردم)
و الان تقریبا میتونم شخصیت هام رو نه به صورت خیلی حرفه ای ولی در حد نرمال طراحی کنم
این چند ماه از فکر ساخت بازی اومدم بیرون و ساخت کاراکتر و انیمیشن و ساخت یک asset برام شیرین تر شده
الان سوالی که دارم من توی این وضعیتی که هستم، برای ساخت کاراکتر هام و انیمیشن هام 3dmax را ادامه بدم
و یا اینکه برم سراغ maya
ممنون میشم نظراتتون رو به اشتراک بگذارید تا بقیه کسانی که مثل من هستند ازش استفاده کنند
در افسانه ها مرغ طوفان پرنده عظیمی است که قدرت پرواز ندارد، منتظر طوفان می نشیند و
هرگاه که دریا طوفانی میشود بال هایش را باز میکند تا طوفان او را از زمین بلند کند و به پرواز در آورد. میخواهم یاد بگیرم به جای اینکه از طوفان های زندگی فرار کنم منتظرشان باشم تا بتوانم پرواز کنم
آخرین ویرایش: 3 ماه پیش ارسال توسط persian_boy.

پاسخ: طراحی شخصیت و ایجاد یک asset 3 ماه پیش #136146

  • DEADLINE
  • آفلاین
  • كاربر کوشا
  • تلگرام/توییتر TGMF4
  • ارسال: 346
  • دریافت تشكر: 340
خیلی خودتون درگیر برنامه نکنید مسائل هنری به نظرم مهمتر اینه رو جنبه های هنری تمرکز کنید
باز اون خودش بخش های مختلفی داره که اگه علاقه واقعی شما میبینید مدلسازی رو همون تمرکز کنید
الان شرکتای بیگ پروداکشن از همه نوع آرتیست و هنرمندی استفاده میکنند یعنی کاربر مکس - مایا - سین فور دی - زیبراش - 3dcoatو..
هر کدوم مزایای خودشون دارن , در آخر ببینید ظاهر و رابط کاربری کدوم راحت ترید به نظرم مهم مثلا" من با مایا و زیبراش راحتم
یا خیلی ها با مکس راحتن بعضی با C4D و غیرو - مثلا" من خودم امکانات هودینی رو دوست دارم چند تا آموزش هم گرفتم
ولی مانترا انجین هودینی یا آرنولد سیستم قوی میخواد که برای من جواب نمیداد بیخیالش شدم
.::اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم::.

.: خداحافظ :.
كاربران زیر تشكر كردند: persian_boy

پاسخ: طراحی شخصیت و ایجاد یک asset 3 ماه پیش #136147

  • LinkinForEver
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ... It's all about escaping
  • ارسال: 4131
  • دریافت تشكر: 8128
کسی بعد چند ماه کار با مکس پکیج نمیده ، پکیج ها باید قوی باشن و شخصی که میسازشون تمام جوانب یک پکیج حرفه ای و کارامد رو بشناسه


... There is no such thing as forgiveness. People just have short memories

Telegram Channel : t.me/HamidMemarChannel

Official Upcoming CGSite : www.CGNova.ir

كاربران زیر تشكر كردند: aj1176, persian_boy

پاسخ: طراحی شخصیت و ایجاد یک asset 3 ماه پیش #136148

  • aj1176
  • آفلاین
  • كاربر حرفه ای
  • ارسال: 2053
  • دریافت تشكر: 2534
الان سوالی که دارم من توی این وضعیتی که هستم، برای ساخت کاراکتر هام و انیمیشن هام 3dmax را ادامه بدم
و یا اینکه برم سراغ maya


با درود
دوستان بخوبی جوابتون رو دادن ..

در مورد انتخاب نرم افزار , یکی از بهترین راه های انتخاب , یوزر فرند بودنه , پیشنهاد میدم یه آموزش اولیه و ابتدایی کار با منوهای نرم افزار های مورد نظرتون رو ببینید شاید یه چیزی حدود 5 - 10 ساعت برای آشنایی با محیط 5 نرم افزار دلخواه "فقط مشاهده " یاد گرفتن حرفه ایی هر نرم افزاری بستگی به تلاش و .... شما داره , در نهایت 3-5 سال برای هرکدام !

نگاه کنین در عمل کدامش , برای شما جذابتر و راحتره ؟
نرم افزارهای عمده 3دی , تقریباء امکاناتشون در ساخت مدل یکیه , ولی بعضی از اونا بخاطر قدیمی بودن , آموزش های بیشتری دارن , ولی این در درجه اول اهمیت نیست !
مهم لذت بردن در زمان کار و احساس آرامش ! و خو گرفتن با نرم افزاره "یوزر فرند"
نقش کردم رخ زیبای تو در خانه دل
خانه ویران شدو آن نقش به دیوار بماند
كاربران زیر تشكر كردند: persian_boy

پاسخ: طراحی شخصیت و ایجاد یک asset 3 ماه پیش #136163

  • persian_boy
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 23
  • دریافت تشكر: 5
ممنونم از همگی،من تقریبا هدفم(که امیدوارم محقق بشه) کار کردن در شرکت های خارجیه(بالاخره ارزو بر جوانان عیب نیست)، برای همین این سوال رو پرسیدم که نظرتون رو بدونم که کدوم نرم افزار برای کار طراحی کاراکتر استاندارد تره
از بچگی عاشق طراحی بودم و نقاشی و طراحی روی کاغذ رو انجام میدم و تعریف از خود نباشه انسان و بخصوص حیوانات رو میتونم طراحی کنم شاید این یکی از دلایلی باشه که اومدم طرف طراحی کاراکتر
ممنونم از انتقاد دوستمون،امیدوارم بتونم پکیج حرفه ای رو هم بسازم
من لیسانس کامپیوتر دارم ،قبلا برنامه نویس بودم ولی به دلیل یه سری شرایط تصمیم گرفتم بازی سازی رو ادامه بدم ، قبلا تجربه کار با مکس رو داشتم و بالاخره کسی که رشتش نرم افزار باشه شاید سریع تر بتونه آموزش ببینه، حرف دوستمون درسته پکیج حرفه ای هنوز اماده نکردم ولی تقریبا الان میدونم که همه چیز رو دربارش میدونم و
با کمی تلاش میتونم چیزهایی که نیازمه رو درست کنم
در افسانه ها مرغ طوفان پرنده عظیمی است که قدرت پرواز ندارد، منتظر طوفان می نشیند و
هرگاه که دریا طوفانی میشود بال هایش را باز میکند تا طوفان او را از زمین بلند کند و به پرواز در آورد. میخواهم یاد بگیرم به جای اینکه از طوفان های زندگی فرار کنم منتظرشان باشم تا بتوانم پرواز کنم
آخرین ویرایش: 3 ماه پیش ارسال توسط persian_boy.
كاربران زیر تشكر كردند: aj1176

پاسخ: طراحی شخصیت و ایجاد یک asset 3 ماه پیش #136170

  • persian_boy
  • آفلاین
  • کاربر تازه وارد
  • ارسال: 23
  • دریافت تشكر: 5
من این موضوع را در اینترنت سرچ زدم و جواب های جالبی دیدم امیدوارم بقیه هم استفاده ببرن!!!
یکی از جواب ها این بود که:
مهم این هست که خلاقیت بخرج بدیم، اگر تصاویری که یک حرفه ای در "lightwave" میسازه رو در کنار تصاویری که یک حرفه ای در "مایا و مکس" میسازه در کنار هم قرار بدیم، متوجه میشیم که مشکل در ابراز خلاقیت هست و نه در انتخاب برنامه...(هنرمند اگر هنرمند باشه براش فرقی نمیکنه که با مداد ایرانی نقاشی بکشه که 100 تومان هست یا "faber castle" خارجی که هر دونش 1000 تومان)

یکی از جواب های دیگه که تقریبا متقاعد شدم این بود:
به سه نفر گفتند که در تری دی مکس موز درست کنید ....یکی با ادیت پلی زد ...یکی با loft و یکی هم با nurbs در اینجا اینکه چه روشی به ذهن آدم بیاد مهمه یعنی تجربه کردن تمام روشها و انتخاب روش برتر و نه خلاقیت چون همگی موز دیدیم ...و ساختن چهره یک نفر از رو عکسهاش هم تقریبا اینطوره و خیلی موارد دیگه ....
حالا به همین سه نفر بگید یه کارکتر خنده دار طراحی کنید ... صفات این کارکتر شیطنت ، پر جست و خیز ، ساده و در عین حال با معرفت ...یک هفته هم فرصت دارید که طراحی کنید.....چه اتفاقی میافته ....... شاید دو نفر از سه نفر اینجا کم بیارن ...کی این وسط ممکنه موفق بشه ....
همون بلایی که سر طراحان شخصیتهای کارتونهای والت دیزنی میومد .... 50 نفر طرح میزدن و فقط یک نفر موفق میشه که شاید یک ساعت هم روی طرحش کار نکرده ....

امیدوارم برای شما هم مفید باشه
در افسانه ها مرغ طوفان پرنده عظیمی است که قدرت پرواز ندارد، منتظر طوفان می نشیند و
هرگاه که دریا طوفانی میشود بال هایش را باز میکند تا طوفان او را از زمین بلند کند و به پرواز در آورد. میخواهم یاد بگیرم به جای اینکه از طوفان های زندگی فرار کنم منتظرشان باشم تا بتوانم پرواز کنم
كاربران زیر تشكر كردند: aj1176
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.25 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو