تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

نحوه فعال کردن Real Displacment در viewport 2 مایا 2017
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: نحوه فعال کردن Real Displacment در viewport 2 مایا 2017

نحوه فعال کردن Real Displacment در viewport 2 مایا 2017 1 سال, 4 ماه پیش #101233

  • farzin3daxis
  • آفلاین
  • مدیر تالار گفتگو
  • ارسال: 301
  • دریافت تشكر: 755
  • 
دوستان سلام وقتتون بخیر
یه آموزش کوتاه دو دقیقه ای براتون دارم از نحوه فعال سازی Real Displacment در viewport 2 مایا 2017 . این قابلیت به تازگی وارد مایا شده . سابقا فقط شما میتونستید از طریق شیدر DX11 این کار رو بکنید . اما ظاهرا الان در همه شیدر ها امکان پذیر هست . دوستان توجه داشته باشن که این fake Displacment نیست و کاملا Displacment واقعی هست که روی viewport 2 نمایش داده میشه اون هم بدون افت سرعت . همچنین آرنولد رندر کاملا این قابلیت رو ساپورت میکنه . جالبه حتما ببینید .

file.mostafa3d.net/files/Maya_2017_Viewp...ww.Mostafa3D.com.mp4
آخرین ویرایش: 1 سال, 4 ماه پیش ارسال توسط farzin3daxis.
كاربران زیر تشكر كردند: omidasady, Houdinian, bobby890, esm4il.EhsanManesh, RezaCG, sculp

پاسخ: نحوه فعال کردن Real Displacment در viewport 2 مایا 2017 1 سال, 4 ماه پیش #101449

  • sculp
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • ارسال: 907
  • دریافت تشكر: 1165
مرسی جالب بود...ولی من موفق نشدم که عملیش کنم...عینا همون کار ویدئو رو می رم...ولی نتیجه نمی دم...نکنه اینم مثل قضیه xGen گرومینگ نیاز به کارت گرافیک و ساپورت های خاصیه؟

گالری کارهای من:
cgmore.ir/sculp
کلی کار و فشار دائم و سالها لازم...

كاربران زیر تشكر كردند: farzin3daxis

پاسخ: نحوه فعال کردن Real Displacment در viewport 2 مایا 2017 1 سال, 4 ماه پیش #101451

  • farzin3daxis
  • آفلاین
  • مدیر تالار گفتگو
  • ارسال: 301
  • دریافت تشكر: 755
شاید باید setting روی directX قرار بدید . برای من که جواب داد .
آخرین ویرایش: 1 سال, 4 ماه پیش ارسال توسط farzin3daxis.
كاربران زیر تشكر كردند: sculp

پاسخ: نحوه فعال کردن Real Displacment در viewport 2 مایا 2017 1 سال, 4 ماه پیش #101454

  • sculp
  • آفلاین
  • كاربر فعال
  • ارسال: 907
  • دریافت تشكر: 1165
farzin3daxis نوشته:
شاید باید setting روی directX قرار بدید .

ممنونم...اشکال در این بود که برای دیسپلیس مپ باید حما یک تصویر انتخاب می کردم...من از خود تکسچر های مایا استفاده می کردم و نتیجه نمی گرفتم....در هر دو حالت هم تست کردم.هم open GL و هم directX. در هر دو جواب می ده...خیلی جالبه...آدم فکر می کنه که رزولیشن رو مثلا کردیم سه چهار میلیون فیس...فکر نمی کردم مایا همچین چیزی داشته باشه...اشتباه نکنم هودینی و سینما فوردی توی ورژنای جدیدشون همچین قابلیتی به ویوپرتشون اضافه شد.

گالری کارهای من:
cgmore.ir/sculp
کلی کار و فشار دائم و سالها لازم...

پاسخ: نحوه فعال کردن Real Displacment در viewport 2 مایا 2017 1 سال, 4 ماه پیش #101455

  • farzin3daxis
  • آفلاین
  • مدیر تالار گفتگو
  • ارسال: 301
  • دریافت تشكر: 755
جالبیش اینه که displacment با sculpting هم دفرم میشه .:))
كاربران زیر تشكر كردند: esm4il.EhsanManesh, sculp
  • صفحه:
  • 1
مدیران انجمن: Power, farzin3daxis
زمان ایجاد صفحه: 0.19 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو