تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

اولین کار من در NUKE
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1
  • 2

موضوع: اولین کار من در NUKE

پاسخ: اولین کار من در NUKE 3 ماه, 1 هفته پیش #137809

  • looking for art
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 202
  • دریافت تشكر: 143
  • 
مکسول نوشته:
ممنون از پاسخت :
این روش به ذهن خودم هم رسیده بود و قبلا تست کرده بودم .
من فکر کردم از پلاگین استفاده می کنید یا برنامه نوشتید چون با این روش ها خیلی طبیعی در نمیاد .
بازم سپاس از وقتی که گذاشتی :((


صد البته که میشه با این روش یه شات صد در صد طبیعی در آورد (در فاینال و بعد از کامپوزیت) . که لازمش اینه که لایه لایه کار کنی .

مثلا - برای ساختموم - لایه پنجره ها جدا - لایه ی دیوار جدا - لایه ی تیر آهن و...
و بعد سیستم ذرات رو هم برای درات ریز تر حاصل از تخریب مث سیمان ها و گل و خاک استفاده کنی
و همینطور سیستم ذرات برای گرد و خاک

ولی خوب اگر از این نرم افزار به اون نرم افزار رفتن به قول خودت خسته شدی و راه حل حرفه ای تر میخوای - dmm یا PULLDOWN هم هستن.
جکی جان میگه :

I never wanted to be the next Bruce Lee. I just wanted to be the first Jackie Chan.

من سعی نمیکنم به عنوان بروسلی بعدی شناخته بشم , من میخوام به عنوان اولین جکی جان شناخته بشم.

پاسخ: اولین کار من در NUKE 3 ماه, 1 هفته پیش #137815

  • persian_boy
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی
  • ارسال: 127
  • دریافت تشكر: 84
سلام
در کل خوب بود !قشنگ بود!موفق باشید!
ولی نظرم را میگم!هواپیمات خیلی مصنوعی حرکت میکرد
چطور بگم ؟انگار یک هواپیما را داری با دستت تو هوا تاب میدی؟
در افسانه ها مرغ طوفان پرنده عظیمی است که قدرت پرواز ندارد، منتظر طوفان می نشیند و
هرگاه که دریا طوفانی میشود بال هایش را باز میکند تا طوفان او را از زمین بلند کند و به پرواز در آورد. میخواهم یاد بگیرم به جای اینکه از طوفان های زندگی فرار کنم منتظرشان باشم تا بتوانم پرواز کنم
كاربران زیر تشكر كردند: looking for art

پاسخ: اولین کار من در NUKE 3 ماه, 1 هفته پیش #137817

  • مکسول
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 227
  • دریافت تشكر: 319
looking for art نوشته:
مکسول نوشته:
ممنون از پاسخت :
این روش به ذهن خودم هم رسیده بود و قبلا تست کرده بودم .
من فکر کردم از پلاگین استفاده می کنید یا برنامه نوشتید چون با این روش ها خیلی طبیعی در نمیاد .
بازم سپاس از وقتی که گذاشتی :((


صد البته که میشه با این روش یه شات صد در صد طبیعی در آورد (در فاینال و بعد از کامپوزیت) . که لازمش اینه که لایه لایه کار کنی .

مثلا - برای ساختموم - لایه پنجره ها جدا - لایه ی دیوار جدا - لایه ی تیر آهن و...
و بعد سیستم ذرات رو هم برای درات ریز تر حاصل از تخریب مث سیمان ها و گل و خاک استفاده کنی
و همینطور سیستم ذرات برای گرد و خاک

ولی خوب اگر از این نرم افزار به اون نرم افزار رفتن به قول خودت خسته شدی و راه حل حرفه ای تر میخوای - dmm یا PULLDOWN هم هستن.




خیلی ممنون بابت پاسخت دوست عزیزم :
حرف شما صحیح هست اما مطلقا نمی توان با این روش صد در صد تخریب طبیعی را شبیه سازی کرد .
شما اگر به تخریب های ری فایر در مکس و هودینی دقت کنید .
متوجه خواهید شد که این روش خیلی طبیعی نیست و نمی توان با این روش تخریب داینامیک انجام داد .
به چند دلیل :
1 _ در این روش ابجکت (دستی) به قطعات کوچکتری تقسیم می شود که خب هر چقدر هم با حوصله اینکار انجام شود باز هم
نظم خاصی در تقسیم بندی به وجود میاد و این یک ایراد در تخریب هست .
2_ همیشه نمی توان اجسام را به صورت ورق ساخت بعد تقسیم بندی کرد بعد Extruct کرد .
3_ در این روش نمی توان به لایه ها متریال داد .
4_ این روش بسیار کند و محاسباتی هست و برای کوچکترین تخریب باید از سیستم های غولی استفاده کرد .
شما اگر فیلم ماتریکس 1 را دیده باشید صحنه ای هست که هلیکوپتر به ساختمان بر خورد می کند و اون تخریب عظیم به وجود میاد .
اون صحنه تمام توسط مایا خلق شده و این یعنی اینکه در مایا نشد نیست .
اما جای یک تکنولوژی برتر بهینه تر و سریعتر برای شبیه سازی تخریب در مایا واقعا خالی هست .
پلاگین هایی هم که نام بردید فقط تا نسخه 2016 کرک شده هستند ضمن اینکه Dmm هم ضعیف هست اما Pdi عالیست .
كاربران زیر تشكر كردند: looking for art

پاسخ: اولین کار من در NUKE 3 ماه, 1 هفته پیش #137818

  • looking for art
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 202
  • دریافت تشكر: 143
مکسول نوشته:
looking for art نوشته:
مکسول نوشته:
ممنون از پاسخت :
این روش به ذهن خودم هم رسیده بود و قبلا تست کرده بودم .
من فکر کردم از پلاگین استفاده می کنید یا برنامه نوشتید چون با این روش ها خیلی طبیعی در نمیاد .
بازم سپاس از وقتی که گذاشتی :((


صد البته که میشه با این روش یه شات صد در صد طبیعی در آورد (در فاینال و بعد از کامپوزیت) . که لازمش اینه که لایه لایه کار کنی .

مثلا - برای ساختموم - لایه پنجره ها جدا - لایه ی دیوار جدا - لایه ی تیر آهن و...
و بعد سیستم ذرات رو هم برای درات ریز تر حاصل از تخریب مث سیمان ها و گل و خاک استفاده کنی
و همینطور سیستم ذرات برای گرد و خاک

ولی خوب اگر از این نرم افزار به اون نرم افزار رفتن به قول خودت خسته شدی و راه حل حرفه ای تر میخوای - dmm یا PULLDOWN هم هستن.




خیلی ممنون بابت پاسخت دوست عزیزم :
حرف شما صحیح هست اما مطلقا نمی توان با این روش صد در صد تخریب طبیعی را شبیه سازی کرد .
شما اگر به تخریب های ری فایر در مکس و هودینی دقت کنید .
متوجه خواهید شد که این روش خیلی طبیعی نیست و نمی توان با این روش تخریب داینامیک انجام داد .
به چند دلیل :
1 _ در این روش ابجکت (دستی) به قطعات کوچکتری تقسیم می شود که خب هر چقدر هم با حوصله اینکار انجام شود باز هم
نظم خاصی در تقسیم بندی به وجود میاد و این یک ایراد در تخریب هست .
2_ همیشه نمی توان اجسام را به صورت ورق ساخت بعد تقسیم بندی کرد بعد Extruct کرد .
3_ در این روش نمی توان به لایه ها متریال داد .
4_ این روش بسیار کند و محاسباتی هست و برای کوچکترین تخریب باید از سیستم های غولی استفاده کرد .
شما اگر فیلم ماتریکس 1 را دیده باشید صحنه ای هست که هلیکوپتر به ساختمان بر خورد می کند و اون تخریب عظیم به وجود میاد .
اون صحنه تمام توسط مایا خلق شده و این یعنی اینکه در مایا نشد نیست .
اما جای یک تکنولوژی برتر بهینه تر و سریعتر برای شبیه سازی تخریب در مایا واقعا خالی هست .
پلاگین هایی هم که نام بردید فقط تا نسخه 2016 کرک شده هستند ضمن اینکه Dmm هم ضعیف هست اما Pdi عالیست .



بله من خودم از pulldownit استفاده میکنم
جکی جان میگه :

I never wanted to be the next Bruce Lee. I just wanted to be the first Jackie Chan.

من سعی نمیکنم به عنوان بروسلی بعدی شناخته بشم , من میخوام به عنوان اولین جکی جان شناخته بشم.
  • صفحه:
  • 1
  • 2
زمان ایجاد صفحه: 0.15 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو