تبلیغات
تبلیغات

بازگشت مکس به صحنه با tyFlow
(1 مشاهده) (1) مهمان
  • صفحه:
  • 1

موضوع: بازگشت مکس به صحنه با tyFlow

بازگشت مکس به صحنه با tyFlow 4 ماه, 2 هفته پیش #137442

  • LinkinForEver
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ... It's all about escaping
  • ارسال: 4184
  • دریافت تشكر: 8257
  • 
شخصی به نام Tyson Ibele به صورت خودجوش کل سیستم Particle Flow مکس رو با کلی امکانات بیشتر با قابلیت Multi-Threading باز نویسی کرده و به صورت رایگان برای دانلود قرار داده ( از مکس 2017 تا 2020 )

توصیف سازنده اینه که با این ابزار مکس دوباره به بازی بر میگرده !

برخی از قابلیت های این پلاگین :
+ محیط کاملا مشابه با Pflow
+ انجین های فیزیک بهتر ، پشتیبانی از VrayNext ، کش ریل تایم + استفاده از OpenCL در محاسبات ، قابلیت retiming شبیه سازی ها
+ قابلیت شبیه سازی وکسلی و پشتبیانی از PhoenixFD
+ ابزار شبیه سازی جمعیت به صورت پیشرفته
+ ابزار شبیه سازی تخریب و شکستن به صورت پیشرفته
+ پشتیبانی کامل از Nitrous ویوپورت مکس




این پلاگین ارزشمند رو رایگان دانلود کنید.



نمونه کار های فوق العاده پلاگین


پلاگین tyFlow از نزدیک تر

تجربه ی شخصی از تست کردن tyFlow - قسمت اول

محیط کاملا شبیه به pflow با تمام operator های اصلی pflow به علاوه پارامتر های جدید و تصحیح شده !

امکان برنامه نویسی اپراتور جدید با زبان محبوب #C ! این بخش واقعا لازم بود.

▫️سیستم Cache هوشمند ! دیگه نیازی به کش گیری با زدن 10 بار دکمه Cache نیست همینطور لازم نیست برای هر ابدیت کش بگیریم ، خود پلاگین با حرکت تایم لاین مکس کش میگیره و تغییرات هم خودکار اپدیت میکنه یعنی شما بادیدین فریم 200 و 80 بدون مابین دیگه نیازی به شبیه سازی این دو فریم ندارید!

فوق العاده سریع ! سرعت شبیه سازی به طرز شگفت انگیزی بالاست و همزمان با GPU و CPU گویا محاسبه میشه!
یک شبیه سازی با 10 میلیون پارتیکل تنها در 6 دقیقه و 11 ثانیه انجام شد تازه شبیه سازی ذره به ذره با کالیدر Sphere ....


سادگی محیط ، اپراتور های بسیار پیشرفته! من بدون هیچ دانش قبلی و فقط از pflow در کمتر از ده دقیقه تونستم یک خروجی خوب شبیه سازی خاک و برف ایجاد کنم ! چیزی که در tp و lucid دردسر داشت و باید کلی وقت میذاشتید!


قدرت شبیه سازی بسیار بالا ! شما در این پلاگین قادرید هر چیزی رو از اب ، گاز ، اتش ، خاک ، برف ، روغن ، موجودات ریز و حشرات ، مواد بادی ، مواد نرم ، مواد نیمه سخت و ... شبیه سازی کنید !


دقت بسیار بالا در شبیه سازی با Solver های قدرتمند ! یکی از چیز هایی که توجهم رو خیلی جلب کرد قدرت شبیه سازی ای بود که در tp و pflow اذیت میکرد و اونم لرزش های خفیف ، رد شدن اجسام از همدیگه ، رد شدن پارتیکل ها از کالیدر ها و ... بود که در این پلاگین هیچ اثری ازش نیست !


هماهنگی سریع و بدون دردسر با V-Ray ، بعد از شبیه سازی در 7 دقیقه موتور رو گذاشتم روی ویری و یک رندر گرفتم ، سرعت رندر عالی بود چون سریعا tyflow کل پارتیکل هارو به صورت VrayInstance به ویری ارسال کرد و ویری هم با سرعت بالا اونارو رندر گرفت!


این پلاگین واقعا با نبوغ ایجاد شده و دقیقا چیزی رو هدف گرفت که خیلی سال مورد نیاز بود ، خیلی ها سعی کردن انجین جدیدی بسازن و ... اما این شخص بدون دست کاری روش همیشگی مکس قابلیت هارو ارتقاع داده و هر چیزی لازم بوده رو ایجاد کرده تا هم نرم افزار کاملا به روز بشه و هم کاربرا دیگه مجبور به یادگیری یک روش یا محیط جدید نشند !


امیدوارم شما هم بتونید ازش به خوبی استفاده کنید ، منتظر بررسی های بعدی باشید.


... There is no such thing as forgiveness. People just have short memories

Telegram Channel : t.me/HamidMemarChannel

Official Upcoming CGSite : www.CGNova.ir

كاربران زیر تشكر كردند: mrageek, aj1176, moein459, Car maker, +Amin+, FST, bawa, hamed.3d1372, Art2D.3D, persian_boy

پاسخ: بازگشت مکس به صحنه با tyFlow 4 ماه, 2 هفته پیش #137461

  • LinkinForEver
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ... It's all about escaping
  • ارسال: 4184
  • دریافت تشكر: 8257
لینک گروه تلگرام :
t.me/joinchat/Bn-5sRGnDap0uIF7Lf0cSQ

راهنمایی ، آموزش های فارسی و ...


... There is no such thing as forgiveness. People just have short memories

Telegram Channel : t.me/HamidMemarChannel

Official Upcoming CGSite : www.CGNova.ir

كاربران زیر تشكر كردند: aj1176, Car maker, +Amin+, hamed.3d1372, Art2D.3D, persian_boy

پاسخ: بازگشت مکس به صحنه با tyFlow 4 ماه, 2 هفته پیش #137469

  • LinkinForEver
  • آفلاین
  • کاربر متخصص
  • ... It's all about escaping
  • ارسال: 4184
  • دریافت تشكر: 8257
آموزش کوتاه شبیه سازی مایع در tyFlow در گروه قرار گرفت ، در این اموزش از 0 تا رندر و استفاده از frost و krakatoa اموزش داده میشه و خروجی نهایی :




... There is no such thing as forgiveness. People just have short memories

Telegram Channel : t.me/HamidMemarChannel

Official Upcoming CGSite : www.CGNova.ir

آخرین ویرایش: 4 ماه, 2 هفته پیش ارسال توسط LinkinForEver.
كاربران زیر تشكر كردند: mrageek, Car maker, +Amin+, Art2D.3D, persian_boy

پاسخ: بازگشت مکس به صحنه با tyFlow 2 ماه, 4 هفته پیش #137994

  • مکسول
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 227
  • دریافت تشكر: 319
جایی مطلب خوندم نوشته بود چند نفر از مهندسین شرکت Chaos Gruop که Vray رو طراحی کردن روی این پلاگین کار کردن.
نمی دونم صحت داشته باشه یا خیر اما منطقی به نظر میاد .
جدا از بحث برنامه نویسی
طراحی چنین سیستمی دانش بسیار بالایی هم در زمینه فیزیک و ریاضیات و دینامیک سیالات لازم داره .
بعید می دونم از عهده یک نفر بر بیاد .
.. ....
اما در کل پست عالی بود .. مخصوصا لینک دانلود ..
آخرین ویرایش: 2 ماه, 4 هفته پیش ارسال توسط مکسول .

پاسخ: بازگشت مکس به صحنه با tyFlow 1 ماه, 1 هفته پیش #138480

  • character
  • آفلاین
  • کاربر همیشگی سایت
  • ارسال: 166
  • دریافت تشكر: 89
مکسول نوشته:
جایی مطلب خوندم نوشته بود چند نفر از مهندسین شرکت Chaos Gruop که Vray رو طراحی کردن روی این پلاگین کار کردن.
نمی دونم صحت داشته باشه یا خیر اما منطقی به نظر میاد .
جدا از بحث برنامه نویسی
طراحی چنین سیستمی دانش بسیار بالایی هم در زمینه فیزیک و ریاضیات و دینامیک سیالات لازم داره .
بعید می دونم از عهده یک نفر بر بیاد .
.. ....
اما در کل پست عالی بود .. مخصوصا لینک دانلود ..

اشتباه نکنم این پلاگین چیزی نیست که از صفر نوشته شده باشه.بلکه توسعه پیدا کرده ی خود ابزار مکس هست. و این همون امکان توسعه هست که در نرم افزاره های موجوده و خیلی ها ازش قافل هستن.
آخرین ویرایش: 1 ماه, 1 هفته پیش ارسال توسط character.
  • صفحه:
  • 1
زمان ایجاد صفحه: 0.19 ثانیه

جدیدترین آثار ارسالی در گالری

تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین ارسالهای تالارگفتگو