میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
3ds-max-2015-sneak-peek1
پنج‌شنبه 15 اسفند 1392
در
اخبار دنیای CG

اولین ویدئوی Sneak Peek رسمی از Autodesk 3ds Max 2015

پنج‌شنبه 15 اسفند 1392
روز گذشته اولین ویدئوی Sneak Peek بصورت رسمی از طرف کمپانی Autodesk مربوط به نرم افزار 3ds Max 2015 منتشر شد که در این ویدئو بشکل خیلی مختصر و کوتاه نگاهی داره به یک قابلیت جدید در بخش مدلسازی مکس. اونطوری که از این ویدئوی کوتاه بنظر میرسه قابلیتی در نسخه مکس 2015 بوجود اومده که کاربران میتونن آبجکت خودشون رو بر روی Surface که بصورت پایه تعیین شده، حرکت بدهند. در این ویدئو یک کاراکتر وجود داره که کاربر با این قابلیت درحال اضافه کردن جزئیات بر روی زره این کاراکتر هست. پیشنهاد میکنم که حتما ببینید :
 
مشخصات
مدت زمان : 47 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 7 مگابایت

 
البته همونطوری که از اسم اینگونه ویدئوها مشخصه فقط قراره خیلی سریع به قابلیت های جدید یک نرم افزار نگاه کوتاهی داشته باشه و از این ویدئوها نمیشه انتظار توضیحات خاصی رو داشت ولی قسمت جالب این ویدئو بنظرم توسعه بخش Scene Explorer بود و فکر کنم که خیلی بهتر شده.
 
به هر حال امیدوارم که Autodesk 3ds Max 2015 یک روند روبه رشد خوبی رو در پیش گرفته باشه و شاهد پیشرفت و بهبود این نرم افزار باشیم.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 31 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید