میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
alles-im-fluss-released
یکشنبه 13 بهمن 1392
در
اخبار دنیای CG

ابزار Alles Im Fluss برای 3ds Max منتشر شد

یکشنبه 13 بهمن 1392
حدود 10 روز پیش خبر رونمایی و انتشار ابزار Alles Im Fluss در زمینه مدلسازی برای نرم افزار 3ds Max از طرف هنرمندی آلمانی به نام Christoph Kubisch به گوش میرسید که بالاخره چند روز پیش این ابزار بصورت رسمی منتشر شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت. اسکریپت Alles Im Fluss یک ابزار جدید جهت کمک به فرآیند مدلسازی در زمینه Subdivision Modelling میباشد. این ابزار جدید میتونه فصل جدیدی رو در شیوه مدلسازی بصورت Draw Polygon در نرم افزار 3ds Max بوجود بیاره.
 

 
کلیاتی درباره Alles Im Fluss
 
تمامی عملکرد این ابزار برپایه Context Sensitive یا همون حساس نسبت به محیط میباشد و توسط براش در Editable Poly عملیات ویرایش و مدلسازی رو انجام خواهد داد. درصورتی که ابزار فعال باشد با کمک کلیک و درگ بسته به حالتی که فعال باشه عملیات آغاز خواهد شد و شما میتونید لذت مدلسازی به سبک جدیدی رو با کمک Alles Im Fluss تجربه کنید.
 
انتشار ابزاری جدید در زمینه مدلسازی با نام Alles Im Fluss برای نرم افزار Autodesk 3ds Max
 
قابلیتهای زیادی در این ابزار مدلسازی گنجانده شده که در این میان میشه به Capping Holes بصورت استاندارد برای حفره ها در مدل شما، ابزار Tweak، Refine Options، Grid Cap، Surface Relax، Collision و کلی ابزار و گزینه های دیگه اشاره داشت که سعی میکنم در آینده مطلبی رو بصورت مفصل به معرفی این ابزار جدید بپردازیم.
 
درضمن علاقمندان میتونن نسخه آزمایشی اون رو از طریق این لینک دانلود و از اون در 3ds Max نسخه 2009 به  بالا استفاده کنند و همینطور ناگفته نماند که قیمت فعلی این ابزار برای هر لایسنس 65 یورو در نظر گرفته شده که از طریق این لینک میتونید اون رو خریداری کنید.
درباره کرک هم لطفا سوالی نپرسید که فعلا هنوز فقط چند روزه که از انتشار این ابزار میگذره ... (درضمن کلا مساله کرک به ما ربطی نداره !)
 

 
در انتها هم یه حرفی توی دلم مونده و نمیتونم نگم :) خب ببینید من کلا آدم منفی بافی نیستم ولی بنظرم ایکاش Autodesk امتیاز Polyboost رو نمیخرید و اون رو در قالب Modeling Tools در تری دی مکس اضافه نمیکرد ! الان چند ساله که از اضافه شدن بخش Modeling Tools در تری دی مکس و نابودی Polyboost میگذره ؟! از مکس 2010 تاکنون ! توی این چند سال چقدر به قابلیتهای Modeling Tools تری دی مکس اضافه شده ؟! متوجه منظورم من میشید ؟ اگه الان هنوز Polyboost وجود داشت مطمئن باشید که تبدیل به یک پلاگین فوق العاده در فرآیند مدلسازی تری دی مکس میشد و به زبان ساده تر اینکه الان غول مدلسازی در 3ds Max بود و دیگه نیازی به هیچگونه ابزار متفرقه دیگه ای برای پرکردن خلاهای موجود نبود. قبلا هم به معرفی ابزارهایی در زمینه مدلسازی تری دی مکس پرداخته بودیم و البته در آینده هم چند ابزار باز هم در زمینه مدلسازی معرفی خواهیم کرد که با دیدن اونها متوجه خواهید شد که در مدلسازی مکس (با وجود تمام محبوبیت هایی که در این بخش داره) چه کمبودهایی در اون دیده میشه.
 
به هر حال از نگاه مثبت میشه Alles Im Fluss رو بعنوان یک رویداد خوب تلقی کنیم و امیدوارم که اتودسک کمی بخودش بیاد و بجای اضافه کردن پروژه ژپتو! سعی کنه در نسخه های جدید مکس کمبودهای موجود رو برطرف کنه.
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 39 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید