میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
chaosgroup-announces-vray-for-modo-nuke-katana
چهارشنبه 22 مرداد 1393
در
اخبار دنیای CG

رونمایی از انجین V-Ray برای Katana ،Nuke و Modo

چهارشنبه 22 مرداد 1393
فکر میکنم پادکست شماره 6 رو گوش کرده باشید و در اون اشاره کردیم که احتمالا یکی از خبرهای کمپانی Chaos Group همکاری هست که با کمپانی Foundry شکل گرفته که حاصلش قراره انتشار انجین قدرتمند و محبوب V-Ray برای نرم افزارهای Modo ،Nuke و Katana باشه که همین اتفاق هم افتاد و روز گذشته در SIGGRAPH 2014 رونمایی از این انجین برای این سه نرم افزار صورت گرفت.
 
درحال حاضر انجین V-Ray نسخه 3.0 برای این سه نرم افزار عرضه شده. درواقع میشه گفت که نسخه Demo عرضه شده و این نسخه دمو برای تست های نهایی در اختیار عموم قرار گرفته تا تا مشکلات احتمالی گزارش و برطرف بشه و در آینده ای نه چندان دور شاهد انتشار نسخه نهایی V-Ray برای این 3 نرم افزار کمپانی Foundry خواهیم بود.
 
ویدئوهایی در این زمینه منتشر شده که بشدت پیشنهاد میکنم اونها رو ببینید. تمامی این ویدئوها رو در قالب یک ویدئو براتون آماده کردم که امیدوارم مورد توجهتون قرار بگیره :
 
مشخصات
مدت زمان : 12 دقیقه و 15 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 86 مگابایت

 
شگفت انگیزه ! اینطور نیست ؟ انجین V-Ray با تمام قابلیت ها و ویژگی ها در داخل یک نرم افزار کامپوزیتور قطعا خیلی از معادلات رو برهم خواهد زد :)
 
اما اخبار Foundry در سیگراف 2014 به همینجا ختم نشد و روز گذشته این کمپانی از نسخه 9 خانواده نرم افزار Nuke نیز رونمایی کرد که در این نسخه هم شاهد توسعه های بسیار خوبی در این سری نرم افزارهای نیوک هستیم. بزودی نسخه 9 هر سه نرم افزار یعنی NukeX ،Nuke و Nuke Studio منتشر خواهد شد که اگه فرصتش باشه ما هم سعی میکنیم در آینده مطالبی رو در این خصوص منتشر کنیم.
 
دوستان از زمان برگزاری SIGGRAPH 2014 تا الان خبرهای زیادی منتشر شده که شاید مجبور باشیم توی 1 روز چند خبر رو روی سایت داشته باشیم. امیدوارم که مطالب رو دنبال کنید و با حضور گرمتون با ما همراه باشید ...
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 36 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید