میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
color-vibrance-overview
جمعه 30 بهمن 1394
در
اخبار دنیای CG

پلاگین Video Copilot با عنوان Color Vibrance

جمعه 30 بهمن 1394
درود به همه شما دوستان عزیز. فکر میکنم هنوز باید نام گروه Video Copilot رو بخاطر داشته باشید. گروهی با مدیریت Andrew Kramer که یک زمانی در بخش آموزشهای ویدئویی در زمینه جلوه های ویژه بصری در نرم افزار After Effects حرف اول رو میزد. اما الان میشه گفت که چند سالی میشه که شاید بشه گفت این گروه فعال و فوق العاده تقریبا غیرفعال شدن و تعداد پست های وبسایت این شرکت در طول این چند سال اخیر شاید به تعداد انگشتان یک دست هم نرسه. البته Andrew Kramer طی این چند سال گوشه گیری هر چند وقت یکبار سعی میکرد که خبر از فعال شدن دوباره وبسایتش رو بده ولی به هرحال بشکل واضح و مشخص میشد سرد شدن فعالیت های این گروه رو مشاهده کرد.
 

شروع مجدد فعالیت Video Copilot با انتشار یک پلاگین رایگان

اما امروز Andrew Kramer در یک پست جالب خبر از انتشار بزودی یک پلاگین جدید و البته رایگانی رو در هفته آینده داد که شاید بشه از اون بعنوان یک استارت برای شروع دوباره فعالیت VC یاد کرد. گروه Video Copilot قراره بزودی یک پلاگین جدیدی رو برای نرم افزار After Effects عرضه کنه بنام Color Vibrance که میشه گفت کاربرد اصلی این پلاگین ایجاد افکت های رنگی/نوری فوق العاده زیبا در افتر افکتز هست که پیشنهاد میکنم برای درک کامل کاربرد این پلاگین ویدئوی معرفی اون رو از قسمت زیر تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 11 دقیقه و 2 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 87 مگابایت

 
همونطوری که در بالا هم اشاره کردم این پلاگین رایگان هست و قراره هفته آینده از طرف ویدئوکوپایلت عرضه بشه که به محض Release شدنش، لینک دانلودش توی وبسایت در اختیارتون قرار میگیره.
 
به هرحال فکر میکنم برای شروع مجدد این یک حرکت خوبی از طرف VC بود و باید ببینیم که آیا اندروکرامر دوباره میتونه گروه Video Copilot رو مثل گذشته پر انرژی و پرشور ادامه بده یا خیر ... نظر شما چیه ؟ خیلی مشتاقم تا دیدگاههای شما رو در این خصوص بدونم. حتما نظرتون رو بنویسید ...
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 33 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید