میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
expert-challenge-autodesk-3ds-max-2015
شنبه 16 فروردین 1393
در
اخبار دنیای CG

نشست Autodesk Expert Challenge نرم افزار 3ds Max 2015

شنبه 16 فروردین 1393
امروز ویدئو نشست Expert Challenge مربوط به تیم 3ds Max منتشر شد که در این مطلب قصد داریم ویدئوی اولین نشست رو خدمتتون ارائه کنیم. این نشست با حضور 4 تن از مدیران و توسعه دهندگان نرم افزار 3ds Max در کمپانی Autodesk در تاریخ 26 و 27 مارس 2014 برگزار شد که صحبتهایی درباره نسخه جدید این نرم افزار یعنی Autodesk 3ds Max 2015 صورت گرفت.
 
حاضرین در این نشست عبارتند از :
  • Eddie Perlberg با سمت 3ds Max Product Manager
  • Michael Russo با سمت 3ds Max Product Development Manager
  • Kelcey Simpson با سمت Lead Product Designer
  • Chris Murray با سمت Technical Marketing
و البته Shawn Hendriks هم حضور داره و این شخص با سمت Technical Marketing در کمپانی اتودسک، در این ویدئو اجرای این نشست رو بر عهده داره.
 
قبل از ویدئو یه توضیح خیلی کوتاه درباره Expert Challenge بگم و اونم اینکه این نشست در همون تاریخی که گفته شد بصورت زنده پخش شده و کاربران مکس میتونستند سوالات خودشون رو در چت روم اتودسک ارسال کنن تا در همونجا مطرح بشه. اما یکسری قوانین پایه در Expert Challenge وجود داره و اونم اینکه در اینگونه نشست ها اونها به هیچ وجه نمیتونن درباره ویژگی هایی که قراره در نسخه های آینده اضافه بشه صحبتی داشته باشن و در ابتدای ویدئو هم Shawn به این موضوع اشاره میکنه.
 
حتما این موضوع رو درک میکنید که ترجمه و زیرنویس کردن یکساعت ویدئو خیلی زمانبره و ما واقعا فرصتش رو نداریم ولی مطمئن باشید اگه با دقت به صحبتها گوش کنید کاملا متوجه خواهید شد. به هر حال پیشنهاد میکنم که این ویدئو رو از دست ندید :
 
مشخصات
مدت زمان : 54 دقیقه و 18 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 244 مگابایت

 
بنظرم یک جو خاصی در این نشست وجود داشت و بنظر میومد درباره این نسخه چیزی برای گفتن نداشتن ولی چیزی که من متوجه شدم این بود که احتمالا قرار اتفاقات خوبی در نسخه آینده مکس بیوفته و این نکته رو بارها Eddie Perlberg هم بهش اشاره میکرد. البته طبیعیه که نمیتونن خیلی واضح درباره نسخه آینده چیزی بگن ولی این رو بخوبی میشد احساس کرد.
 
به هر حال امیدوارم که از تماشای ویدئو لذت برده باشید
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 21 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید