میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
flatiron-tutorials
جمعه 5 مهر 1392
در
آموزشها

آموزشهای ویدئویی پلاگین Flatiron

جمعه 5 مهر 1392
امروز هم با انتشار آموزش پلاگین Flatiron در خدمت شما عزیزان رسیدیم . در مطلب قبلی سایت (سرعت و کیفیت در فرآیند Render to Texture با Flatiron) به معرفی این پلاگین قدرتمند پرداختیم و درباره رویکردها و ساختار اون صحبتهایی شد اما همونطوری که میدونید معرفی و انتشار یک ابزار بدون آموزش شاید برای خیلی از کاربران لطفی نداشته باشه و قطعا خیلی از دوستان در استفاده از اون به مشکل بر میخورن .
 
اگه تاکنون مطالب سایت رو دنبال کرده باشید حتما با سیاست وبسایت آشنا شدید . ما اول یک ابزار رو به شما معرفی میکنیم، بعد لینک دانلود اون در اختیارتون قرار میدیم و در آخر هم آموزشهای ویدئویی و باز هم تاکید میکنم تمام هدف ما اینه که شما رو با ابزارهایی که در دنیای CG بسیار کاربردی و معروف هستن ولی متاسفانه در ایران کمتر کسی رو میبینید که اسمی از اون شنیده باشه، آشنا کینم . (اینو گفتم که بدونید برای ادامه اینگونه فعالیتها به حضور شما نیاز داریم)
 
این آموزش ویدئویی شامل 4 بخش میشه که به ترتیب اونها رو براتون لیست کردم :
  • بخش اول ویدئو : Game Level Baking - آموزش کلی فرآیند Render to Texture با کمک Flatiron و خروجی گرفتن از یک محیط گیم
  • بخش دوم ویدئو : Lightmap Baking - آموزش رندر Lightmap برای محیط با Flatiron
  • بخش سوم ویدئو : Baking With V-Ray - آموزش Render to Texture یک محیط خارجی با موتور رندرینگ V-Ray توسط Flatiron
  • بخش چهارم ویدئو : Cinematic Baking - آموزش ساخت یک صحنه سینمایی و خروجی گرفتن از مپ های reflection و illumination برای رندرینگ سریع با کمک Flatiron
 
به نظر من به هیچ وجه ویدئو زیر رو از دست ندید :)
 
مشخصات
مدت زمان : 34 دقیقه و 6 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 1024X567
حجم : 177 مگابایت

 
در انتها یه مساله ای که امروز باهاش مواجه شدم رو لازم میدونم بهش اشاره کنم . میدونید که ما کپی برداری از مطالب اینجا رو منع نکردیم به این دلیل که همیشه شعارمون این بوده که میخوایم یک گامی مثبت در زمینه CG در این کشور برداشته بشه و انتشار مطالب اینجا در وبسایتها و وبلاگهای دیگه هم میتونه بخشی از این قدم مثبت باشه ولی همیشه به این نکته اشاره میشه که برای کپی کردن حتما باید منبع رو بصورت کامل ذکر کنید !
امروز فرصتی پیدا کردم و در نت جستجویی انجام دادم و متاسفانه وبسایتهایی رو دیدم که مطالب دست اول اینجا رو بدون هیچگونه ذکر منبع و با وقاحت تمام به نام خودشون کپی میکنن . همینجا این نکته رو به مدیران اون دسته از سایتهای معلوم الحال بگم که شک نکنید حتما از طریق مراجع قانونی این تخلفات رو پیگیری میکنم !
 
با آرزوی موفقیت برای همه دوستانی که با حضورشون از ما حمایت میکنن
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 34 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید