میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
lumion-6-released
چهارشنبه 13 آبان 1394
در
اخبار دنیای CG

و حالا با Lumion 6 آشنا شوید

چهارشنبه 13 آبان 1394
شب گذشته کمپانی Act-3D یکبار دیگه دنیای CG رو در یک بهت و حیرت فروبرد. انتشار رسمی Lumion 6 با ویژگی های جدید و البته قابل توجهش خبری بود که در عرض چند ساعت تونست در جایگاه مهمترین خبرهای دنیای CG قرار بگیره و حالا بعد از اون ویدئوی Sneak Peek که سوالات زیادی رو بوجود آورده بود، اینبار Act-3D لومیون 6 رو رسما عرضه کرد و توضیحات کاملی در خصوص ویژگی های جدید این نسخه ارائه داده.
 
01-lumion6-outdoor-preview
 
طبعا توسعه های لومیون بعنوان یک نرم افزار Real Time در زمینه 3D Visualization باید در بخش رندرینگ متمرکز شده باشه و در لیست ویژگی های جدید لومیون 6 نام Hyperlight 2 بشدت خودنمایی میکنه. به جرات میشه گفت که بخش اعظمی از سیستم نورپردازی قسمت رندرینگ این انجین بازنویسی شده که حتی خود Act-3D هم برای این بخش از واژه Completely redesigned algorithm استفاده میکنه یعنی الگوریتم های این بخش بصورت کامل از نو طراحی شده که نتیجه اون یک رندرینگ واقع گرایانه خواهد بود.
 
02-lumion6-interior
 
ویژگی برجسته و قابل توجه بعدی بازهم به بخش رندرینگ اختصاص داره اما اینبار در متریال ها و اونم چیزی نیست جز Reflection effect با کمک تکنولوژی جدید SpeedRay که امکان ساخت متریال دارای بازتاب رو فراهم میکنه و نتیجه این ویژگی رو میتونید در تصویر زیر مشاهده کنید.
 
03-lumion6-speedray
 
وقتی از همه اینها هم که بگذریم نمیشه اشاره ای به ویژگی در بخش Shadow effect با نام OmniShadow نداشته باشیم. این ویژگی هم درواقع همون AO هست که در این نسخه از نرم افزار لومیون اضافه شده. همچنین افکت Depth of Field، Styrofoam effect و PureGlass از دیگر ویژگی های جدیدی هستن که میشه در لومیون 6 اونها رو مشاهده کرد.
 
04-lumion6-omni-shadow
 
اما داستان Lumion 6 به همینجا ختم نمیشه و ما با یک لیستی شامل صدها ویژگی جدید و توسعه های خوب روبه رو هستیم که اشتیاق استفاده از این نرم افزار رو صد چندان میکنه. شرکت Act-3D یک ویدئویی رو برای معرفی ویژگی های جدید این نسخه ارائه کرده که بخوبی مهمترین ویژگی های این نسخه رو به نمایش میگذاره. دوستان این ویدئوی خیلی جذابه و بشدت پیشنهاد میکنم که اونو تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 3 دقیقه و 49 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 70 مگابایت

 
بازخوردهای کاربران این نرم افزار تا این لحظه واقعا قابل توجه بوده. باور کنید توی عمر فعالیتم در این عرصه تا حالا ندیده بودم که کاربران یک نرم افزاری بعد از Release یک نسخه جدید اینقدر راضی باشن. به جرات میشه گفت که Act-3D با انتشار این نسخه یک گام خیلی بلند برای نرم افزار Lumion برداشت که رقبای این نرم افزار رو خیلی عقب میندازه.
 
اطمینان دارم که شما دوستان و همراهان وبسایت حرف های زیادی در خصوص این نسخه جدید دارید که بی صبرانه منتظر نظرات و دیدگاههای شما هستم ...
 
درضمن تا این لحظه لینک دانلودی از Lumion 6 منتشر نشده. اما به محض انتشار لینک دانلود میتونید اونو در تالار گفتگو دانلود کنید. پس اگه شما هم مشتاق استفاده از لومیون 6 هستید برای دانلود این نسخه در تالار گفتگو پیگیر باشید.
 
با آرزوی موفقیت برای تک تک شما عزیزان
 
یاحق
 
مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 76 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید