میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
mari-3-released
یکشنبه 15 آذر 1394
در
اخبار دنیای CG

نرم افزار Mari 3 هم عرضه شد

یکشنبه 15 آذر 1394
دیروز کمپانی The Foundry نرم افزار Mari 3 رو رسما عرضه کرد. شاید دیگه به سختی بتونید ویدئوی Sneak Peek این نسخه از نرم افزار ماری که در خرداد ماه امسال منتشر شده بود رو بخاطر بیارید. بعد از گذشت مدت زمان بسیار طولانی بالاخره The Foundry تصمیم به انتشار این نسخه گرفت و البته میشه گفت که توی همین مدت کوتاه تونسته سروصدای زیادی رو به راه بندازه.
 
همونطوری که در ویدئوی Sneak Peek هم مشاهده کردید میتونیم مهمترین توسعه ها و ویژگی های جدید این نسخه رو در بخش رندرینگ با عنوان MODO rendering and baking و همینطور پشتیبانی از FBX geometry و OpenSubdiv و البته اضافه شدن یک سیستم color management جدید با عنوان Color space بحساب بیاریم.
 
اما ازتون دعوت میکنم ابتدا ویدئوی معرفی کوتاه ویژگی های جدید این نسخه از نرم افزار Mari رو تماشا کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 1 دقیقه و 53 ثانیه
کیفیت : 720p - HD
حجم : 8 مگابایت

 
اما احتمالا با شناختی که از کمپانی The Foundry دارید این موضوع رو بخوبی میدونید که این شرکت معمولا برای معرفی ویژگی های جدید هر نسخه از نرم افزارهای خودش ویدئوهای کاملی رو عرضه میکنه. این موضوع درخصوص نرم افزار Mari 3 هم مستثنی نبوده در ادامه میتونید ویدئوی معرفی کامل ویژگی های جدید Mari 3 رو مشاهده کنید.
 
مشخصات
مدت زمان : 8 دقیقه و 2 ثانیه
زبان : انگلیسی
کیفیت : 720p - HD
حجم : 25 مگابایت

 
امیدوارم که با مشاهده این ویدئوها تونسته باشید آشنایی کاملی با این نسخه از نرم افزار ماری بدست بیارید. به هرحال این نرم افزار هم در عرصه تکسچرینگ جایگاه ویژه ای داره و درحال حاضر هم که بازار رقابت در بین نرم افزارها و پلاگین ها در این زمینه حسابی داغ ـه و حالا باید ببینیم ماری با ارائه این نسخه جدید چقدر میتونه جایگاه خودش رو در بین هنرمندان این عرصه حفظ کنه.
 
نکته ای که در انتها لازم میدونم بهش اشاره کنم این هست که لینک دانلود این نسخه هم در فضای مجازی منتشر شده. اگه موفق به دانلود این نسخه نشدید در تالار گفتگو درخواست بدید و حتما دوستان لینک دانلود اون رو در اختیار شما قرار خواهند داد.
 
با آرزوی موفقیت برای تک تک شما عزیزان
 
یاحق

مصطفی رضائی
از سال 1384 با دنیای گرافیک آشنا شدم و سعی کردم دانش خودم رو در این عرصه با مطالعه و یادگیری بالا ببرم. فضای اینترنت کمک زیادی به من کرد تا اطلاعات مفیدی رو بدست بیارم و یاد بگیرم که عرصه CG انتها نداره و من بعد از این همه سال هنوز در ابتدای راه هم نیستم. ادعایی در این حوزه ندارم و همواره سعی کرد...

اشتراک گذاری:

دیدگاه ها ( 28 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید